- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Tesla Model S - masina viitorului e aici!
Oricum se inregistreaza clar progrese.
Inca o data o firma americana pune solutiile technologice la bataie si revolutioneaza o industrie.
Care o va copia urmatorul?
@AndreiRN...aceasta masina NU REVOLUTIONEAZA nici o industrie. Cu o floare nu se face primavara colega. Nu cu o masina care costa 57.000USD. Solutiile de care vorbesti cu atata emfaza, sunt demult inventate si nu sunt puse la bataie ci doar adunate intr-un super car electric care costa o caruta de bani si care nu il va copia nimeni care este destul de destept si care vrea sa faca bani. Revolutia industriei se face prin vanzarie masive de masini cu un nivel al pretului rezonabil usor accesibil paturii medii a societatii. So, masina asta nu schimba nimic. E doar dovada ca e.e. este la fel de performanta ca si energia clasica. Masinile care sunt DEJA copiate se numesc Prius si Insight, if you heard about them!
Sa speram ca Tesla nu va pati acelasi lucru, este deja la al doilea model si performantele anuntate sunt remarcabile dupa parerea mea. Daca mai apar doua modele de Tesla inafara de acesta, vor mai aparea cateva firme de genu pe piata si atunci probabil ca vor face si o masina pentru buzunnare mai mici. E normal ca tehnologiile avansate sa apara prima data pe masini scumpe si apoi sa fie implementate si pe maisini mai ieftine, se intampla asta la toti producatorii.
http://www.teslamotors.com/efficiency/well_to_wheel.php
La performantele ei, tesla e totusi echivalenta cu o masina cu un motor mic si consum foarte redus. Daca ai incerca sa folosesti aceeasi cantitate de gaz natural dar arsa direct in motorul termic ai obtine performante de logan pe gpl.
Pretul mare al automobilelor electrice se datoreaza numarului mic de automobile construit si mai ales faptului ca bateriile sunt conceptie proprie. Daca bateriile s-ar fabrica in serie mare pretul lor ar scadea considerabil si ar fi fezabile si instalate pe masini ieftine.
In afara de autonomie (calcaiul lui Ahile al masinilor electrice), acestea au numai avantaje. Constructia e mult mai simpla (si implicit ma fiabila), eficienta mai mare, lipsa consumabilelor gen ulei, filtre si pacute de frana, cuplul constant intre 0rpm si 6000rpm (si care ramane oricum mare pana dupa 10000rpm, facand inutila cutia de viteze), faptul ca o poti alimenta si acasa.
In plus, motorul mic nu necesita un compartiment dedicat mare situat in fata habitaclului. Bateriile pot fi situate si in podeaua vehiculului, iar habitaclul deasupra lor, obtinandu-se astfel o masina inalta gen SUV si stabila in acelasi timp.