După o lungă perioadă de promovare, Chevrolet prezintă acum noul Corvette E-Ray sau, altfel spus, primul Corvette electrificat din istorie. Iar debutul are loc la fix 70 de ani de la prezentarea primei generații Corvette (C1).
Noua versiune va fi poziționată în gamă între versiunea C8 Stingray și Z06. Va putea fi comandată atât în variantă coupe cât și cabrio.
Din punct de vedere estetic, noul Chevrolet Corvette E-Ray este ușor de recunoscut. Avem caroseria cu 91 de milimetri mai lată, comparativ cu un Corvette standard, preluată de la Z06, jante cu design exclusiv, 14 nuanțe exterioare și o temă Artemis Dipped pentru interior (disponibilă de anul viitor).
Frânele carbon ceramice sunt standard. Pe aceeași listă regăsim amortizoarele Magnetic Ride Control 4.0. Jantele din carbon sunt, însă, opționale.
Pentru un plus de personalitate, clienții pot alege și grafica Albastru Electric, cu dungi care se întind pe toată lungimea caroseriei.
Chevrolet Corvette E-Ray este un hibrid fără încărcare la priză. Sistemul de propulsie combină un motor V8 de 6.2 litri, pe benzină, o unitate electrică (pe puntea față) și o baterie de 1.9 kWh. Din pachet mai face parte o transmisie automată cu 8 rapoarte, cu dublu-ambreiaj, și un sistem de tracțiune integrală.
Cel de la volan are la dispoziție un mod de rulare Stealth. Cu el activat, mașina poate rula în modul pur electric cu viteze de până la 72 de km/h. Așadar, vorbim și despre primul Corvette cu tracțiune față din istorie.
În ceea ce privește performanțele, sistemul de propulsie dezvoltă în total 655 de cai putere, suficient pentru a atinge 96 de km/h în 2.5 secunde. Sfertul de milă (402 metri) este acoperit în 10.5 secunde cu plecare de pe loc.
Varianta coupe a noului Corvette E-Ray are o masă proprie de 1.712 kilograme, iar cea cabrio cântărește 1.749 de kilograme. Volumul portbagajului a fost redus cu 2 litri, din cauza motorului electric și al bateriilor.
În SUA, noul Chevrolet Corvette E-Ray pornește de la 104.295 de dolari.
via Chevrolet
Aoleau....
Gata, s-a salvat planeta cu bateria aia, in rest 6.2 litri, bun, pai normal, bogatii cu 6.2 , saracii cu stecherul in mana in parcare la kaufland.
Cine o mai crede vrajeala asta cu poluarea si salvarea planetei ori e orb, ori e complet retardat.