OFICIAL: Seat Ibiza ST, cel mai nou break spaniol
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asteptat sa debuteze live in data de 2 martie la Salonul Auto de la Geneva, noul SEAT Ibiza ST isi face aparitia prematur, spaniolii publicand astazi primele informatii despre cel mai nou membru al gamei din Martorell.
Cel de-al treilea derivat in gama Seat vine cu un design sportiv, inspirat de formele conceptului prezentat anul trecut la Frankfurt. Aspectul frontal se pastreaza aproape intact in timp ce posteriorul primeste trasaturile unui break pur, dominat de un set de blocuri optice care se prelungesc pe hayon.
Noul Ibiza ST este mai mare decat fratele sau hatchback cu 18 cm, ceea ce se traduce intr-o lungime totala de 4.23 metri, suficienta pentru a servi clientilor care isi doresc un spatiu interior generos dar si un portbagaj pe masura, capabil sa insumeze 430 de litri. Capacitatea de incarcare normala poate fi marita prin rabatarea fractionata a banchetei iar accesul in portbagaj poate fi facilitat prin deschiderea larga a hayonului.
Cum era de asteptat, interiorul break-ului este o copie la indigo a hatchback-ului, singurele diferente fiind facute de compartimentarea spatiului, in special pentru ocupantii locurilor din spate.
Sub capota se vor afla sase motorizari, trei pe benzina si trei dieseluri, deja familiare publicului cunoscator si fanilor brandului spaniol.Modelul spaniol se poate bucura, in functie de versiune, de un bagaj de putere cuprins intre 70 si 105 cai putere, cele mai interesante optiuni urmand a fi TSI-ul de 1.2 litri si dieselul 1.2 TDI cu common-rail. Cum era de asteptat, unitatile pot fi cuplate la o transmisie cu dublu-ambreiaj DSG, de provenienta Volkswagen.
Break-ul iberic este asteptat sa debuteze pe strazi abia la inceputul verii, impreuna cu trei niveluri de echipare: Reference, Style si Sport.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Exemplu: http://www.alto-seat.ro/?cale=templates/cars/car.php&car=SEAT-Leon&menu=73&cartypeid=9&carbodytypeid=3&detail=price
Nu sa-ti cumperi o masina de la o marca secundara folosita ca pres de intrare intr-un club pretins a fi select... Cu seat o sa pari intotdeauna ca tanjesti sa fii primit in club, dar n-ai avut niciodata bani suficienti ca sa stai la masa cu cei smecheri...
SEAT- cea mai saraca marca in clubul risipitorilor bogati :)) Chiar vrei sa fii unul dintre fraierii astia??? Pentru ca pretul care il cere Seat poate fi considerat TAXA DE FRAIER.
Sa treci de la Seat la Renault e acelasi lucru cu a trece de la statutul de portar la cel de gentleman. Fii un gentleman si plimba-te intr-un Renault !
Daca comparam modelele de volum de la fiecare model ma cam indoiesc ca Renault se ridica la calitatea celorlalti concurenti din segment. Decat o masina facuta in Turcia sau Rusia, eu prefer o masina facuta in Cehia, Polonia sau Spania. Probabil ca veti comenta afirmatia mea, insa nu mi-as cumpara niciodata Fluence asamblat in Turcia, chiar daca arata binisor si aparent calitatea e ok.
Conduc un Seat Ibiza de aproape 4 ani. La cate chinuri am supus masina asta, gen sute de km de drumuri forestiere, drumurile proaste din Bucuresti, masina se comporta exemplar, suspensia e la fel de rigida ca in prima zi, iar motorul la cei aproape 90.000 km merge perfect.
As vrea sa vad un Renault la care in 90.000 km nu s-au schimbat in afara de ulei, filtru de ulei, placute, filtru de benzina decat o bobina de inductie si bucsele de la bascula.
Cat despre cei care comenteaza aiurea... probabil ca e usor sa comentezi cand cel mai apropiat loc de volan in care au stat e bancheta din spate a unei masini.
vai de capu tau! :)) imi compari clio break cu un ibiza hatch... numai la prafuri ti-e gandul, las-o mai usor!
@cristi
Renault este cu mult peste Seat indiferent ca accepti tu sau nu. Asta-i situatia de facto. Fiabilitatea si calitatile unui Renault nu se afla ascultand povestile unui proprietar de seat.
Clio a iesit de 2 ori masina anului in Europa. De cate ori a iesit ibiza masina anului? Raspuns: ZERO!