Esential
477 | de litri este capacitatea portbagajului lui Renault Latitude. |
240 | de cai putere oferă cel mai puternic diesel dCi oferit de Renault pe Latitude. |
477 | de litri este capacitatea portbagajului lui Renault Latitude. |
240 | de cai putere oferă cel mai puternic diesel dCi oferit de Renault pe Latitude. |
Renault a dezvăluit astăzi modelul Latitude, în cadrul Salonului Auto de Moscova, alternativa constructorului francez la fratele de concern sud-coreean Samsung SM5.
Noul Latitude vine cu dimensiuni generoase (4887 mm lungime, 1822 mm lăţime, 1483 mm înălţime), care garantează un spaţiu interior generos pentru cinci adulţi şi un portbagaj capabil să înghită până la 477 de litri.
Modelul se individualizează cu ajutorul grilei cromate, blocurilor optice cu xenon, acoperişului panoramic, acţionat electric, şi luminilor LED posterioare. Interiorul capătă accente de lux mulţumită inserţiilor cromate, instrumentelor de bord, tapiţeriei care îmbracă scaunele şi levierului schimbătorului de viteze.
Dezvoltat de Renault şi Nissan, noul Latitude vine cu un şasiu care preia partea forntală a actualului Laguna şi suspensia posterioară multi-link, dezvoltată de Nissan.
Sub capotă, publicul va putea regăsi o unitate pe benzină V6 de 2.5 litri, care dezvoltă 177 de cai putere la 6000 de rotaţii şi un cuplu motor de 233 de Nm începând cu 4400 de rpm. Resursele îi permit modelului să atingă o viteză maximă de 209 km/h, garantând în acelaşi timp un consum de carburant de 9.7 litri/100 de kilometri, atunci când este asistat de o cutie automată cu şase rapoarte.
Clienţii vor primi însă şi o versiune ceva mai cuminte, pusă în mişcare de propulsorul de 2.0 litri şi 139 de cai putere, cuplat la o transmisie CVT, proaspăt introdusă în gama Renault. Unitatea promite un consum mediu de 8.3 litri la 100 de kilometri. Aceste două motorizări vor fi prezente pe modelul ce urmează a fi expus la Moscova, fiind destinate cu precădere publicului rus.
În funcţie de pieţele pe care va fi vândut, Latitude va adopta şi alte versiuni de motorizare, în marea lor majoritate diesel. Vorbim despre unitatea de 2.0 litri dCi, cu versiunile de putere de 150 şi 175 de cai, dar şi despre vârful de gamă V6 dCI, capabil să ofere 240 de cai putere. Un asemenea bagaj de resurse va livra şi omologul său pe benzină, o unitate V6 de 3.5 litri, deja cunoscută publicului.
Noul Renault Latitude propune publicului din segmentul D o serie de elemente de confort noi, care pot fi regăsite la foarte puţini rivali activi pe această piaţă. Este vorba de o funcţie de masaj pentru scaunul şoferului, care oferă patru moduri de relaxare: constant, intermitent, uşor şi ferm. Efectul rolelor pneumatice va fi benefic pe distanţe lungi sau în situaţii de trafic aglomerat.
Mai mult decât atât, habitaclul lui Latitude beneficiază de un sistem de control al calităţii aerului. Climatizarea pe trei zone permite selectarea temperaturii optime pentru pasageri, asigurând în acelaşi timp un control al compoziţiei aerului introdus în interior, care înlătură mirosurile neplăcute.
Tot la interior, Latitude primeşte un sistem audio Arkamys, cu MP3 Player şi conexiuni auxiliare, sau, în cazul versiunilor de top, o unitate Bose cu 10 difuzoare şi amplificator.
Tot în echiparea de top, modelul francez va oferi şi un sistem de navigaţie Carminat Tom Tom, integrat în planşa de bord, pe ecranul căruia vor fi însă proiectate şi imaginile camerei de luat vederi pentru mersul în marşarier.Echiparea de siguranţă include 8 airbaguri adaptive, centuri pretensionate, ABS, asistenţă la frânarea de urgenţă şi sistem de control al stabilităţii.
Noul Renault Latitude va fi produs în cadrul uzinei Busan din Coreea de Sud, alături de fratele său de concern Samsung SM5 şi de actualul Renault Koleos. Modelul de segment D va debuta pe pieţele din Maroc, Algeria, Rusia, Ucraina şi Africa la sfârşitul lunii septembrie, urmând ca lansarea pe Bătrânul Continent să aibă loc mai târziu, după prezentarea versiunii europene la Salonul de la Paris.
in sfarsit un sedan care arata bine atat la interior cat mai ales la exterior
sau poate divizia coreeana si'a revenit....
Cred ca asa a spus si mama ta despre tine cand te-ai nascut "pacat se putea si mai bine"
Parerea mea: au combinat un Passat cu Epica si au cam tras concluzia ca asta e linia de design pe care trebuie mers.
@ Automarket: nu mai folositi cuvantul Koleos in aceeasi propozitie cu Latitude, ca stim ce vanzari are Koleos si sa nu se ia boala.
Spate= BMW
Lateral= Honda Accord
Interior= Design de origine germana
Total - O masina pe ansamblu reusita.
Sunt super multumit ca la clio discurile de frane sunt mai scumpe decat alea de BMW marca Brembo.
Renault super nesimtiti la piese si service, piesele sunt cu mult peste Skoda, Vw, Bmw nu credeti intrebati la auto karma si Ausburg.
Asa e cand nu aveti ce pune in farfurie si va luati masina, iar cand se strica ceva.......e scumpa domnu', e proasta
On topic: Latitude arata exceptional. Super.
Dotarile nu sunt absolut deloc de neglijat: faruri bixenon adaptive, ionizator de aer cu difuzor de parfum, sistem audio Bose, masaj in scaunul soferului tri-mode, bloc optic spate pe leduri, trapa, clima tri-zona..., si sunt doar cateva din ceea ce ti se ofera.
Cat despre toti astia de prin zona care faceti comentarii gratuite daca nu le puteti si sustine mai bine intrati pe libertatea si postati-va parerile acolo legate de Blonda lu' Bote ca poate la asta va pricepeti si voi. Se pare ca pe buna dreptate suntem numiti o tara de manelari. Romanul se pricepe la toate si in fond la nimic, tipic. Abia aveti bani de bilet pe RATB si nu ati pus mana sa cititi o revista de specialitate in viata voastra dar va dati cu parerea gratuit ca oricum nu costa.
Si apropo de faptul ca seamana cu X si cu Y, daca e s-o luam asa, la un moment dat mai toate masinile dintr-o clasa seamana unele cu altele, Latitude cred ca se vrea o masina de statut, se adreseaza unui public mai clasic, mai conservator, nu cred ca era nimerit un design foarte futurist sau mai stiu eu cum.