OFICIAL: Renault Twingo Gordini RS reinvie traditia franceza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault a dezvaluit astazi in premiera mondiala primele imagini si informatii ale celei mai noi versiuni Twingo. Este vorba despre editia care readuce in actualitate numele Gordini, marcand debutul acestuia in gama modelelor Renault. Noul Twingo Gordini RS deschide drumul unui nou pachet de personalizare, care aminteste de trecutul sportiv al brandului francez.
Pentru a evoca traditia vechilor modele Gordini, Renault Twingo a adoptat o caroserie vopsita in culoarea albastru Malte cu finisaj metalic, completata de doua dungi albe. Contrastul albastru/alb continua si la nivelul spoilerului frontal. Nu lipsesc logo-urile Gordini care personlizeaza exteriorul si nici jantele de 17 inch din aluminiu, cu aspect sportiv, disponibile in culorile albastru si negru.
Spiritul Gordini este regasit si la interior, unde clientii se vor bucura de scaune Renault Sport cu o sustinere laterala pronuntata, de aceleasi embleme Gordini, piele albastra pentru portiere si manerul schimbatorului si o plansa de bord cu cusaturi distincte.
Contrastul albastru/alb continua si la nivelul volanului si al intrumentelor de bord.La toate acestea se adauga un acoperis panoramic cu trapa electrica, covorase si praguri personalizate Gordini, conexiune pentru iPod si MP3, geamuri fumurii, Bluetooth, climatizare automata si, cel mai important, un sistem ESP complet decuplabil.
Caracterul sportiv al noii versiuni este insuflat si de un sasiu sportiv, de un propulsorul de 1.6 litri care ofera 133 de cai putere, de un sunet aparte in momentul acceleratiei, precum si de o directie precisa si un sistem de franare performant.
Versiunea speciala va fi expusa vreme de doua luni, pana pe 10 ianuarie 2010, in cadrul showroom-ului Renault de pe Champs-Elysees, in Paris, vanzarile urmand sa fie demarate in luna martie a anului viitor. Preturile vor fi facute publice abia in momentul lansarii pe piata.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
pfff
Arata misto.
0-100 km/h 8.70 s
Top speed 201 km/h (125 mph)
Maximum torque 160.0 Nm
Kerb weight 1049 kg
Power-to-weight 124.88 bhp/ton
Fiat 500 Abarth are 135 de cai, dar sincer mi se pare mai simpatic si mai atragator un Twingo :)
@MF
Renault a luat decizia acum vreo 2 ani sa nu introduca Twingo in Romania. Ma indoiesc ca se va schimba ceva din 2010 cand apare Gordini RS. Acum te intreb de ce scrii "interior slab" cand tu de fapt n-ai vazut masina in realitate, iar presa auto internationala nu a sustinut niciodata asa ceva ?
Poate m-am grabit folosind termenul de calitate in loc de cel de design.
Personal prefer interiorul clasic cu ceasuri mari, ace, indicatoare de genul acesta in campul vizual al soferului. Nu am imbratisat aceasta tendinta de a muta ceasurile pe mijloc. Consider ca iti distrage atentia de la drum si este prea familist.
Pe de alta parte, Renault a fost prea "clasic" in ceea ce priveste sistemul de entertainment. Unitatea audio este mult prea in urma d.p.d.v. al designului. Si parca nu face parte din masina.
Ai dreptate spunand ca nu am vazut masina in realitate dar din poze bordul, fetele usilor si capacul volanului par a fi dintr-un plastic destul de prost. Si stii cum sunt pozele de prezentare... Sper sa ma insel si totusi renault sa aduca si la noi acest model.
Uite aici toate variantele de echipare pentru Twingo:
http://www.renault.co.uk/cars/model/newtwingo/keyfeatures.aspx
Scuze inca o data.
Preturile sunt bune oricum :o)