OFICIAL: Toyota e numarul 1 mondial, GM trece pe doi!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce anul 2007 a readus in prim plan razboiul la sange dintre Toyota si GM in ceea ce priveste vanzarile de automobile la nivel mondial, anul 2008 a asezat lucrurile pe fagasul lor normal. Astfel, daca GM era inca pe prima pozitie la vanzari in 2007, reusind sa livreze cu doar 3000 de vehicule mai mult decat Toyota, compania japoneza a trecut in 2008 pe prima pozitie, la o diferenta de mai mult de jumatate de milion de unitati fata de americani. General Motors trece astfel oficial pe a doua pozitie a constructorilor lumii, americanii fiind detronati dupa nu mai putin de 77 de ani de catre Toyota.
In 2008, General Motors a vandut 8.36 de milioane de vehicule iar Toyota 8.97 milioane, diferenta dintre cei doi producatori fiind de 616.000 de masini. Compania nipona reuseste astfel sa treaca pe prima pozitie, desi la inceputul anilor 2000 se afla la 3 milioane de unitati in spatele GM. Cifrele au fost publicate oficial astazi.
"Nu este extraordinar de important sa mentinem titlul de lider al vanzarilor in curtea noastra.
E mult mai important ca GM sa fie o companie foarte potenta financiar", a declarat presedintele General Motors, Fritz Henderson. Constructorul american nu a reusit sa termine niciun an pe profit din 2004 incoace.via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
SI BAI CRISTIANE CAND AI COMENTAT ERAI CUMVA CONTABIL LA TOYOTA?
....PORCHE este profitabil pentru ca masinile lor sunt la alta categorie de pret(cu un CAYENE cumperi 5 AVENSIS de baza)si cine stie la industrie cunoaste ca masinile sport sunt profitabile mai ales la vanzarile lui PORCHE........
.....-SALUT SI LA MAI MULTE TOYOTA.......
Desi nici un client nu a avut o problema de acest gen cu Lexus-ul sau, Toyota a descoperit pericolul potential cu ajutorul unor martori luminosi din bord care semnalau probleme. Recall-ul afecteaza gamele GS, IS si LS, ale caror modele au fost produse intre 2006 si 2008.
Asta e motivul recall-ului
Esti FOARTE SUBIECTIV..........suspect de subiectiv.......
Daca piata SUA e in cadere,cade pentru toti inclusiv PORCHE....
E ceva rau ca se face profit din SUA???....
SI LA URMA URMEI SI CHINEZII SUNT BUNI DACA VAND MAI MULT CA DESPRE ASTA ERA VORBA IN STIRE ,NU DESPRE CALITATEA PRODUSULUI........
......tu deviezi atentia si asa slaba ( dupa cum am observat din comenturi ) a cititorilor de la subiectul stirii
......daca TATA vinde cel mai mult e numarul 1 mondial la unitati vandute.........asta e ......
......SI AICI S-A PUS PUNCTUL PE I LA GM ............."Nu este extraordinar de important sa mentinem titlul de lider al vanzarilor in curtea noastra. E mult mai important ca GM sa fie o companie foarte potenta financiar", a declarat presedintele General Motors, Fritz Henderson. Constructorul american nu a reusit sa termine niciun an pe profit din 2004 incoace.
M ......
Un curs elementar de marketing si vinzari spune ca daca esti mare si acaparezi cit mai mult din piata fara sa fii monopol , adio PROFIT.
Anul acesta Toyota si-a revazut productia la 50 % la suta .
La capitolul fiabilitate este ramasa in urma , Mazda si Honda ii dau cu tifla de mult.
Asa ca nu va mai imbatati cu apa rece
Situatia e naspa ...
Ca tot vorbesti de funie in casa spanzuratului, nu ti-ar strica nici tie un pic de informare...
http://www.automarket.ro/stiri/toyota-trece-prin-cea-mai-prost-moment-financiar-din-ultimii-71-de-ani-17307.html
Stai tu linistit ca nu sunt din aia care umbla cu cutitu si cu furculita dupa avioane. In mod constant le atrag atentia celor de la Automarket cand mai dau cate o balarie, cate o duda...
Daca aveai un pic de simt al observatiei, ti-ai fi dat seama ca e un articol copiat, tradus si adaptat dupa Autoblog.com. Si aia sunt vai steaua lor?
-----voi nu judecati cu creierul vostru ca producerea unei masini costa o suma plus adaosul comercial...........
------sa fie pe pierdere inseamna sa vanda cu mai putin decat pretul de productie...............
--------la ce masini ati vazut voi in ROMANIA discounturi??????????
--------TOYOTA e pe pierdere la o felie din piata sau la volumul de vanzari mai baieti nu la profit efectiv ca nu face masini cu 5 lei sa le vanda cu 3 lei nimeni ......nici chiar aia care dau doua masini la pret de una..( acolo fiind un joc cu rata de schimb dolar/euro-discounturi masive si promotii......si oricum masinile alea te ard la servisare )...........
----------spre norocul TOYOTA nimeni nu poate sa acopere felia de piata lasata libera din cauze evidente cred ...
-----------si tu GASCA FARA NUME nu inteleg sensul comentariului tau la al meu care era pentru CRISTI ......
------------SI PENTRU MARIUS .....nu cumva pe tine te injurau la comenturile de la ,,de ce sunt prea fericiti popii?'' sau cam asa ceva ca nu mai stau sa caut exact ca nu meriti.....?