În luna octombrie a anului trecut, hypercar-ul american SSC Tuatara era pe buzele tuturor după ce, potrivit constructorului, devenise cea mai rapidă mașină de serie din lume.
Atunci, pe o șosea în apropiere de Las Vegas, un exemplar de serie a avut o viteză de top de 484.53 km/h, pe prima trecere, și 532.93 km/h, pe a doua trecere. Media pentru cele două treceri a fost de 508.73 km/h, după cum susținea compania producătoare.
Imediat au apărut, însă, și cei care contestau (pe bună dreptate, până la urmă) aceste recorduri. După ce au subliniat că există mai multe discrepanțe în clipurile video publicate de Shelby SuperCars, Tuatara a mai încercat o dată stabilirea unui record mondial la începutul acestui an.
La a doua încercare, hypercar-ul a atins 450.1 km/h pe prima trecere și 460.4 km/h la a doua trecere, media fiind de 455.2 km/h.
Acum, pentru prima dată în aproape zece luni, americanii de la Shelby SuperCars recunosc oficial că Tuatara nu a atins vitezele record cu care se lăudau în luna octombrie a anului trecut.
Promit, însă, că vor trece pragul celor 300 mph (483 km/h) în viitorul nu foarte îndepărtat.Vezi această postare pe Instagram
"Am văzut nelămuririle voastre din ultimele luni și vă înțelgem frustrările. Dacă nu era clar până acum, am dori să recunoaștem oficial că nu am atins vitezele pretinse în luna octombrie 2020, de 484 km/h și 532 km/h," se arată într-o postare făcută de Shelby SuperCars pe Instagram.
via SSC
care a fost înnoit astfel încât să poată face acest lucru cursă după cursă şi chiar cu bateria la 30% !!
Hai mai caută şi ai să vezi că baţi câmpii