Esential
265 | de cai putere dezvoltă Megane RS Trophy. |
6 | secunde îi sunt necesare noului Megane RS Trophy pentru a atinge 100 de km/h. |
8.2 | litri/100 de km este conusmul oficial anunţat de Renault. |
265 | de cai putere dezvoltă Megane RS Trophy. |
6 | secunde îi sunt necesare noului Megane RS Trophy pentru a atinge 100 de km/h. |
8.2 | litri/100 de km este conusmul oficial anunţat de Renault. |
Deşi era aşteptat abia săptămâna viitoare, primul derivat al modelului Megane Renaultsport 250 a fost prezentat astăzi. Francezii au dezvăluit primele imagini şi informaţii ale versiunii Megane RS Trophy, o interpretare mai puternică a alternativei standard.
Noutăţile principale se află sub capotă, acolo unde motorul cu patru cilindri a fost modificat pentru a livra 265 de cai putere şi 360 de Nm, cu 15 cai şi 20 de Nm în plus faţă de ceea ce oferea versiunea de serie. Plaja de cuplu este generoasă, cuprinsă între 3000 şi 5000 de rotaţii, iar presiunea în turbină a crescut de la 2.0 la 2.5 bari.
Aportul de putere se simte şi la nivel de performanţe, timpul acceleraţiei de la 0 la 100 de km/h îmbunătăţindu-se cu 0.1 secunde (6.0 secunde), asemeni vitezei maxime, care ajunge acum până la 254 km/h. Chiar şi aşa, inginerii francezi au reuşit să îşi pună amprenta asupra consumului, care înregistrează, în ciclu mediu, o valoare de 8.2 litir/100 de km (cu 0.2 litri/100 de km mai puţin decât versiunea de bază) şi o cantitate de emisii de 190 g/km.
Versiunea Megane RS Trophy păstrează şasiul Cup şi diferenţialul cu alunecare limitată al modelului de bază, însă adoptă o serie de pneuri mai performante, mai exact un set de patru anvelope Bridgestone Potenza RE050A inspirate din Formula 1.
Cauciucurile garantează un zgomot la rulare mai mic, o aderenţa şi o stabilitate mai bune.
La nivel vizual, Megane RS Trophy se individualizează cu ajutorul acoperişului de culoare neagră, care contrastează perfect cu galbenul caroseriei, deja tradiţionalul Sirius Yellow. Nu lipsesc vinilurile speciale, eleronul posterior, plăcuţa cu numărul exemplarului, jantele Gloss Black Steev de 19 inch şi etrierele roşii.
Clienţii mai primesc lumini LED precum şi posibilitatea de a alege din trei tipuri de culoare pentru caroserie: Glacier White, Etoile Black şi Casiopee Grey. Pentru interior, francezii au păstrat scaune de provenienţă Recaro şi aceeaşi personalizare atentă, cu logo-uri specifice.
via | renault
e mai rapid ca r32 si in versiunea de 250 de cai. singurul mai rapid ca el e focusul rs, care are un motor mai mare
Cand vine vorba de hatch-uri de performanta, Megane RS e referinta in domeniu.
Megane RS Trophy este cu totul altceva decat VW. Filosofia este alta. Designul la fel. Eu cred ca motorul in combinatie cu sasiul si cutia fac perechea ideala. La cilindreea pe care o are si tractiunea pe fata eu cred ca se poate lua cu orice alt hot-hatch.
Focus RS-are 305 cai declarati(reali vreo 270 din ce am inteles), dar are o cilindree de 2.5 si este prea brutal.
R32- e 4motion si are o cilindree de 3.200cmc
Astept noul Opel Astra GTC-OPC-care va fi concurenta direct si Kia Proçeed cu motorizarea sport.
Desi am o slabiciune pentru Reno(posesor de Megane), nu pot sa NU RESCUNOSC ca si celelalte masini au atuurile lor.
Raport pret-calitate-performante Megane iese invingator pana cand va aparea Kia sport...
Cuplu intre 3000 si 5000 rpm ! E cumva aspirat :))))
Un rival de temut inca,
Da Golf R e o optiune interesanta, are optiune de robotizata, dar cu tractiunea integrala e scump si greu. Mai aproape ar fi poate un GTI edition 35 care cu cei 235 CP ai lui promite
Cat despre Bridgestone Potenza 050 cred ca e o alegere inspirata, dupa ce le-am vazut montate pe Enzo mi-am pus si eu pe M3 si am ramas fan
@Aramis, cunostintele tehnice limitate te fac sa crezi ca la masina asta totul se rezuma la acceleratia 0-100, insa pe langa plusul de putere si cuplu ce duc la reprize imbunatatite, Megane RS Trophy vine cu totul alte setari (modificari sasiu, LSD etc).
Pe fastestlaps.com Megane RS are un avantaj de 1-2 secunde pe fiecare track in fata lui Scirocco R si Leon Cupra.
Nu cred ca exista diferente notabile la nivelul greutatii (greutatea fiecarei masini variaza de la site la site)
Megane RS este mai ieftin ca Leon Cupra R (2.000 de EURO) si Sciroco R (7.000 de EURO). Exista o diferenta la nivelul dotarilor intre Megane RS si Scirocco R, dar diferenta de pret este prea mare. Raportul pret/performanta este clar in favoarea lui Megane RS.
Imaginea, fiabilitatea si feeling-ul oferit de masina sunt chestii subiective:)
CombustibilBenzina
Motor tip / cilindri4 cilindri in linie
Cilindree cmc1984
Putere maxima CP (rpm)270 (6000)
Cuplu maxim Nm (rpm)350 (2500)
Viteza maxima km/h250
Acceleratie 0-100 km/h s5.7
TractiuneIntegrala
Cutie viteze tip / trepteM6
Mananca pe paine Meganul vostru !
Noutăţile principale se află sub capotă, acolo unde motorul cu patru cilindri a fost modificat pentru a livra 265 de cai putere şi 360 de Nm, cu 15 cai şi 20 de Nm în plus faţă de ceea ce oferea versiunea de serie. Plaja de cuplu este generoasă, cuprinsă între 3000 şi 5000 rpm
Timpul acceleraţiei de la 0 la 100 de km/h îmbunătăţindu-se cu 0.1 secunde (6.0 secunde), asemeni vitezei maxime, care ajunge acum până la 254 km/h. Chiar şi aşa, inginerii francezi au reuşit să îşi pună amprenta asupra consumului, care înregistrează, în ciclu mediu, o valoare de 8.2 litir/100 de km (cu 0.2 litri/100 de km mai puţin decât versiunea de bază) şi o cantitate de emisii de 190 g/km.
Sigur ca scirocco R este o masina formidabila, dar hai sa vedem ce spun cifrele:
http://www.fastestlaps.com/comparisons/renault_megane_rs_mk_iii-vs-vw_scirocco_r.html
Pe 9 din cele 12 circuite, Meganul a scos timp mai bun. De remarcat este ca pe cele 3 circuite unde Scirocco R iese victorios diferenta este de cateva zeci de sutimi pe cand Meganul castiga detasat pe celelalte 9 la diferente de pana la 2 secunde. Iar aia e varianta de 250 CP.
Asadar, nu doar puterea conteaza.
@sandman
N-ai inteles ca e vorba de RenaultSport care chiar este in top, fiind aceiasi care domina formula 1, deci cred ca se califica drept o referinta in domeniu. Trebuie doar sa mai renunti la prejudecati.
Track Performance 43 points 8 points
Straight line speed 255 points 264 points
Total 298 272
The verdict
Renault Megane RS Mk III is noticeably faster.
Bine zis. Ar trebui sa se scrie asta mereu inainte de a avea dreptul sa postezi un comentariu pe site (prietenii stiu de ce).
Scuze de off topic.
Si daca mai punem in calcul, sezonul in care avem nevoie de 4x4, cine este mai bun ? Golful cumva ?
Stai linistit ca nici Golf nu e o referina, insa sta ceva mai bine, if you know what i mean. De-asta am zis design Renault, tehnica Golf 6R, ;)
Megane RS e masina fiabila indiferent de generatie. TI-o spune cineva dintr-un fanclub Renault.
Concret la ce capitol sta mai bine golful decat RS-ul dpdv tehnic? lumineaza-ne si pe noi ce inovatie tehnica au reusit cei de la vw. Ca asa la datu cu parerea se pricepe toata lumea.
Repet, dpdv dinamic Renault Sport face niste masini foarte tari. Este insa o chestie tipic Renault la mijloc pe care, sa fim sinceri, putini o recunosc.
@LauCalin
Deci... sa concluzionam: n-ai condus niciodata Megane RS (indiferent de generatie), n-ai nicio treaba cu zona tehnica (jargonul te da de gol), insa ne exemplifici chestiile "tipice" (de ce e la plural?) Renault vazute de tine intr-o emisiune TV ?!! wow! cat de penibil poti sa fii?
Insusi faptul ca pentru tine Audi = VW ma face sa cred ca am scris degeaba. Nici nu m-as mira sa-mi spui ca Renault = Infiniti.
Uitati-va la diferenta pe viraje intre Focus RS de 306 Cp si Clio de 200 si fara turbina,poate pricepeti ceva.
Puterea nu e totul...
Mai invatati despre masini toti cei cu VW sau altceva sau fanii Fast & Furious si scrieti cand mai cresteti.
http://www.automarket.ro/stiri/video-renault-clio-rs-isi-incearca-fortele-cu-ford-focus-rs-22018.html