OFICIAL: Suzuki a prezentat noua generaţie Swift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Suzuki încearcă să aducă un aer mai proaspăt în gama Swift şi vine cu cea de a treia generaţie europeană a modelului urban. Primele imagini şi informaţii au fost prezentate oficial în cadrul uzinei maghiare de la Esztergom, acolo unde japonezii asamblează de ani buni modelul, considerat a fi unul de importanţă globală.
Noul Swift nu adoptă modificări majore în termeni de design, filosofia fiind neschimbată. Principalele diferenţe se observă la nivelul părţii frontale, unde Suzuki a implantat un nou set de blocuri optice, a redesenat grila şi spoilerul. La interior, Swift a căpătat un design mai dinamic şi materiale de calitate. Negrul rămâne culoarea de bază, însă japonezii animă habitaclul cu inserţii argintii.
Noua generaţie a crescut considerabil în lungime, cu aproximativ 90 de mm, până la un total de 3850 de mm. Acelaşi fenomen se observă şi la nivelul ampatamentului, care a crescut cu 50 de mm, până la 2430 de mm. Modelul japonez a devenit şi mai lat, ceea ce înseamnă că ţinuta de drum va fi cel puţin la fel de bună ca a predecesorului lansat în 2005.
Un aport deosebit în acest sens îl vor aduce şi pneurile cu dimensiuni mai mari, anunţate deja de producător.Sub capotă se va afla un nou motor pe benzină, de 1.2 litri, cu tehnologie Dual VVT, capabil să livreze 94 de cai putere la 6000 de rotaţii şi un cuplu motor de 118 Nm la 4800 de rotaţii. Cifrele sunt ceva mai bune decât în cazul vechiului motor de 1.3 litri iar consumul se reduce şi el, ajungând la o valoare de 4.1 litri/100 km. Emisiile se reduc cu 24 de g/km, până la 116 g/km.
Nu va lipsi nici opţiunea diesel, reprezentată de un motor de 1.3 litri, capabil să emită doar 109 g/km şi să consume în medie 3.5 litri la 100 de km. Mai multe informaţii şi imagini vor fi publicate de Suzuki în cursul acestei veri.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Toyota: un milion de unități C-HR vândute în Europa
- De Tomaso a finalizat primul exemplar de producție P72
- Tesla recheamă 700.000 de modele din cauza unei probleme la sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope
- Stellantis extinde oprirea producției la fabrica Miriafori
Sincer ar trebui revizuite normele europene de stabilire al consumului (acum se face pe o banda, fara frecare cu aerul, fara greutatea proprie etc...)
M-am cam saturat de laudele lor si cand o conduci afiseaza cu totul alte valori
http://www.automobiletv.ro/event.php?id=385
probabil ei vroiau sa faca o masina noua, mai buna dar cei de la vag le-au zis "ba voi sunteti sanatosi? ce sunteti asa fraieri? lasa ca va invatam noi cum sa faceti profit cu investitie minima...doar din marketing" si uite asa a aparut "noul" swift....o masina de mana a 2-a, ceva revolutionar.
La lansarea sa, in 2005, exista o intrebare, aceea daca noul Swift va deveni noul Mini al estului. Comparatia cu Mini nu este potrivita, dar stiu ca vad destule Suzuki Swift pe strazi.
Din sursa sigura ( spun asta pentru ca omul respectiv are chiar doua Suzuki Swift ) stiu ca in primul an de exploatare, apar defectiuni la caseta de directie si levierul schimbatorului de viteze. Prin inlocuirea pieselor respective cu piese aduse din Japonia si desigur pe garantie, problemele respective nu mai apar. Poate Suzuki a remediat aparitia acestor defectiuni pe modelul nou ... In rest, masina este fiabila si cu performante bune pentru clasa din care face parte.
Per total, e o masinuta reusita. Sper sa vedem o versiune sport mai puternica decat cea actuala.
Bafta!