Oficial: Taxa auto este anulata pe timp de 1 an
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Calin Popescu Tariceanu, premierul Romaniei, a anuntat ca ca Guvernul analizeaza varianta ca taxa de poluare auto perceputa la achizitionarea de masini noi Euro 4 sa fie suspendata pentru un an.
Primul-ministru a specificat ca Executivul va trimite o notificare Comisiei Europene privind modificarea elaborata asupra taxei auto de poluare. Masura ar urma sa fie aplicata de 1 ianuarie 2009.
"Nu se pune problema protejarii industriei. Problema fundamentala este aceea a protejarii locurilor de munca. Consider ca este obligatia Guvernului sa protejeze locurile de munca", a declarat Tariceanu.
Toate modelele noi aflate pe piata din Romania indeplinesc normele de poluare Euro 4, iar unele modele au norme de poluarea Euro 5, norme pentru care nu se plateste taxa auto. Incepand cu luna septembrie din 2009, toate automobilele comercializate in Uniunea Europeana vor trebui sa fie echipate cu motoare Euro 5.
Premierul a luat decizia suspendarii taxei auto de poluare pe timp de un an la masinile noi dupa o consultare avuta in aceasta dimineata cu presedintele Traian Basescu.
Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Am cumparat un passat din 2008, de la o reprezentanta din Germania.Masina este noua, a fost in showroom, cand am cumarat-o avea 50km.Reprezentanta a avut-o inmatriculata pentru a-i creste cota.
Este masina noua gandirea romaneasca sau nu?
Multumesc.
PS: Daca ma poat ajuta cineva si in ce lege descrie ce reprezinta masina noua pentru statul roman.
Au inmatriculat vw in ger ca sa-l poata exporta in afara germaniei. Astfel masina este considerata second si poate fi exportata, daca nu nu ar putea sa fie vanduta in afara germaniei.
Numai daca cumperi masina noua din romania este considerata noua?
In cazul asta e discriminare si cred ca o sa deschid si eu proces cu ei daca ma pun sa platesc taxa.
Am Euro 4 cu filtru de particole, din 2008, 50km la cumparare si sa platesc taxa la fel cu orice vechitura.
Va tin la curent.
Multumesc.
In prima forma proteja marca de toata jena a celor de la renault pe care ne-au trambitat-o ca ne-o fak la 5 mii de euro apoi au scos un jaf de masina de la 6800-11 000 de euro!
Si pentru ce statul sa ma oblige pe mine sa cumpar harbul asta care nu face real mai mult de 4 mii de euro avand in vedere raportul calitate-pret?
Un ww Bora cu maxim 50 000 km la bord rulaj, clima , carte de service completa, stare f f buna e doar 5-6 mii de euro in afara!
Si e cu foarte mult deasupra, calitativ vorbind , e mult deasupra unui logan cu toate optionalele posibile , logan care il iei cu 11 mii de euro!
Sa nu uitam ca mult trambitatat masina ieftina de doar 6.800 euro de la logan e doar o cutie cu motor, fiind complet dezechipata!!
Nici macar faruri ceata, radiou...etc!
Toate celelalte costa enorm
si daca vrei o masina decenta de la logan tre sa dai mai mult ca pe m masina germana noua!
Asa ca de ce sa protejam hotii?
Cei de la renault au o afacere!
De ce s-o faca pe spinarea mea?
Eu de ce sa nu am masina buna ?
De ce sa pot sa-mi iau doar sicriu cu roti?
,,Domnii '' de la Logan daca vor sa-si vanda rabla atunci s-o faca la pretul corect!
In conditiile actuale , cu aceste importuri de second-hand, cei de la renault ar trebui sa-si reconsidere oferta de pet si sa scoata pe piatat loganul la pretul sau real raportat la calitate, adica intre 4-6 mii euro in functie de variantele de echipare!
Piata libera sa impuna pretul nu banditii lui Tariceanu!
Ca atata face loganu' lu peste!