OFICIAL: Renault Latitude costă 21.000 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Importatorul mărcii Renault în România a început comercializarea noului Latitude. Modelul are un preţ de pornire de 21.000 de euro cu TVA inclus pentru versiunea Privilege 2.0 16v 140 CP. Cea mai ieftină versiune diesel, un Privilege 2.0 dCi de 150 CP pleacă de la 23.800 de euro cu TVA inclus. Versiunea de top se numeşte Initiale 3.0 V6, are un motor diesel de 240 CP cuplat unei transmisii automate cu şase trepte şi pleacă de la 36.000 de euro cu TVA inclus. Există în ofertă şi o versiune diesel de 2.0 litri şi 175 CP care oferă o transmisie automată, aceasta având un preţ de 28.100 de euro cu TVA inclus.
Noul Renault Latitude are o garanţie standard de 3 ani sau 150.000 de kilometri. În cazul caroseriei, contructorul oferă o garanţie anticoroziune de şase ani, în timp ce vopseaua beneficiază de o garanţie de trei ani. În standard, modelul vine cu pachet drumuri dificile, aer condiţionat cu reglare automată pe două zone şi sezor toxicitate, airbaguri laterale pentru locurile din faţă, airbaguri frontale adaptabile pentru şofer şi pasager, airbaguri laterale cap pentru locurile din faţă şi din spate, ABS+AFU, ESP şi ASR şi multe altele.
Latitude va ajunge în showroom-urile din România la începutul lunii aprilie 2011, însă clienţii pot încă de astăzi să comande modelul la oricare din punctele de vânzare din reţeaua Renault. Versiunea de top a lui Latitude nu este disponibilă în compania proiectoarelor de ceaţă, a pachetului drumuri dificile şi a eleronului spate, în schimb vine cu tapiţerie din piele Riviera de culoare gri carbon în standard, volan îmbrăcat în peile cu inserţii de lemn, jante de aliaj uşor de 18 inch, sistem navigaţie Carminat ITD şi Radio Navigaţie Bose cu Magazie cu şase 6CD-uri şi 10 difuzoare, amplificator digital, Bluetooth, Audio Connection Box şi satelit de comandă la volan. În cazul acestui model, aerul condiţionat poate fi reglat separat pe trei zone, iar oglinda retrovizoare interioară beneficiază de un sistem de antiorbire automat.
CLICK AICI PENTRU A VEDEA LISTA DE PREŢURI ŞI FIŞA TEHNICĂ A LUI RENAULT LATITUDE
Via | Renault
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Daca-i asamblata tot in turcia...........
se vrea sa fie in clasa D probabil, dar mai au francezii pana acolo, adica pana sa impresioneze pe cei care au cultura auto...
Cred ca 21000 e un pret foarte interesant. este totusi un sedan de clasa medie cu un pachet foarte bogat de dotari standard. eu am fost la un dealer renault si am luat oferta pentru Privilege 2.0 si chiar e foarte tentanta .
Partea funny este ca Latitude Privilege 2.0 140 costa aproape la fel ca Laguna Dynamique 2.0 140 :)
sau ai prins din zbor termenii si ti-ai zis ca da bine daca le asociezi drept critica la adresa renault, no?
cultura auto...
Cred ca era mai ok daca ramanea denumirea de Safrane.
La preturi se suprapune aproape perfect peste concurenta, ceea ce nu este tocmai laudabil din partea Renault care obisnuia sa vina un pic mai jos la pret cu aceleasi dotari.
Ca aratare de masina . . . spatele mai "misca" dar fata este cam brutal de "antica" . . . seamana a masina asiatica de acum cativa ani .. parerea mea ( care parere este evident gresita )
Si eu sunt adeptul pastrarii denumirii modelelor, pentru ca asta lasa impresia de seriozitate a constructorului, de continuitate si de respect fata de generatiile precedente (off topic: cea mai proasta decizie mi se pare ca au facut-o cei de la Opel, consider ca denumirile Vectra-poate chiar Ascona- si Frontera trebuiau pastrate).
Sunt insa si exceptii, precum... Safrane. A fost o masina confortabila, care avea multe dotari destul de misto pentru anii '90, insa avea o problema: fiabilitatea slaba (mai ales partea electrica era buclucasa).
Aveam in Severin un vecin care o data la cateva luni ba masura tensiunea curentului de prin masina, ba schimba sigurante, becuri sau senzori... Cu toate astea nici in ruptul capului nu vroia sa o vanda, cica era o placere sa o conduci sute de kilometri.
Din păcate nu se vor mai face asemenea bijuterii.
Problemele pe care le acuzi la partea electrică eu nu le cunosc, deşi avem 5 astfel de modele în grup, de la 2.0 140 cp până la 3.0 v6 Biturbo 265 cp... Dimpotrivă, pot spune că sunt nişte maşini extrem de fiabile.
Si asa cum zici si tu, cine avea atunci un Safrane sau un Peugeot 605 era invidiat. 605 este una din masinile mele preferate din anii '90.
PS: foarte tare avatarul tau :)
In concluzie...
Latitude pastreaza ceva din parfumul legendarului Safrane, insa e o masina moderna cu un raport calitate/pret excelent. Retineti ca se incadreaza in "Contractul Renault 2009"
Mi se pare o abordare rationala din partea lui Renault. Masina arata bine atat la interior cat si la exterior. Ma intereseaza.
Din cauza asta cred eu ca nici Vel Satis nu s-a vandut, desi cei care au ales unul au fost multumiti. Poate ca asta e motivul pentru care Renault a preferat sa construiasca masina in Coreea, acolo Samsung Motors poate ca are o imagine buna si masina ar fi mai bine primita pe piata.
Nu am absolut nimic cu aceasta masina masina, insa cred ca urmeaza un nou esec, asa cum au fost Vel Satis. Sper totusi sa ma insel, desi nu cred.
Cine lasa prejudecatile prostesti de-o parte, va vedea ca pretul mediu este de 28.500 euro, iar la banii astia pune in fund un Passat CC 2.0 tdi ! Renault Latitude e o limuzina de dimensiunea unui BMW seria 5, dar cu pret de clasa medie!
Mda, de-asta imi plac Volvo si Honda.
Vanzarile vor spune cine abereaza mai mult. Ce s-a intamplat cu Vel Satis, Peugeot 607 sau Citroen C6 demonstreaza contrariul. Degeaba ai un produs bun daca nu ai si imagine, pentru ca de multe ori imaginea de marca aduce profit.
"de multe ori..?" INTOTDEAUNA imaginea de marca aduce profit !
"Ce s-a intamplat cu Vel Satis..." Velsatis e un capitol incheiat... istoria ne arata ca o repozitionare de pret si un produs nou cu alt ambalaj poate avea succes.
@dedd
Din cate stiu eu masinile au plecat din Koreea si sunt acum in Danemarca. Cred eu ca pe la sfarsitul lunii acesteia, inceputul lunii aprilie ajung in showroom. Eu sunt din Constanta.
pentru ca e personala prefer sa nu comentez, desi nu sunt de acord cu tine.
"INTOTDEAUNA imaginea de marca aduce profit ! "
Si crezi tu francezii au o imagine de marca atat de buna incat sa atraga clientii de masini premium la ei in showroom ca sa le vanda Latitude? Esti foarte optimist.
"istoria ne arata ca o repozitionare de pret si un produs nou cu alt ambalaj poate avea succes."
Repozitionare de pret faci atunci cand depasesti un nivel de pret cu care ai obisnuit piata? Nu crezi ca e cam/prea riscant?
"...un produs nou cu alt ambalaj poate avea succes."
Unul din cele mai "bune" exemple in acest sens cred ca poate fi considerata Laguna 3.
Eu cred ca masina nu a fost gandita pentru Europa. Principala piata de desfacere e Coreea. Renault nu cred ca se asteapta la vanzari prea mari in Europa, insa este oferita in ideea unei masini oarecum exclusiviste, pe care sa nu o vezi la orice colt de strada. Repet, este parerea mea.
VelSatis era vreo 35.000 euro si incepea cu un motor pe benzina de 3.5 litri inadaptat pietei din Romania si nu numai... in plus design-ul nu era pe gustul clientilor care acceseaza segmentul asta si care se stie, sunt mult prea conservatori...
Acum insa discutam de un design clasic, foarte placut, motorizari mai eficiente, mai pragmatice si un pret regandit. Latitude Privilege 2.0 140cp e doar cu 1000 de euro peste o Laguna Dynamique Navi cu aceeasi motorizare. Deci toate aspectele au fost corectate. Mai ramane doar imagine de marca.
Laguna 3 e alta poveste. E o masina apreciata pentru calitatile dinamice, pentru calitatea interiorului, pret, fiabilitate, insa nu si pentru design... a fost gandita Patrick le Quement, un om depasit de vremuri a carui minte era la decizia de pensionare...
Apropo de ambalaj nou, imi vine acum in minte Mitsubishi Lancer... sa spui ca era masina mediocra e deja prea mult... era o masina ignorata de multi... pana cand au facut completarea Evo... stiu, nu are legatura cu ce se face pe segmentul asta, insa ideea e ca o regandire a produsului ar putea aduce succes...
Masina a fost gandita pentru Europa, pentru ca altfel nu o introduceau pe piata. Se fac studii de piata, stai tu linistit... nu se arunca nimeni aiurea.
"Masina exclusivista" ?! :)) nu cred ca masina e chiar atat de "exclusivista" la 21.00 de euro...
ps:mentionai honda... Honda Accord e o poveste de succes pe plan international, tocmai pentru ca are o imagine de marca f buna
Dar doar atat, in rest un mare dreptunghi cu 4 roti :))
Interior mediocru, consola centrala cu butoane de Cielo.
Motorizare 2.0 140 cp.... :)),
Super tare masina !
In plus, romanii se stie ca sunt amatori de motoare diesel sau motoare de cilindreee de 1.4, 1.6 benzina si/sau supraalimentate. 2.0 benzina (intentionat nu m-am legat de putere) nu prea mai este atractiv, consumul mediu fiind undeva in jur de 10 litri.
Acum vei spune probabil ca cel mai ieftin diesel este aprox. 24000 de euro. Da, este o masina de clasa mare, problema" este insa imaginea. Oare cati prefera sa dea atatia bani pe un Renault, cand celebra alternativa nemteasca este inca la putere? De-asta am zis in primul comentariu ca problema masinii este ca are un romb argintiu pe capota. Daca ne referim la versiunile mai scumpe, deja lucrurile se schimba. Si nu se schimba tocmai in bine.
Ca o concluzie, grosul vanzarilor la Renault il fac masinile care costa intre 15-20000 de euro. VW, intre 16, 17000 si aprox. 22-23000 de euro. Opel si Ford la fel. Deci piata e obisnuita cu anumite produse si target-uri de preturi din partea Renault. Si sa te apuci sa reinventezi conceptul de masina cu raport pret/calitate/dotari in zilele noastre, la un pret de peste 20000 de euro nu e tocmai usor. Uite de ce am zis ca masina nu a fost gandita in special pentru piata din Europa. In Coreea, Samsung Motors poate ca e privita ca VW in Europa.
Acum referitor la off topic:
Lancer mereu a fost o masina buna (a se intelege fiabila), problema a fost designul si imaginea masinii (fosta generatie). EVO este altceva si nu a ajutat prea mult sa creasca vanzarile versinilor ieftine Lancer.
Honda este considerata (pe buna dreptate) o masina foarte fiabila si performanta, la pret mai mic decat BMW, Mercedes si Audi. Si uite ca am gasit o alternativa la Latitude, Accord. :)
Deci hopul mare a fost design-ul, acum design-ul nu mai e o problema pentru ca masina arata excelent. Luand in calcul ca nu e niciun alt constructor care sa ofere preturile astea la clasa mare, consider ca vor exista suficienti oameni destupati la minte in Romania care vor trece peste ideile preconcepute si vor vedea in Latitude o masina care-i reprezinta.
Vw vinde intr-adevar scump pt ca mizeaza pe mitul masinii germane creat de Mercedes si BMW, nu inseamna insa ca nu mai e loc de ei si ca Renault nu poate vinde pe acelasi segment de pret. VAG nu e invincibil, dovada ca Renault-Nissan sta pe locul 3 mondial, iar ei pe 4.
In incheiere iti recomand (din nou) sa te uiti pe statisticile ADAC sa vezi unde se afla ultimele modele Renault la fiabilitate. Vei vedea ca surclaseaza multe modele japoneze/nemtesti/italiene. Asta ca sa nu te mai ia gura pe dinainte alta data.
"Vw vinde intr-adevar scump pt ca mizeaza pe mitul masinii germane creat de Mercedes si BMW, nu inseamna insa ca nu mai e loc de ei si ca Renault nu poate vinde pe acelasi segment de pret. VAG nu e invincibil, dovada ca Renault-Nissan sta pe locul 3 mondial, iar ei pe 4. "
Stai putin, hai sa nu incurcam borcanele. VW vinde pe imaginea pe care si-a creat-o acum 15-20-30 de ani. Crezi sau nu atunci VW chiar facea masini fiabile. Uneori masinile frantuzesti de atunci erau o gluma pe langa un Golf 1, 2. Cine a avut masini nemtesti si frantuzesti din perioada aia iti poate confirma. In plus la succesul lui Renault contribuie tot mai mult si Dacia. Iar politica de marketing generala a Renault inseamna inatinte de toate un pret mai mic decat orice concurent puternic. De la cat porneste un Megane si cu ce dotari fata de un 308, Focus sau Astra? Ca sa nu mai zic de Golf
"In incheiere iti recomand (din nou) sa te uiti pe statisticile ADAC sa vezi unde se afla ultimele modele Renault la fiabilitate. Vei vedea ca surclaseaza multe modele japoneze/nemtesti/italiene. Asta ca sa nu te mai ia gura pe dinainte alta data."
Da, asa e. In ultimii ani calitatea Renault este in crestere. Dar mai este mult pana cand un Clio sau un Megane sa fie mai fiabile decat o Honda Jazz, Mazda 2, un Yaris sau un Auris sau o Mazda 3. Apropo, stiai ca 9 din 10 clienti Toyota ar alege a doua oara tot o Toyota? Intamplarea face ca daca intrebi proprietarii de masini japoneze si frantuzesti care sunt mai bune ghici ce iti vor raspunde. Asta ca sa nu mai vorbim de intretinere. Asa ca, cumpara-ti tu masini dupa teste JD Power sau EuroNCAP. Consider ca parerea proprietarilor conteaza mai mult decat orice test cu caracter publicitar.
Dar iti inteleg parerea atata timp cat Volvo consideri ca este la nivelul lui Opel sau Renault. Apropo, lucrezi pentru Renault?
In achizitia unei masini conteaza si partea de service.
Nu sunt fan VAG dar mi-au trecut prin mana f multe masini de la nemtesti, suedeze, frantuzesti.Nu e posibil ca o caseta de directie la un Megane sa fie mai scumpa ca la un E-classe!!IIn rest sa fim sanatosi!
Dupa parerea mea se poate emite o parere obiectiva, despre orice model de masina, doar in urma unui drive test de cel putin cateva zile. In rest sunt doar pareri subiective ale unor "critici auto" mai mult sau mai putin avizati.
Am un Megane super fiabil, cumparat de nou, in curand face 5 ani si nu am schimbat decat consumabilele. Daca mi as permite, nu as ezita in a mi lua un Latitude. De fapt m as multumi si cu Laguna...
@Abcd
Erai cumva sub influenta subtantelor interzise cand mi-ai scris commentul? Te vad cam surescitat :) Era de asteptat sa apara si indivizi rudimentari ca tine, total lipsiti de simtul realitatii si cu gandire unilaterala gen "masinile nemtesti si restul". Eu spre deosebire de tine stiu sa apreciez masinile care au ceva aparte, indiferent ca sunt ele japoneze, italiene, germane sau frantuzesti... asta inseamna sa fii cunoscator auto pasionat...
Ah si inca ceva... Eu nu am sustinut niciodata ca lucrez la Renault. Sunt doar un fan al marci - unul foarte bine documentat si experienta in domeniu. Faptul ca multi vor sa creada asta, nu dovedeste decat ca in subconstientul lor imi dau dreptate...
@LauCalin
"motor pe benzina de 2.0 pe asa caroserie" Ce masa proprie crezi tu ca are Latitude 2.0 140cp? iti spun eu: 1425 kg , adica doar cu vreo 50 kg mai mult decat Laguna 2.0 140cp.
Nu am condus inca Latitude, dar ar fi absolut normal ca Laguna sa aiba o dinamica mai buna... sunt masini cu pozitionari complementare... se observa clar intentia Renault... LATITUDE e un sedan orientat spre confort avand scaun cu masaj, air quality management, difuzor de parfum etc. , pe cand LAGUNA e o berlina sportiva, cu echipamente dedicate dinamismului si placerii de a conduce (4Control).
Mai departe ce spui tu straine? "VW vinde pe imaginea pe care si-a creat-o acum 15-20-30 de ani" Daca spui ca marketing-ul vw a lucrat bine in ultimii ani e f adevarat, cu o mentiune totusi: campaniile de marketing si publicitate au fost scoase si pe nas clientilor sai, insa nu s-au bazat pe nimic concret, VW evitand sa sa faca investitii majore in dezvoltarea produselor comercializate. Sa ne amintim de matusalemicul 1,9 TDI pe care l-au oferit timp de 2 decenii. Ca sa nu mai spunem ca pe vremea cand VAG inca se juca cu sdi-uri (diesel normal aspirat) pe modelele sale, Renault avea motoare turbodiesel rafinate cu common-rail ... vrei sa vbim de istorie? nu te avantajeaza...
In 1933, Ferdinand Porsche a creat vw beetle la ordinul lui Hitler ca o masina de mase, pe drept denumita "masina poporului". VW Beetle era un model fara pretentii si inovatii tehnice spectaculoase, deci cam pe acelasi concept pe care fuctioneaza Dacia in ziua de azi... Diferenta e ca primul automobil Renault, Voiturette, a aparut in era pionieratului industriei auto (1898) din pasiunea unui om si dorinta de a crea un autovehicul cu totul revolutionar dpdv tehnic la acea data.
Si ai tupeul sa-mi spui mie de Golf in anii '70 era peste modelele produse de Renault la acea data? Viseaza frumos ba baiatule... Renault 5 era cel mai popular model in acea perioada. Golf nici nu se aporpia de Renault 5 dpdv al tehnologiei la acea vreme... In 1977, Renault 5 a devenit cel mai bine vandut model din EUROPA. Renault era cu mult inaintea VW ca viziune si creativitate. Renault Fuego, Renault Espace, Renault 16, Alpine A110 inglobau tehnologii si concepte la care VW nu putea privi decat cu invidie...
O fi fost Golf initiatorul compactelor sportive, insa Renault a inventat insasi caroseria de hatchback pe care se bazeaza Golf (prin Renault 4 si Renault 16). Apropo de Renault 16... e o masina care a venit cu o groaza de premiere in industrie, fiind primul automobil cu bloc motor din aluminiu, bare de torsiune si senzor de temperatura a lichidului de racire (termocupla). In 1966 a castigat titlul de 'Masina anului in Europa" inaintea Rolls-Royce-ului Silver Shadow care a iesit pe locul 2! Asta ca sa-ti dai seama de dimensiunea marcii in acea perioada.
Gandeste-te de doua ori inainte sa scrii ceva.
1.Clio 3
2.Toyota Aygo
3.Mazda 2
sursa: www.dekra.de
Deasemenea...
Laguna (ultima generatie) , locul 2 dupa BMW seria 3 in termeni de calitate, conform ADAC.
In concluzie...
Esti prost documentat si iresponsabil in declaratii.
http://daciagroup.com/comunicate-de-presa/dacia-si-renault-printre-cele-mai-fiabile-marci-auto-din-franta.html
"Nu e posibil ca o caseta de directie la un Megane sa fie mai scumpa ca la un E-classe!!I"
Adevarul?
O caseta de directie noua la reprezentanta pt Megane 3 e cam 450 euro (1900 RON- tva inclus), deci cam cat o caseta reconditionata la Golf 6.
O caseta noua la Golf 6 costa 3600 RON -tva inclus! Daca o dai pe cea defecta la schimb, scade din pret, insa scopul e sa-si faca oamenii o idee corecta asupra diferentei reale de pret.
Germanii care doresc o masina indigena au o gama mult mai larga din care pot alege, dar chiar si asa, e plina Germania de Renault-uri. Renault vinde peste 100.000 de unitati anual in Germania, fiind prima alegere intre marcile de import fara implicatii teutone.
In Spania, Megane e al 2-lea model ca vanzari dupa Seat Ibiza in octombrie. Golful e facut pachet si asezat pe locul 5.
SPANIA
Pos Model Oct % 2010 % Pos
1 Seat Ibiza 2,082 3.4% 35,205 4.1% 1
2 Renault Megane 1,897 3.1% 25,931 3.1% 3
3 Nissan Qashqai 1,840 3.0% 25,601 3.0% 4
4 Peugeot 207 1,661 2.7% 26,113 3.1% 2
5 VW Golf 1,599 2.6% 23,262 2.7% 5
6 Opel Astra 1,517 2.5% 21,162 2.5% 8
7 Citroen C4 1,319 2.1% 19,301 2.3% 11
8 Peugeot 308 1,310 2.1% 21,103 2.5% 10
9 Seat Leon 1,277 2.1% 22,207 2.6% 6
10 Dacia Duster 1,228 2.0% 3,690 0.4% 64
Si daca tot vorbim de statistici iti mai spui o data ca 9 din 10 propietari de Toyota ar alege si a doua oara tot Toyota. Cat e "scorul" la Renault? ;)