- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Saab a prezentat noul 9-4X
Genul de masina pe care nu as ezita sa imi cheltui banii... pe care nu-i am din pacate!
E superb! Mi-a placut mereu Saab.
Mi-ar place sa vad mai des astfel de car-uri pe soselele romaniei. Dar trebuie sa trecem mai intai de media de 8 clase pe diploma, sa nu mai lasam gunoaie in parcari sau chistoace prin parcari si poate, poate.
chestie de educatie, si numai de cea auto
una peste alta un inceput promitator dar minusul este la motorizarea diesel si interiorul care pare un pic spartan sau macar anost ...
Sunt profund dezamagit sa vad ca o versiune AERO , cu un motor Turbo de 2.8, 300CP, 400nm, ajunge la suta in 8,3 s!!!!!
Ce inseamna asta?Ca unul cu 1.4 TSI pe o Jetta, va spune adio si va ineaca in fum.!!!!Rusinos, performante execrabile.
Aero, era sinonim cu PERFORMANTA nu cu mediocritatea.Ca sa nu mai vorbesc si despre motorul aspirat de 3.0, 265 cp iar suta in 9 secunde.:((((
Saab a trecut si prin perioade in care performanta de care pomeneai nu era nici pe departe un domeniu prea cunoscut al acestei companii. Nu mai plange pe umarul celor de la SAAB, baietii au facut si masini care in SUA erau luate in ras (prin anii '80), iar prorietarul vazut ca un freak ce nu-si permite o masina adevarata. Cred sincer ca perioada de succes al celor de la Saab cunoaste (acum) un nou inceput.
Cat despre performante. . .astea se masoara si in altceva decat in secunde. Stiai?
Cred ca ai confundat America cu Europa si periada anilor '80 cu cea din zilele noastre, mai ales in Romania. Mereu in State SAAB a fost vazuta ca o marca foarte buna, care mereu a fost luata in considerare cand cei de acolo au vrut sa-si cumpere o masina. Ei bine, in Europa nu prea a fost asa, mai ales in ultimii 10 ani.
Werewolf, eu as zice ca performantele sunt destul de bune. Totusi nu este vorba de un simplu sedan. Este o masina mai inalta, mai grea, cutia e reglata si pentru alt regin (nu numai pentru sosea etc), cx. e ceva mai mare... Si chiar si asa, atat de mullt conteaza ca ajunge la 100 km/h cu o sec in plus sau in minus fata de concurenta? Pentru ca, asa cum zicea si Gica, uneori performanta nu inseamna (numai) 0-100km/h.
Cat despre comparatiile cu X5 sau Q7.... acestea sunt penibile. Desi sunt masini de aceeasi clasa clientul de SAAB va privi mereu cu dispret la masinile astea.
Iar despre performanta, stai linistit ,stiu ca nu conteaza doar sprintul pana la suta.Mai intra in ecuatie si distributia maselor, rapoartele cutiei, cate stie sa faca si sistemul acela 4*4,precizia directiei...
Dar, in 80% din cazuri conteaza mai mult motorul.Tu ai prefera o impreza VRX Sti, cu 130 cp?Ca de nu prea conteaza motorul atata timp cat masina sta lipita de asfalt pe viraje.
Si ca sa-mi argumentez dezamagirea legata de performante:un Mitsubishi Outlander din 2005 , cu un motor turbo, 2.0 200cp, 300nm scoate suta in 7.7Acum faceti si voi calculele, cum vi se mai pare acest 9-4x Aero?
Exteriorul este placut, mai are unele lucruri care nu-mi plac, dar toata plansa de bord.... era faina prin '90.
Cat despre greutate, ai exemplul mai sus, mitsu outlander, tot crossover, cam aceeasi greutate banuiesc, 5 ani vechime si ii da clasa saab-ului fara sa discute.
Aero, era sinonim OPC, T5-T6 volvo, Gti, Rs adica modele vitaminizate:)
Spre exemplu, mergi linistit cu 120% si iti da flash-uri un opel zafira.Te umplii de draci, cum ba nene monovolumul asta are pretentii de masina sport?Iar cand te depaseste vezi sigla opc si te-ai calmat.Atunci stii ca are 2.0 turbo, alte amortizoare, frane imbunatatite , scaune recaro.....
Pe cand acum , vezi un 9-4x AERO, si daca te misti mai cu talent in cutia de viteze cu un 325 ii arati cum se conduce in DTM.
Cat despre motoare, in articol se regasesc doar optiunile pentru America de Nord.
Mai mult ca sigur cele pentru Europa vor fi consta in turbo pe benzina de cilindree mica si diesel. Asa ca nu va mai agitati.
Werewolf3, sa stii ca nu totul se reduce la 0-100 si la liniute, poate ca pe altii chiar nu-i intereseaza aspectul asta.
ma rog problema mea este el partea de jos care parca a ramas neterminata...in rest masina e foarte ok, parca un pic prea lasata in fata...
Pt. dumneata exista BMW!
Intre timp dumneata cumpara-ti ce iti permiti.
Dar nu pot avea pretentii atata timp cit multi de scriu pe aici(inclusiv tu) vad performanta in celebrele sintagme"cit prinde la ora?" si" cit face pina la suta?".
Din pacate cultura in domeniul auto(si nu numai) in Romania lipseste cu desavarsire.
Asa zisi"pseudofani" isi dau cu parerea,care-i mai frumoasa,care-i mai tare,care prinde cel mai mult...
Fara cuvinte...
Inca o data sincere felicitari @SAAB ,dar,din pacate,esti doar o picatura de speranta intr-un ocean sufocant de platfusisti...
PS: daca vreti cu adevarat o masina din care sa refuzati cu neobrazare sa va mai dati jos,atat de profund sa va frapeze,veniti la noul showroom SAAB de pe Splai,langa ING Bank - se afla pe traseul meu cotidian si nu ma satur niciodata cand trec "pe langa" sa sorb nesatios din ochi cele doua exponate de acolo : un 9-3 si noul 9-5,ambele supraalimentate si una mai rapitoare vizual ca alta..personal,as face si pe dracu-n patru ca sa strang bani sa-mi iau 9-3 2.0 T XWD .De fapt,indiferent de ce proprietar ar fi la carma,SAAB va ramane SAAB si nu uitati ca,asa huliti pe drept cum au meritat sa fie,cei de la GM au dovedit totusi bunul simt de a lasa fosta lor subsidiara suedeza sa uzeze nestingherita de motoare de provenienta certa...SAAB (faimoasa motorizare H din anii 80 a rezistat pe vechiul 9-5 pana in 2009 si pe vechiul 9-3 pana in 2002,iar dupa aceea pana si Ecotec-ul s-a descoperit ca fusese in realitate imaginat si proiectat de inginerii SAAB la jumatatea deceniului trecut,chiar daca fusese executat de GM Europe si a dotat si...Opel,sic! ) .Dar de la tolomacii de la Spyker,sclavii lui Audi si BMW,la ce sa te astepti decat la corcituri ridicole cum se preconizeaza "noul" 9-3 ?!...Ah,Koenigsegg....
Felicitari tie pentru obiectivitate si-ti urez bafta sa reusesti sa-i cumperi Saab-ul dorit...
Dar,nici o paguba, cand ma uit vrajit pe Youtube cum se realizau SAAB-urile in secolul trecut,mai ales inainte de 1990,ma refer la procesele de proiectare,fabricatie si testare,nu pot decat sa emit onomatopee de admiratie ireprimabila...Wow! Cata atentie eminamente stiintifica pentru a construi NU NUMAI o masina,ci si o ideologie veritabila si mai ales...ezoterica.Prietenii stiu si de ce,si cum...Dar nu dezarmez niciodata: nu numai moartea mi se pare lucrul cel mai cert din lume,ci si faptul reparatoriu istoric ca,mai devreme sau mai tarziu,stiinta de...viata in format SAAB-Scania se va reface,va supravietui si,de ce nu,va inflori...
So: globalizarea a inceput occidental,exceleaza oriental si ne cretinizeaza occipital! Mai vorbim...