OFICIAL: Renault Fluence, noua fata a lui Megane Sedan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asteptarile fanilor Renault care s-au bucurat de varianta sedan a modelului Megane au luat sfarsit astazi. Constructorul francez a dezvaluit oficial primele imagini si informatii ale noului Fluence, urmasul popularului Megane Sedan, asteptat sa debuteze live in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
Modelul francez promite mai mult spatiu decat fratele sau hatchback multumita dimensiunilor generoase: lungime 4.62 metri, latime de 1.80 metri, inaltime de 1.48 metri si ampatament de 2.70 metri. Aceste coordonate se traduc intr-un spatiu suficient pentru toti cei cinci pasageri (cel mai mare din clasa sa) si intr-un volum al portabagajului care poate ajunge in conditii normale pana la 496 de litri.
Pentru a veni in intampinarea clientilor cu nevoi diferite, Renault pune la dispozitie doua motorizari pe benzina si doua diesel-uri. Entry level-ul gamei va fi asigurat de unitatea de 1.6 litri 16 valve si 110 cai putere, cuplat la o cutie de viteze automata sau manuala. Varful de gama va fi asigurat de motorul de 2.0 litri 16 valve si 140 de cai putere, completat de o transmisie manuala sau de o transmisie continuu variabila CVT, care va fi disponibila ulterior lansarii de pe piata noastra.
Propulsoarele diesel, care sunt de fapt derivate ale unitatii de 1.5 litri dCi, emit 119 g/km si poarta semnatura eco2, specifica Renault. Cel mai economic motor din gama Renault Fluence va fi fara indoiala cel regasit pe versiunea 1.5 dCi de 85 cai putere. Optiunile diesel vor fi completate de versiunea 1.5 dCi de 105 cai putere.
In 2011, fanii modelului francez se vor putea bucura si de o versiune electrica in gama Fluence, despre care nu exista momentan prea multe detalii.
Spre deosebire de predecesorul sau, Renault Fluence nu imprumuta mai nimic din designul variantei hatchback, prezenta deja pe piata autohtona. Un singur lucru ramane insa neschimbat: lista de dotari standard foarte bogata.
In materie de siguranta, sedanul francez vine echipat cu ABS cu repartitor electronic al fortei de franare, Asistenta la Franarea de Urgenta si aprindere automata a avariilor, centuri de siguranta cu pretensionare si limitator de efort pentru locurile fata, airbag sofer, airbag pasager, doua airbaguri laterale torace si doua airbaguri tip cortina, senzor de cuplare a centurii pentru locurile din fata si tetiere de generatie noua.
Cum era si normal, de productia noului model Renault se va ocupa, ca si in cazul generatiei trecute, uzina de la Bursa, Turcia, unde francezii au investit 110 milioane de euro pentru asamblarea lui Fluence. Modelul va fi vandut momentan doar pe trei piete: Rusia, Turcia si Romania. In tara noastra, Fluence va debuta pe strazi in luna noiembrie a acestui an.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Keep up the good work Renault !
Defapt loganu e mai frumos ca asta :))
Ce nume "tot schimba" mah ?! Megane Fluence ! Ce-i asa greu de primit ? Exista familia MEGANE compusa din Coupe, Bicorp (hatchback) si Fluence (masina in 3 volume) .Nu e loc de confuzie!
Pe langa asta sunt si alti constructori care si-au schimbat partial sau integral denumirile masinilor din gama proprie.
N-o sa ai tu norocul asta sa conduci un Megane, nici daca o sa-ti ploua cu fructe in cos... Rusia, Turcia tari necivilizate?! halal cultura !
ce poate fi mai praf ca asta??
iar o sa isi cumpere romanii cu nemiluita ca, de, e frantujasca (intentionat J) si are portbagaj mare, n-are cum sa nu fie buna, si iar tipa pe forumuiri ca si-au luat 1.6 si ii consuma 13 in oras, ca se strica de pe o zi pe alta...
luati-va masini nu corcituri
Megane Fluence a fost proiectat si testat in Technocentre, FRANTA si la centrul RTR din Romania.
Ce nume "tot schimba" mah ?! Megane Fluence ! Ce-i asa greu de primit ? Exista familia MEGANE compusa din Coupe, Bicorp (hatchback) si Fluence (masina in 3 volume) .Nu e loc de confuzie!
Pe langa asta sunt si alti constructori care si-au schimbat partial sau integral denumirile masinilor din gama proprie
si tu alt destept! De fapt e Renault Fluence.Din Megane Sedane a devenit Fluence.big sh*t
inca imi place al meu M2 Sedan, dar pe viitor, in functie de preturi cine stie, never say never.
desi este un samsung la baza, un samsung cu bord de M3. totusi parca as fi oprit si farurile originale de M3
Exista solutii de finantare in leasing financiar / operational unde societatile isi pot deduce cheltuielile, sau credite auto pentru cei capabili si muncitori... mai sunt si cei care vin cu bani cash din diferite tranzactii... criza e o scuza pentru cei slabi care s-au invatat sa li se planga de mila ! solutii sunt ! creier sa ai !
Tu ce ar trebui sa intelegi, e ca esti prost ! dar pentru asta trebuie sa-ti mearga cat de cat mintea... in occident, unde exista o cultura a automobilului cu adevarat dezvoltata, oamenii isi schimba masinile la fiecare 3- 4 ani, nu pentru ca ar avea vreo defectiune, ci pentru ca sunt depasite moral.
Fluence e nou venit pe piata, iar eu spun ca rivalii sunt cei care ar trebui sa-si faca griji pentru ca masina asta are in spate multe atuuri si o experienta vasta a Renault-ului pe segment.
Nu e de joaca!
E foarte porbabil sa apara o ieftinire a modelelor concurente Fluence-ului, imediat dupa lansarea acestuia in Romania.
sincer nu ma interseaza subiectul asta; am vrut sa vad cat se ofenseaza altii; se vede ca planu' mi-a mers! in plus daca nu lucram in domeniu nu stiam ce sa fac in domeniul finantarii..... uups! multumesc de sfat, nu stiam! afla ca legea s-a schimbat legat de ducerea tva-ului in cazul firmelor iar pesoanele fizice au prea multa frica sa ia un credit nestiind ce le rezerva viitorul; si ca sa stii criza mi-a adumai multe beneficii decat de ex anu' trecut! stai linistit inca nu am ajuns la o cultura auto asa cum e in Vest, nu stau in alte tari ca sa nu vad ce se intampla; daca vrei sa avem o confruntare legata de cultura auto... astept o provocare; oricum forumurile astea sunt doar pentru a ne injura si nu de a ne respecta parerile; si oricum nu ma vei determina sa accept ceea ce vrei tu, am propriile pareri... sincer legat de '' amenintarea'' ca trebuie sa-si faca concurenta griji, stai linistit toata lumea are loc sub soare; cred ca inca mai exista concurenta ai vrea tu sa fie monopol.... si legat de marci auto caut tot ce inseamna individualism, lucruri care nu le are toata turma... chestia asta chiar e o mare banalitate!!!
In cazul leasingului financiar, masina care apare in evidenta utilizatorului, are TVA-ul, asigurarea CASCO si dobanda si deductibile fiscal, mai putin capitalul, iar la incheierea contractului exista optiunea de cumparare. Amortizarea se deduce si ea, dar IN TIMP la leasingul financiar (nota: TVA-ul nu e deductibil deocamdata si ptr valoarea reziduala).
Pentru leasingul operational, rata sau chiria este deductibila INTEGRAL, riscurile aferente realizarii valorii reziduale si amortizarii urmand sa fie preluate de finantator la expirarea contractului. Operationalul mai prezinta avantajul ca masina nu apare in contabilitatea utilizatorului, deci nu-i afecteaza gradul de indatorare pt obtinerea altor finantari.
Cand m-am referit la deduceri fiscale, m-are referit STRICT la leasing, nu si la plata cash sau credit ! Esti terminat !
Ia uitati aici rationament ! "N-o sa-mi iau Fluence, pentru ca va avea toata lumea, deci e masina proasta". Sau poate te deranjeaza ca e un model asemenator, numit Samsung SM3 la 8000 de km distanta, nu?
@jiji
sper sa nu faci copii, ar fi pacat sa infectezi lumea cu prostia ta !
am vazut multi ofensati pe aici, dar pot concluziona: aceasta masina este doar pt cei cu cunostinte minime in domeniu!
DAR... TREBUIE SA FACA SI RENAULT PROFIT PE SEAMA CUIVA, NUU?!! HAHAHAHAHA