Land Rover a lansat în seara zilei de 1 iulie cel mai nou model din gama Range Rover. Este vorba de modelul Evoque, un SUV compact premium cu personalitate marcantă şi design dinamic.
Conceptul Land Rover LRX a devenit în sfârşit model de serie. Numele noului model lansat de marca britanică este, în varianta de producţie, Evoque. Noul Range Rover Evoque devine unul dintre cele mai dinamice şi interesante apariţii din peisajul auto al anului 2010, marele său avantaj fiind faptul că a păstrat foarte multe dintre liniile lui LRX, conceptul din care s-a născut. Range Rover se aruncă astfel în lupta contra grupului Q5-X3-XC60-GLK cu un model care atrage cu adevărat şi care are toate şansele să devină un hit pe piaţa SUV-urilor compacte premium.
Land Rover avea nevoie de noul Evoque pentru ca gama producătorului britanic de modele de teren să aibă un punct de sprijin puternic în căutarea unei linii ceva mai prietenoase cu mediul. Cunoscute mai ales pentru apetitul lor în materie de consum de carburant, modelele semnate de Range Rover au un frate mai mic care reuşeşte să echilibreze balanţa care până acum mergea înspre roşu. Astfel, versiunea 2x4 a lui Evoque va emite sub 130 de grame CO2/km, modelul britanic fiind primul din istoria constructorului din Albion care reuşeşte această performanţă.
Evoque este cel mai mic, cel mai ecologic şi cel mai uşor dintre toate modelele create de Land Rover până astăzi şi este lansat pe piaţă, deloc surprinzător, exact în anul în care marca britanică împlineşte 40 de ani de existenţă.
Numele noului model care intră în gama premium Range Rover a fost ales astfel încât acesta să reprezinte o denumire cunoscută pe toate pieţele lumii şi să atingă corzile sensibile ale viitorilor clienţi. "Era important ca noul model să aibă un nume care să poată fi recunoscut oriunde în lume, care să treacă peste graniţele lingvistice şi culturale ale statelor. Vrem să creem un nume nou inovativ şi diferit. Un nume care implică elementul exclusivist şi care face apel la emoţie. Evoque este consmopolitan şi pluri-continental, sofisticat şi se potriveşte perfect cu eleganţa urbană a maşinii", a declarat Phil Popham, directorul Land Rover.
Noul Evoque va fi disponibil atât în versiune cu tracţiune faţă, cât şi cu tracţiune integrală, producătorul promiţând caracteristici off-road care bat tot în segment. Din păcate pentru cei care aşteptau multe detalii din partea celor de la Land Rover, britanicii au fost foarte zgârciţi la acest capitol, rezumându-se să anunţe că noul model va fi prezentat pentru prima dată în faţa publicului la Salonul Auto de la Paris, care va avea loc în această toamnă. Noul Range Rover Evoque va intra pe pieţele lumii în vara anului viitor.
E frumos modelul,insa...prea futurist pentru brand-ul asta !
E frumoasa ce-i drept. Insa sper sa nu fie un fiasco din punct al capabilitatilor off road asa cum a fost X6. Cred ca stim toti testul de la top gear cand x6 a fost ridiculizat [de abia urca un deal si un range rover a trecut rpd pe langa el]. Sper ca la anul sa nu fie Evoque in locul lui x6.
Toti cei care nu aveti decat informatii de 2 leidespre industria auto cautati pe net Range Stormer... concept din anul 2004 -2005.
Si terminati cu comentariile stupide daca nu aveti nici cea mai vaga idee despre ce inseamna Range Rover pentru un proprietar de Range si ce ofera acest brand exclusivist al industriei auto, despre care un proprietar nu poate avea decat cuvinte de lauda si respect.
Enervant de evident. Sunt Gunoier ca calificare in ultimele 78 de zile. Adique ...azi cresti...maine cobori...si cobori...etc-ul nu stiu cind se va opri, poate ma insel...poate nu !!
Eu in locul tau as recunoaste ca tu de fapt esti SARAC si nu-ti permiti o astfel de masina. Problema nu este ca esti sarac, ci ca esti INVIDIOS. Sunt sigur ca atunci cand vezi o chifla te bucuri mult. Nici eu nu am bani sa imi cumpar o asemenea masina, dar nu ii neg calitatile si frumusetea doar pentru ca nu imi permit.