În 2021, americanii de la Fisker au deschis un birou în Munchen, iar primul showroom european va fi inaugurat tot în Germania. Ulterior, Fisker va fi prezent și în alte țări de pe Bătrânul Continent.
Până atunci, însă, compania cu sediul în California face un anunț cu privire la SUV-ul electric Ocean. Mai exact, acesta va debuta pe continentul european în 28 februarie, cu ocazia Mobile World Congress din Barcelona.
Cu această ocazie, am aflat și câteva informații tehnice despre viitorul Ocean. Spre exemplu, versiunea Ocean Sport va găzdui 5 pasageri și va avea o autonomie de 400 de kilometri. În ceea ce privește versiunea de top, Ocean Extreme, aceasta va fi echipată cu două motoare electrice, tracțiune integrală, iar autonomia va fi de 560 kilometri.
Noul Fisker Ocean va fi asamblat în Austria, la uzina Magna, începând cu luna noiembrie a acestui an. Inițial, SUV-ul cu zero emisii va fi livrat "pe anumite piețe europene."
via Fisker
Nici americanii astia nu au vazut ca germanii sunt interesati de Passat 2.0 TDI ca are consum mic pe autostrada?
Deci, de ce tot puneti stiri despre ei? Astia sunt ca si Ilie Dobre cand se cerea in direct ca s-a inscris gol, dar ce sa vezi... ba a fost offside, ba a fost fault, ba era doar un "gol turcesc" pana s-a enervat cel din studio si a zis ca nu mai intra in direct decat daca e gol cu mingea la centru.
Asa si aici...pana nu vand primele 1000 de masini, va rog sa nu mai scrieti nimic despre ei ca devine penibila treaba.
@Seriff, se mai fabrica si altceva, doar ca in prezent SUV-urile sunt cele mai interesante si apreciate, daca sunt si electrice, cu atat mai bine.
Daca va exista cerere, va creste si productia, daca nu, nu. Mai cantau unii prohodul Tesla ani la rand si se pare ca le da lectii la germani acasa. Bine, multi le dau lectii lor, pentru ca ei au fost buni la softuri ilegale si pacalit poporul cu televizorul.
La momentul actual, prototipul e realmente reușit, iar implicarea austriecilor de la Magna-Steyr (poveste prea lungă pt. un simplu comment, cu tentacule spre VAG=platforma MEB și niște băncuțe drăguțe... la ordin globalizd) pare o garanție a demarării producției de serie.
...Spre deosebire de alte proiecte tocătoare doar de bănet ca Fisker EMotion.
Că prețul lui Ocean nu va fi în niciun caz sub 40K € cum se zvonea, e o altă discuție.
Lamuriti-ma si pe mine!
Ne batem cu caramida in piept ca suntem ECO si producem niste "autobuze" care vor fi folosite preponderent in orase? Monstruozitatile astea nu consuma mai mult, fie si curent electric?
Ne vaietam ca planeta ramane fara resurse si producem SUV-uri care vor deservi in cel mai bun caz o familie cu 1 - 2 copii?
Masinile acestea "de familie" nu vor produce deseuri atunci cand ne vom debarasa de ele? In primul rand bateriile care sunt cel putin de doua ori mai mari decat la o masina mai mica cu acelasi numar de km parcursi per incarcare.
Ipocritii care considera ca motoarele cu combustie interna sunt marea problema a omenirii, la cest capitol nu au nimic de zis, de cerut, de limitat.
- sunt grele
- au coeficientul aerodinamic al unei caramizi
- consuma mult
- sunt mari si greu de parcat
- nu sunt la fel de practice precum un combi
- in niciun caz nu sunt facute pentru mediul urban
- sunt nesigure in caz de accident (testul elanului cel mai relevant)
- fiind mult mai grele distanta la franare creste considerabil (deci din nou nesigure)
- nu sunt agile...
Cred ca sunt cumparate pt ca pasagerii sa se simta cocotati, si sa poata scuipa coji de seminte in capul celor cu cabrio...
Chiar nu pricep ce e cu moda asta de SUV-uri. Este exact opusul pentru protectia mediului, care acum a devenit o politica globala.
IPOCRIZIE LA MAXIM!!!
Fa-ti o afacere de vandut masini si refuza sa vinzi SUV-uri cand ai clientii la usa.
Clientilor nu le pasa de protectia mediului. Daca ar fi dupa ei si-ar da singuri foc la valiza si ar da apoi vina pe guvern.