Esential
13.815 | automobile noi au fost inmatriculate in Romania in luna ianuarie 2009. |
5.491 | automobile second-hand au fost inmatriculate in Romania in luna ianuarie a acestui an. |
13.815 | automobile noi au fost inmatriculate in Romania in luna ianuarie 2009. |
5.491 | automobile second-hand au fost inmatriculate in Romania in luna ianuarie a acestui an. |
Guvernul va emite o ordonanta de urgenta in urmatoarea sedinta a Executivului prin care va reduce actuala Taxa auto. Cumulul taxei va fi redus, iar proprietarii de vehicule care au achitat taxa auto la valoarea triplata ar putea primi inapoi diferenta de bani. Oficialii Guvernului nu au specificat inca modul in care vor fi returnate sumele respective si nici metodologia de restituire a diferentei de bani intre taxa veche si taxa noua.
Proprietarii de vehicule care nu au incheiat procedurile de inmatriculare pana la 15 decembrie 2008 vor beneficia de o pasuire. Comisia Europeana a informat recent Guvernul Romaniei ca ordonanta de urgenta emisa de fostul Cabinet, prin care taxa de poluare auto a fost triplata, incalca legislatia comunitara. In cazul in care Guvernul nu va schimba taxa auto, Executivul risca sanctiuni din partea Comisiei Europene.
Dupa modificarea taxei auto in data de 15 decembrie 2008, numarul de vehicule inmatriculate pentru prima data in Romania a scazut cu aproximativ 50%, atat in cazul vehiculelor noi, cat si in cazul autoturismelor second-hand.
Guvernul Romaniei nu a prezentat inca modul in care va fi calculata noua taxa de poluare.Via | Mediafax
sa vedem, parca vad ca sare Boc si ii taie gura lui Nemirschi.
Cat priveste scaderea taxei sunt de acord cu acest lucru deoarece in viitor doresc sa achizitonez un Opel fabricatie 2002-2003 din strainatate !
aaa.. si sunt de acord cu tine ca n-ar strica sa reduca taxa insa doar la cele pana in 8 ani si euro 4
la cele de peste 15-20 daca o reduc is niste idioti... nu cred ca avem nevoie de toate gunoaiele vest-europenilor...
nemtii ofera 2500 de euro cetatenilor lor sa scape de ele ca is prea bune probabil... si noi sarim ca prostii pe ele... ca de suntem fuduli si tre sa avem masina nemteasca...
O masina veche, mi-o permit - deoarece nu cere de mancare - vorba aia. Una e sa o cumpar cu banii jos si alta e ma indatorez pe 4-5 ani la banca.
Pentru o masina Euro4 trebuie sa strang bani inca vreo 3-4 ani, timp in care am nevoie sa ma deplasez - deoarece RATB-ul nu lucreaza noaptea -spre exemplu si taxiurile ma omoara cu tarife astronomice.
Acum am 2 posibilitati - imi cumpar o janghina inmatriculata in Romania si merg cu ea inca un an si pierd o gramada de bani cu reparatiile - cum am facut cu ultima masina - tot din cauza taxei.
Sau cumpar o masina Euro2 din 1992-1994, platesc taxa si darile la stat aferente si circul si eu in siguranta, ca un cetatean cinstit ce sunt. Nu ar fi mai bine asa?
si la aia taxa te va costa probabil cateva mii bune... si nu cred ca esti in stare sa juri pe ce vrei tu ca aia de 15 ani iti va merge garantat fara absolut nici o problema.. doar pentru ca e luata din germania (sunt de acord ca e intretinuta mai bine de neamt si merge pe drumuri mai bune acolo.. insa are totusi o varsta)
din romania o vei lua probabil cu cel putin 5 ani mai noua (avand in vedere ca la banii care ii tii exclusiv pentru masina ii mai adaugi si pe cei de pe taxa care nu o mai platesti)... insa paote nu la fel de intretinuta...
io sincer m-as duce mai repede pe varianta cu romania... deoarece la un calcul simplu (pana in 1500 de euro masina + vreo 2500 de euro taxa actuala) ajungi la 4000 bani la care poti sa iei poate una 98-99 daca cauti bine... dar asta e parerea mea... si poate nu e cea mai corecta... dar asta e...
Si prefer sa bag bani intr-o masina din 93 fata de una din 80 si ceva sau intr-un Tico din 96-97 (care este efectiv cosciug pe roti) - cam astea sunt optiunile mele in mom asta.
1. Ce logica are taxa de poluare la o masina noua? Vor sa ne luam masini din viitor sau cum vine asta?
2. Masina veche nu e tot aia cu jaf, ruptura, poluare, pericol. Nu intotodeanua. Daca sa zicem ca esti pasionat, cumperi o anume masina speciala in stare excelenta sau inlocuiesti tot ce trebuie si faci o inspectie si e totul perfect, de ce sa te rupa cu taxa? Ar trebui taxa sa se faca personalizat pe fiecare vehicul in functie de niste norme decente care sa depinda de valoarea masinii, gradul de pericol, uzura, probleme, noxe MASURATE. Calculul asta jenibil dupa capacitatea motorului si euro este IRELEVANT! E o discriminare la fel de jenibila ca si cum ai spune "tiganii platesc atat, romanii atat, ungurii atat". Daca motorul are 4L dar scoate noxe mai putin ca dacia 1300 taxam 15.000 euro? Trist....
si totodata consider ca orice masina peste 10-12 ani deja prezinta anumite semne de intreabre... indiferent ce marca e... deaorece e o varsta totusi...
sincer si eu imi caut acuma masina... am sa zic 5 mii de euro... si la aia am zis ca caut ceva euro 4 pana in 4500.. gasesc masini de prin 2000.... chiar si 2003... (de ex un fiat stilo - sub 4000) si fiind euro 4 platesc taxa maxim 500 de euro deci ajung cam la fel.... insa momentan am niste probleme si am itnrat in pauza...
eu asta o sa fac... euro 4 dupa 2000 si pana in 5000 de euro rezolv cu totu...
PS: sincer tico il consider la fel :)) peste 80-90 la ora e sport extrem
Mentionez ca nu am masina dar intentionez sa imi iau una ( nu din 1900 toamna).
Sunt un taran fara margini ca nu castig la fel de multi bani ca tine. Te rog, iarta-ma ca exist si ca imi doresc ceva la banii mei.
Un Sarantoc cu demnitate
@cei care sunt foarte bucurosi si isi doresc masini tari(bmw,vw, etc) cumparati-va si vreau sa stiu asa cati dintre voi veti muri ... Luati-va voi rable din 92-95 si distrugeti toata tara.Sincer imi e scarba de voi astia care va dati mari cu masinile astea! nu sunt posesor al unei dacii sau logan si nici nu incurajez sa va luati asa ceva.Din 100 de masini 90 sunt varza si polueaza la greu . Va urez succes in distrugerea tarii si a deschiderii unui citimir de masini al Europei. Fiti voi gunoierii si curatati tarile Europei de rable.
Si inca ceva: Daca tot sunteti asa buni de gura de ce va luati EURO 2? va doare mana sa mai dati 1000-2000 euro pentru un euro 4? aveti taxa mai mica si sunt mult mai bune . Mentalitatea romanului: ce e ieftin e bun...
Dupa mine as lasa taxa triplata numai sa muriti voi de inima rea ca ati fost atat de zgarciti incat v-ati luat masini de 1000-2000 euro vai steaua lor. Luati-va oamenilor euro 4 la 4000-5000 euro si sunteti mai castigati va spun eu.
1.Exista taxa pt ca exista in Romania niste constructori auto care isi cer si ei drepturile, plus ca exista si o adevarata industrie auto nationala care trebuie protejata. Interese, interese, interese.
2.Normal ar fi ca sa am libera alegere sa-mi iau ce doresc eu, fie noua din tara, fie second din afara. In plus, cu taxa adunata de la 1-2-3-4 insi.....se face acolo de-o 1000 euro...deci iata prima de casare pt un amarastean care vrea sa-si ia o masina noua si ieftina.
3. Hai sa va mai zic ceva. Pe undeva e buna si taxa asta, ca sa scoata dracu toate junghiurile vechi din tara, ca romanul nostru sigur nu renunta de buna voie.
Si va dau un exemplu. Am o Dacie veche, am luat si o masina noua in 2008 insa nu am putut s-o dau pe cea veche la remat. Ca sa nu mai stam cu 2 masini in fata blocului, i-am propus batranului meu sa scapam dracu de dacia asta veche care ne inghite niste bani aiurea. Pai care credeti ca a fost raspunsul: "LAS-O CA NU STRICA. NE MAI FACEM TREABA CU EA" :)))
Acum vedeti de ce toata Romania e full de troace, gioartze, cioace, cazaturi si masini din carbonifer?
Deci domnilor, ideea e sa-si ia fiecare ce vrea si de cati banuti are...dar sa mai innoim si noi parcul asta auto...ca ne facem dracu de cacao in Europa. Asta e. Neam de taranoi am fost majoritatea - neam de taranoi si la mentalitate si la buzunare vom fi. Mergeti pe zicala aia englezeasca "Sunt prea sarac pentru a-mi permite lucruri ieftine".
Poti lua un GUNOI EURO 4 fara nici un fel de problema, te asigur si de acest fapt.
un sarantoc "zgarcit" ca nu pot sa mai "pun inca 1000-2000" euro sa imi iau o masina euro4
Ca vrei sa iti iei tu masina si muncesti astea e treaba ta . daca iti iei o rabla de se darama la 1000 e euro mai bine te lasi .
Oamenilor munciti un pic in plus si o sa fiti mai multumiti !
Cumparati-va masini , dar ganditi si uitati-va bine ce luati !
Am vazut prea multe rable deja in tara ...
Deci eu nu va jignesc ci doar incerc sa va deschid ochii sa cumparati ceva bun!
Tara se duce de rapa ...
Apropo nu ma dau banii afara din casa dar prefer sa fiu pieton 1 an in plus si sa muncesc decat sa imi iau o rabla ...
Multumesc pentru atentionare. S-a corectat.
Romanul este baiat destep .. sa vedem finalizarea.
2. Daca se va introduce taxa in impozitul auto cum ramane cu banii mei pe care deja i-am dat la prima inmatriculare ?
eu nu am nimic cu pretul masinii ci doar de stare ei de functionare si poluare
eu intentionez sa imi iau o masina de dupa 2000 din anglia ca sunt mult mai ieftine decat in germania chiar daca au volan pe dreapta
" uitati-va la tv ce culoare au cei care tipa "jos taxa"... " scuza-ma , dar esti chior .Cred ca esti plin de prejudecati ; parerea mea .
" Frate tu stii ce inseamna inca 1000-2000 euro? Vorbesti de banii astia de parca ar fi apa de ploaie. Eu muncesc pentru banii aia. Nu stiu ce faci tu, dar eu muncesc pentru ei.
Poti lua un GUNOI EURO 4 fara nici un fel de problema, te asigur si de acest fapt. " - sustin !
intradevar...nu a spus nimeni ca nu sau important gunoaie..sunt masinii in targuri care te musca cateii prin ele fratilor....dar sunt si masinii de 15 ani care tehnic au mai multa viata ca un logan amarat....
eu unu..tinand cont de Masina de 15 ani...Raport calitate Pret- confort-tinuta de drum si chiar consum de carburant si INTRETINERE sunt foarte MULTUMIT...Fata de Un Logan plin de plastic si finisat de kkt..!!!!
2cuvinte: SA NE AMINTIM LA TESTELE LOGAN CUM LA 67 DE KM -H IN VIRAJ A SARIT CAUCIUCUL DUPA JANTE SAU SA RASTURNAT......CEEA CE NU ESTE DE CONCEPUT IN 2009!!!
La cat s-au redus acum preturile in Romania atat la cele noi cat si la cele sh (inmatriculate) voi tot va mai ganditi la Germania ? Ajungi acolo cheltui aproape 1000 euro transport , cazare , masa - nu stii ce cumperi - nu ai acces la un service autorizat unde o poti pune la un tester , ajungi in Romania rupt de oboseala dupa 3 -4 zile , platesti taxe peste taxe si constati dupa ce tragi linie ca o putei gasi in orice parc auto de reprezentanta unde se face buy back.
V-am dat o idee . Succes !
Nu ai ce pune pe masa, dar vrei masina. Bun. Dar nu vrei orice masina ci VW/BMW/Opel. Bun, cu totii visam. Dar de ce sa nu iti iei ceva ce iti permiti? Vrei SH din germania? Ia-ti omule pana 2-3000 de euro un fiesta/clio ceva de buzunarul tau, dar ca sa pouezi cat mai putin si ca sa nu iti depasesti bugetul. Vrei BMW? Atunci mai pune si tu un pic niste bani si ia ceva mai bun. Imi e mila de cate masini vad pe autostrada pe banda de urgenta, trase pe dreapta, sau de cati idioti care nici macar nu stiu sa conduca, dar sunt la volanul unor jafuri de masini.
Cand o sa va vedeti lungimea nasului, va cantariti finantele si va ganditi la siguranta voastra si a familiei... poate va merita scoasa taxa auto. Nu am logan, dar as lua un dci. Deunazi am trecut pe langa doi care se lovisera frontal. Logan cu Golf 3. La Dacia s-au deschis cele 2 airbaguri, s-a stricat toata partea din fata, dar oamenii au ajuns la spital cu rani usoare. Sa zicem ca la golf si plafonul era ondulat iar usile abia daca se mai deschdeau. Cine e idiotul??
Asa ca pana suntem oameni cu cap, sa ramana taxa!
masina este un chrysler 300c din 2007 in 2 luni o sa merg acasa si vroiam sa duc masina sa o inscriu in tara cu modificarile de bord si toate cele stiti cat ma costa pe mine taxa de inmatriculare la un motor de 5l 172000 de euro pai sa nu futi in gura tot guvernu ? http://www.totalauto.ro/2008/12/29/calculator-taxa-auto-2009/ deci ce o sa fac eu acuma ?o sa platesc valoarea masinii de aproape 5 ori ca sa umblu cu ea intr o tara in care guvernul nu mai stie cum sa ne mai fure ? si acuma sa nu mi spuneti ca pai normal la o masina fara euro e normal. d c sa fie normal pariez ca are poluare la fel de scazuta ca si un euro 4 singura diferenta este ca este de productie americana .cama asta e cu tara noastra de cacat si se mai mira de ce toata lumea pleaca din ea asta e sper ca lumea sa inceapa sa mai si gandeasca si sa mai si actioneze impotriva hotilor din guvern
E plina Romania asta de viteji !!!!!!!!!!!!
o sa se umple strazile de rable occidentale
Pai hai sa pun eu o intrebare: DE CE TOTI DIN AFARA ISI VAND MASINILE PE CARE VOI LE TOT LAUDATI ? Ca na daca ar fi asa de bune nu cred ca le-ar vinde...dar in fine e problema voastra ce alegeti.
@cei "smecheri" criticii aia cu masini straine : DA VOI IN CE MASINA ATI AJUNS ACASA CAND ATI VENIT PE LUMEA ASTA ?
Sa dea dra*cu ati venit cu audi si bmw...
Si cati dintre voi ati muncit pentru masinile astea? sau v-a data taticul ca ati facut si voi 18 anisori ?
Nu doresc raul nimanui dar eu vad la tv acidente in care surpiza: sunt raniti, ba chiar mor tineri cu ce masini ? straine bineinteles... ca ati avut voi noroc si sunteti soferi buni , bravo voua.
Si inca ceva astia cu cosciugurile voastre: DACIA nu are acelasi buget si vechime ca marcile mari asa ca gura mica...cumparati-va voi straine si aveti pretentia sa mai creasca si dacia ...
Asa ca nu mai postati doar de dragul de a va da mari cu masinile voastre ca nu impresionati pe nimeni ... sau poate fetele care se urca in masina voastra...sunteti penibil astia care va laudati.
@ca un ultim comentariu : sa nu se simta jigniti cei care au muncit pentru masinile lor fie ele noi sau vechi, euro sau non euro.
1. Nu este articol in care sa nu fie referire la vs Logan, dar sa stiti ca ...in afara aspectului economic si social, faptul ca scade productia de masini care inseamna concedieri de personal de la Dacia (adica cetateni Romani) si pe la toate celelalte companii care asigura diverse elemente pentru Dacia...Loganul de 1,4 intradevar este o masina puturoasa pentru cei 75 CP, dar este spatioasa, si pentru o persoana care nu se doreste a fi sportiva este ok.....Insa 1,5 Dci este super in ceea ce priveste consumul, si la cei 80 CP (Dci cu I rosu) se duce destul de bine, nu pot zice de 1,6 ca nu am mers cu ele, dar cu acestea 2 am mers, intradevar partea mai rea este faptul ca nu prea au stabilitate....dar instabilitatea asta apare dupa 160 Km/h deoarece este inalta si cantitatea de aer care intra pe sub masina o ridica si incet, incet te duce spre interior/exteriorul strazii.....dar din moment ce nu depasesti 110, 120 nu ai probleme. Acum despre taxa ....eu as mari taxa....stiu ca uniii veti injura ,etc,etc,......dar........vedem la stiri multe accidente facute cu masini aduse de unii copii inconstienti, care daca au BMW, VW sau nu stiu ce alte minuni, rup strazile astea , partea tragica este ca sunt oameni nevinovati care suferea de pe urma prostiei acelor copii. sa revin la taxa......baiatule vrei masina veche ..platesti cat sa nu faca, vrei masina puternica...platesti cat sa iti treaca, ce va trebuie fratilor masini peste 200 CP, motoare de 3000cc, si avioane din astea, vreti sa fiti zmei ...platiti neica de sa va usture, as scade taxa la masinile euro 3 , euro 4 la motoare de la 0,8 sau care o fi cel mai mic si pana la 1,8 dar......ehe.... as diferentia taxa si in functie de CP ca sunt motoare de 1,8 care au 75, 90 110 CP dar sunt si 1,8T de 150.....sau mai mareste turbina si....180......mai baga un remap si...190 etc, etc.....sau 1,4 care ajung la 230 CP (Vw Jetta,)
Prea multi teribilisti pe strazi, si nu ar fi o problema daca ar sti sa sofeze, dar sunt din aia care cred ca toata strada e a lor ca au nu stiu ce masina si la cea mai mica situatie critica nu stiu cum sa reactioneze si fac numai istorii, depasiti ca disperatii aiurea, numai inconstienta unor handicapati care se cred cei mai tari soferi din lume se intimpla numai tragedii.
Nu mai tin minte unde am citit/vazut ca in Marea Britanie o masina mai veche de nu stiu cati ani are taxe mai mici decat una noua. De ce ? Oamenii au explicat ca atata vreme cat exista ITP-ul (MOT la ei) o data la 1-2 ani si acesta se obtine PE BUNE, atunci nu este nevoie de nici o alta taxa suplimentara. Explicatia este urmatoarea: acel posesor de masina veche trebuie sa investeasca bani nu tocmai putini in intretinerea masinii a.i. aceasta sa se comporte ca atunci cand a iesit din fabrica. Cu alte cuvinte, daca RAR-ul si-ar face treaba asa cum trebuie sa vezi cum nu s-ar mai inghesui lumea sa aduca/sa tina masini mai vechi de nshpe ani.
Un alt aspect pentru care nu vad de ce ar fi nevoie de taxa atata vreme cat organele comptente si-ar face datoria este acela al samsarilor de masini. Marea majoritate a acestora isi desfasoara activitatea ca pers. fizice, neplatind nimic statului. Daca statul (fiscul) si-ar face datoria cum trebuie si i-ar taxa pe toti cei care fac acest lucru, cred ca alta ar fi situatia importurilor de masini second-hand.
Numai din aceste doua situatii nu vad de ce ar fi necesara introducerea unei taxe de acest fel; pe de o parte, ar scadea numarul masinilor aduse de afara (inlaturarea samsarilor), pe de alta parte ar creste calitatea masinilor aduse (marea majoritate a celor dispusi sa-si aduca o masina de afara pentru folosinta personala, s-ar gandi mult mai bine inainte de a face achizitia daca pot sa intretina masina respectiva).
Daca cineva doreste un Golf 3, sa isi aduca Golf 3...numai ca ala sa plateasca si impozit mai mare, fiind masina mai veche, decat unul care isi ia un Logan. Si ar trebui sa iasa din discutie povesti cum ca tabla din nu stiu care masina e mai rezistenta sau mai stiu eu ce povesti de 2 lei. E impropriu sa faci comparatie intre un Logan nou, masina de buget, care pana la urma are 3 ani garantie parca si pentru rugina ceva mai mult, deci daca apar probleme in 6 luni, te duci si iti rezolvi problema IN GARANTIE !!!(se pare ca unii nu stiu sa tina cont cand vorbesc fara rost de asta) si un etern Golf 3, care atunci cand era in fabricatie, de nou, avea un pret mult mai mare decat Loganul nou, de ce ?! pai pentru ca facea parte din alta clasa de pret.
Si pentru cei care hulesc atata Loganul, poate ar trebui sa stie ca in Germania se asteapta pana la 4 luni pentru un model, si dupa VW, Dacia e pe locul 2 la vanzari, mai ales dupa ce au implementat si la ei genul de "program rabla" ;)
Si asta sigur nu e deloc bine. pentru nimeni.
Pe de alta parte, din cauza "crizei" am vazut c ain tara a scazut traficul, adica populatia face economie, deci nici in serivce nu mai ajung asa de repede, adica vor fi scaderi peste tot.
Pacat ca s-a ales solutia investitorului Renault la Dacia; cu asa masina nationala importurile vor creste oricum.
Mai discutam!
In primul rand de ce sa-mi puna mie cineva o taxa? De ce? Ce a facut guvernul sau cine binefeciaza de banii astia pentru mine ca sa-si permita sa ma taxeze?
Tara e plina de rable dintotdeauna. Iar marea majoritate sunt daciile (scrise cu litere mici) si toate gunoaiele de camioane, in nici un caz o masini de 10 ani care fie vorba intre noi sunt destul de moderne incat sa nu se bucure de numele de rable.
Sunt dezgustat de subiectul asta si sper ca UE sa le dea suturi in fund la idiotii care dau legi gandite in 3 minute stand pe toaleta.
Si din nou...Taxatorule extremist si Gigi cel Inteligent....fuck off! (banuisc ca asta din urma se viseaza politician).
sclavi pe vecie, luati-va tot din reclame
daca eu vreau un anumit tip de masina si mi-o permit indiferent de sacrificii nu vad de ce va intereseaza pe voi
intradevar poti aduce o masina cu 350 de euro + costul masinii din germania fara sa manci parizer de akas pt nenea ce e obisnuit sa stea la Hilton, intradevar nu trebuie sa fii comod, si sa ai un pic de intalegere doar nu esti in vacanta
MI-au trecut prin mana o gramada de masini dif marci noi si second si pot sa spun ca si cele noi cumparate din tara sunt mai slab calitativ decat acelasi produs din strainatate!!! deci cine stie se pricepe....
deciziile trebuie sa fie ale mele si numai ale mele fara constrangeri de nici un fel !!!! taxe de kk in FORMA ACTUALA!!!
Si chiar nu ii inteleg pe unii care posteaza aici doar de galerie: sus taxa, jos taxa. Nu va aude NIMENI aici! Daca vreti sa faceti ceva constructiv nu e nevoie sa iesiti in strada, puteti semna o petitie. Imi cer scuze pt lungimea postului.
Cat despre dreptul de a avea o masina, multi nu inteleg si nici nu gandesc unde le este limita. Prefera sa-si arunce bruma de bani pe un junghi decat sa manance carne la pranz, doar pt ideea ca are un avantaj in a-si arunca fundul intr-o coaja si a pleca cu ea la drum nestingherit de aglomeratia din autobuze. Eu bine, eu va spun ca AM masina, second cumparata din Romania, an fabricatie 2007, luata la un pret excelent pe criza asta, foarte bine intretinuta, dar ma gandesc ca am facut o greseala, pentru ca imi doresc din ce in ce mai mult sa merg cu RATB-ul din cauza aglomeratiei si a nesimtirii in trafic. Pur si simplu, prefer sa indur aglomeratia din autobuze decat cea de pe drumuri. Nu mai zic ca economisesc o groaa de bani cu care ma pot duce eventual la un restaurant sau in concediu sa ma respect si eu.
Dar nu...noi tb sa avem masina in fata blocului. Nu conteaza ca nu avem unde o parca, ca nu avem pe unde circula, ca aruncam banii pe intretinere aiurea, ca poluam (asta nici macar nu o mai luam in considerare, cu toate ca suntem bolnavi o multime dintre noi din cauza poluarii). Noi tb sa avem masina, orice masina, cu pret derizoriu, din orice an, numai ca sa avem.
Asta e deja boala, nu necesitate. E o dereglare a psihicului, din cauza a ceea ce am indurat inainte de '89, cand asteptam dupa o Dacie ca dupa un Ferrari.
Eu sper sa se mentina taxa, chiar sa se impuna anual, pt toti proprietarii de masini, iar cei cu non-euro sau euro 1 sa fie nevoiti sa plateasca mii de euro pe an si sa-si duca masinile in sfarsit la remat, acolo unde le este locul. Sa ziceti merci ca n-aveti taxe ca in Danemarca, de 100% din valoarea masinii.
Dar nu cred ca se va intampla asta, pt ca interesul UE este sa-si deblocheze piata auto SH de la ei pt a putea incuraja populatia sa cumpere masini noi si sa-si salveze producatorii. De-asta si fac atata galagie.
Eu am adus un Mercedes Clasa A fabriactie 2000, din Germania anul trecut, am platit taxa de poluate 1480 Euro si am primit inapoi 900 Euro.
Crede-ma ca este cea mai buna masina pe care am avut-o pana acum( Am avut cateva).
Daca ar fi dupa mine,nu as da voie sa se inmatriculeze masini sub Euro 3 pentru ca oricat de bine arata tot niste jafuri sunt.
Nu este normal sa apara toate gunoaiele Germane la noi in tara, asta daca ne gandim si la copiii nostri.
Bravo! Ai pus punctul p i !
Tocmai de aceea mi-am vandut Tico, am pastrat Motocicleta, iar cand am nevoie de masina, o folosesc pe cea de la serviciu.
Iar despre transportul in comun ce sa spun....METROUL e EXCELENT!!! 20 min maxim pana la birou, in conditiile in care cu masina fac 30-35 min(daca devin nesimtit si ma bag) si ajung deja nervos din cauza pitzipoancelor si a burtosilor cu X5, Q7, s.a.m.d. care blocheaza intersectiile, trec pe rosu.
Sincer sa fiu, sunt si pro si contra taxei auto...
Dupa mine masinile cu motoare sub 2000 cmc si pana in 8 ani vechime ar trebui sa plateasca o taxa "simbolica". Ce are mai mult de 2000 cmc sau ce are mai mult de 8 ani vechime sa iti faca "gaura" la buzunar. Pana la urma nici o masina nu e sigura si nu iti asigura integritatea la o viteza mai mare de 50 km/h indiferent de stelele EuroNCAP obtinute.(mi se par o prostie, nu mai prezinta incredere)
As mai avea multe de scris, dar as depasi subiectul. Pe scurt, nu conteaza ce masina ai atata timp cat o folosesti "cand trebuie", nu are mai mult de 8(maxim 10) ani vechime si nu polueaza mai mult decat ii este dat de producator.
P.S. si cat n-or mai exista burtosi cu permisele luate pe spaga prin cine stie ce localitate.
Daca ai bani de un Q7 sau X5.6 nu ai bani sa-ti iei un Smart sau orice masina mica cu care sa te strecori mai usor in aglomeratie? Acestia sunt oamenii care cred ca o masina mare si puternica ii fac si pe ei la fel, idee total gresita. O sa se duca vremea lor curand!
O sa vedeti ca in scurt timp o sa se termine cu super masinile, deja usor usor se intorc la firmele de leasing.
Cat priveste taxa de poluare eu cred ca este prea mica pentru Rablele care au intrat in tara...
Свободный выбор счастливого завтра!
Реабилитационный центр “Свобода” в Киеве предлагает комплексную помощь в лечении алкоголизма и наркомании. Наша программа затрагивает все сферы жизнедеятельности зависимого, поэтапно восстанавливая каждую из них.
Я знаю, очень у многих людей есть близкие,
друзья у которых есть проблемы с алкогольной
или наркотической зависимостью.
Центр реабилитации наркозависимых
Свобода в Киеве поможет вам . Я сам прошел Лечение в данном центре
и с уверенностью могу сказать, это работает
Лечение алконаркозависимости-Центр реабилитации Свобода
Лечение наркомании
Лечение алкоголизма
Наркотики-параллельный мир без возврата
программа 12 шагов центр Свобода