- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2009
Ultimele stiri din GENEVA 2009
-
BMW a anuntat ca va lansa la Geneva versiunea hibrida a modelului Seria 5. Conceptul ActiveHybrid ar urma sa dea nastere unei versiuni de serie in lunile urmatoare. (25.01)
-
Porsche a parcat doua Panamera in parcarea din fata Salonului Auto de la Geneva. (06.03)
-
Wiesmann si-a lansat noul roadster la Salonul Auto de la Geneva. (06.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Toyota a lansat noul Prius
Al doilea lucru aberant, cica i-au facut podea plata ca sa mareasca stabilitatea la viteze mari. Masina aia nu merge cu mai mult de 130 nici daca o impingi la vale pe rapa si oricum manevrabilitatea e muuuult mai proasta decat la orice alta masina pentru ca taraie dupa ea atatea baterii...
Faza cu panourile solare nu e nici o premiera mondiala, pentru ca la Maybach sunt de ceva vreme, si la multe masini din grupul VW/Audi exista la unele masini ca optiune de dotare.
Daca tot vor sa o faca "Eco" pentru ce naiba i-au trantit atatea "monitoare" care sa consume curent de-a moaca? Alea sunt bune pentru vedetele de la Hollywood care vor sa isi impresioneze prietenii cu ele. Nici o persoana obisnuita nu va fi interesata de afisajul lor in timp ce se grabeste la lucru, si oricum se va plictisi de desenele pentru copii dupa vreo 2 vizionari.
O sa fie multa lume care o sa aiba pareri diferite, dar oricum nu conteaza pentru ca Prius este o gluma. Adevarata masina eco este Honda Insight care nu doar ca merge pe baza de hidrogen dar are emisii 0 ceea ce un Prius nu va reusi niciodata pentru ca nu trebuie uitat cata energie s-a consumat pentru fabricarea bateriilor.
Odata ce se va rezolva problema stocarii hidogenului si a obtinerii prin metode mai eficiente, hidrogenul va fi combustibilul viitorului.
Ma indoiesc ca in oras Jetta consuma mai putin decat Prius.
Ideea e ca in mai toate tarile civilizate primesti rebate cateva mii de euro daca iei o masina ecologica cum e Prius.
Asa ca viitorul asta este, no offence.
Vezi cat costa motorina in iulie
1. Toyota, alaturi de HONDA dezvolta noi tehnologii pentru a ne asigura viitorul. Grupul VAG foloseste motoare de generatii foarte vechi, gandite acum 20 de ani (a se vedea "revolutionara" tehnologie implementata de AUDI pe motoarele produse incepand cu anul 2010, tehnologie implementata de HONDA inca din anul 1982).
2. O masina poate sa consume si mai mult de 100l/100km (daca nu ma crezi, uita-te la emisiunea mentionata de tine). Audi-ul ala consuma 5l/100km doar daca e tractat.
3. La cat te pricepi tu la masini, o masina cu 134 de cai nu trece de 100km/h nu? Parca in articol scria de 9,8 secunde pana la 100km/h. Si da, ai fi uimit de cat de stabila e masina asta!
4. Daca ai citi articolul mai atent, ai vedea ca nu faza cu panourile este premiera mondiala ci cum sunt folosite aceste panouri.
5. Daca ai fi cu adevarat informat, ai stii ca HONDA Insight este o masina hibrida si ca nu merge pe hidrogen. Poate te referi la HONDA FCX Clarity, masina cea mai importanta din urmatorii 100 de ani. Masina care culmea nu a fost facuta de nemti!
http://www.youtube.com/watch?v=bgTxMaPxEgU
NU MAI MINTITI NESIMTITILORRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Consumul de 5.65 litri la 100 de km a fost anuntat din cauza unei erori de calcul la transformarea din mile in km si galon in litru, deoarece am folosit unitatea imperiala pentru galon, in loc de cea folosita in Statele Unite ale Americii.
Imi cer scuze pentru eroare.
Multumesc pentru atentie!
Oare Stroe, Brent si altii care canta prohodu industriei auto ce motorase or avea pe limo?
Incep prin a va ruga sa nu mai comparati hibridul bnzina-electric cu dieselul. Chiar daca e acelasi consum (hmm) dieselul e mult mai poluant. DA AM PRIUS, si am ales modelul pentru ca fac parte din micul trib de ecologisti, si sunt foarte multumit de ea (spatiu, functionalitate, dotari, confort...). Stau si ma intreb oare de ce postez printre voi (se intelege cine), vazand oameni cu bani putini cumparandusi sufragerii pe 4 roti cu motoare mari diesel si nu au bani de combustibili, toate uzatele de afara intra la noi cu tot cu poluare, oameni care arunca chistocul tigarii pe geam, gunoaie, etc. Nu uitati, MAI AVEM NEVOIE SI DE IARBA
Oameni de calitate: "felicitari pentru noua masina, ma bucur ca exista oameni care au grija si de mediul in care traim!"
Cei de dupa blocuri scuipand seminte: "cat a fost?"
Eu - 19500 fara TVA
Saminta-n clt de gura: "ha ha, ce fraier, imi aduc 4 bmw-uri de banii astia
????
Prius doar localizeaza poluarea, dar nu polueaza putin. Am ajuns sa masuram doar ce iese la capatul esapamentului in anumite momente. Nu e o masurare corecta si de aceea Prius pentru mine si nu numai este o strategie de marketing stralucita si o incercare de a reduce poluarea, dar cu rezultate infime in reducerea emisiilor.
Nu mai povestesc despre consumul si lipsa de dinamica in regim de autostrada sau sosea. Cu Golf 1,9 TDi personal consum in tara cam 5 l /100 km la un drum de 400 KM. Brasov-Bucuresti mers relaxat (oricum Prius nu poate mai mult) dar nu incet consumul este de 4,7.
Si nu trebuie sa reciclez o grozavie de baterie si tone de emisii pentru tehnologiile astea elaborate.