Apariția pe piață a electricei Zoe i-a ajutat pe francezii de la Renault să domine vânzările europene pe acest segment de piață, în ultimii ani. Oficialii constructorului speră să continue pe același trend, dar spun că trebuie să găsească soluții și pentru acei clienți care nu se declară mulțumiți de un vehicul 100% electric.
Directorul programului de vehicule electrice de la Renault, Eric Feunteun, spune că, în cazul motoarelor electrice, costul de dezvoltare este mai mic decât la motoarele convenționale, însă apar și alte cheltuieli când vine vorba de partea electronică și de pachetul de baterii.
“Nu există nicio îndoială că mașinile 100% electrice sunt destinația finală pentru atingerea cotelor de CO2. Întrebarea este dacă ele singure vor fi suficiente. Suntem conștienți că anumiți clienți nu sunt compatibil cu mașinile electrice. Vom oferi modele plug-in hybrid atunci când vor fi relevante din punctul de vedere al clientului, al costurilor, dar și din perspectiva taxelor, acolo unde stimulentele financiare joacă un rol foarte important,” a declarat oficialul Renault.
Până în 2022, Renault vrea să aibă în gamă cel puțin 8 mașini electrice cu care să își extindă prezența pe acest segment de piață, potrivit informațiilor prezentate de reprezentantul constructorului francez.
Via Automotive News
Comentarii (0)