Esential
240 | Nm este cuplul maxim al celui mai puternic motor diesel de pe noul Kangoo. |
2.300.000 | de exemplare Kangoo s-au vandut din 1997, anul debutului, pana astazi. |
240 | Nm este cuplul maxim al celui mai puternic motor diesel de pe noul Kangoo. |
2.300.000 | de exemplare Kangoo s-au vandut din 1997, anul debutului, pana astazi. |
Renault Kangoo a ajuns, la fix 10 ani de la lansarea oficiala, la momentul lansarii unei noi generatii. Francezii au publicat astazi primele detalii tehnice si, de asemenea, primele fotografii oficiale ale noului model. Primul element important: noul Kangoo creste in lungime comparativ cu generatia actuala (4200 de milimetri, cu 180 mai mult). Acest spatiu a fost utilizat la maximum de inginerii francezilor, acestia transformand interiorul intr-un spatiu numai bun pentru cele cinci locuri ale utilitarei-monovolum.
Pentru a va face o idee despre modul de abordare, aflati ca volumul total al spatiilor utile de depozitare din interiorul masinii este de 77 de litri (cifra nu include portbagajul, care ajunge si el la 660 de litri). Ramanand la capitolul spatiu interior, trebuie subliniat faptul ca dotarile tehnice sunt mai sus de medie, cu un set de sase airbag-uri, cruise control, faruri adaptive sau climatizare automata.
In ceea ce privste stilul exterior, Renault considera ca a facut o masina "contemporana si cu linii foarte atragatoare".
Nu ii contrazicem, desi acestia spun la finalul comunicatului ca in cazul noului model "este vorba de investitii reduse facute pentru profitabilitate maxima".Trecem la partea tehnica si ne ocupam in prima faza de propulsoarele pe motorina. Astfel, motorul DCi de 1.5 litri este disponibil in trei versiuni (70, 85 si 105 CP), ultima dotata cu filtru antiparticule. Variantele de 70 si 85 de cai au primit din partea Renault deja celebra titulatura ECO2, care certifica modelele ale caror emisii coboara sub 140 g CO2/km. Performantele consumului declarate de Renault sunt foarte bune: 5.2, 5.3 respectiv 5.5 litri/100 km. In ceea ce priveste gama pe benzina, ne lovim de un 1.6 8v (90 CP) si de un 1.6 16v (105 CP)
Si la un moment dat unele modele de la Renault chiar aratau fain, Megane 2 hatchback de exemplu.... Pacat
totusi usile sunt practica pt. ca culiseaza, la fel si hayonu in loc de impracticele usi laterale de la Logan!!
Hmmm...cred ca multi dintre cei care comenteaza au multe frustrari sau sunt niste pustani care privesc reviste cu supercaruri
In rest e o masine bine echilibrata si cu aspect modern.
A fost primul model in care a intrat europaletul, spre deosebire de conurenta la care nu intra. Concurenta: Peugeot Partner, Fiat Doblo, Citroen Berlingo, Opel ComboTour si Volswagen Caddy. Problema in marea majoritate a concurentilor nu erau la lungime si latime ci la inaltime...
pentru Alex...
Ai perfecta dreptate, arata mult, mult mai bine la interior decat modelul actual
pentru jazzboy...
Kangoo-ul face parte din clasa utilitarelor mici, iar pe talon la modelul cu geamuri (asta de persoane) scrie asa ”autoturism cu utilizari multiple”. Utilitarele mici au fost intotdeauna impartite in 2 categorii (cu diferentieri mai mult sau mai putin evidente intre cele 2 variante - excluzand aici inlocuirea unui geam cu o tabla): utilitara si autoturismul de familie (de plecat in concediu).
Pentru Vali...
utilitara a stat intotdeauna la limita inferioara a confortului interior, pe cand ceea ce vezi tu in poze este ”masina de concediu a familiei”. Si pana acum utilitara a avut un singur airbag, fara aer conditionat (si era optional doar la cateva modele!), etc., masina de familie avea doua airbaguri standard alta sonorizare (4 boxe), alt confort. Masina prezentata de cei de la Renault e masina de concediu cu 6 airbag-uri, varianta de marfa cred ca n-are airbag-uri pentru europalet... ;)
(+) confort si aspect interior - evoltie mare fata de modelul precedent.
(+) dotari mult peste ce avea standard modelul precedent
(-) aspect exterior (mai tine si de gustul fiecaruia) care nu e asa atragator...
Pare cam ponosita...interiorul arata ..ceva mai binisor...recomandam un bord profilat catre scaunul soferului..nu foarte mult..dar dadea o tenta ma i calda...ocupantului de la volan...se putea si mai bine...!!!