- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Primii hibrizi BMW: Seria 7 si X6 ActiveHybrid
"The BMW ActiveHybrid X6 may run on electric power alone regardless of the ambient temperature, as long as minimum operating temperatures are reached for the engine coolant, transmission fluid and high-voltage battery. Top speed in the electric mode is 37 mph, maximum range is 1.6 miles."
eu am facut un test. am pornit usor de pe loc cu un RX450h ca sa nu intre in functie si motorul termic si am mers cu doar 35-40 km/h. In acest timp stateam cu ochii pe turometru. Dupa excat 1,7 km,am vazut ca sare acul la turometru, deci a pornit motorul cu benzina. E adevarat ca nu simti deloc cand intra in functie motorul pe benzina, dar autonomia motorului electric este execrabila.
Din pacate, inca bateriile sunt prea grele si inmagazineaza prea putina energie in ele.
In plus, aceasta tehnologie este f scumpa si de aceea nu este montata deocamdata decat pe modele f scumpe. va mai trece timp pana vom vedea o astfel de tehnologie pe modele mai ieftine. in prezent nu exista decat la toyota prius singurul full hibrid compact de pe piata.
iar la X6 este o premiera mondiala. mootarele electrice pot frana masina pana la o deceleratie de 3 m/s2.
Observatie: Viteza este limitata elctronic la 236 km/h pentru X6. Limitarea de 210 km/h se refera la USA.
Marketingul asta poate fi redenumit prosteala consumatorului. E clar ca nu envairmentu' este luat in colimator ci speranta CA CUmparatorul va inghiti galusca ecologica. Bleahhhh....
Si totusi....
1. diminuarea consumului cu 20% sound good. Dar pentru asta isi puteau numi masina High Efficiency. Sau super-extra-mega-nemaipomenit de economica.
2. hibridele nu platesc taxa de inmatriculare (avantaj client) Dar se poate pune lua in calcul pentru botezarea oricarui motor de stergator de parbriz drept hibrid? Guvernele par sa ia teapa daca nu isi revad metodologia de clasificare a automobilelor. Orice monstru de asta de pe urma caruia guvernul ia o caruta de arginti din taxe intra-n piata pe gratis pen'ca i-a pus un smecher de la marketing abtibildu' cu Hybrid.
putere totala Lexus 600h: 438cp cuplu total: 520Nm
acceleratie 0-100 Km/h: BMW :4,8s.
Lexus :6,3s.
de unde ati tras voi concluzia ca bmw mai are de asteptat pana sa sa faca o hibrida performanta? sau va place sa vb ca babele in statia de tramvai !?!?
lasati impresiile si fuguta la documentare,ca e plina tara de "inteligenti" priceputi la toate!
BMW e BMW si are demult Hybrid inca de la Seria 1 cu Start Stop ENGINE la semafor se pornea cu motorul electric.
Lexus e inferior fatza de BMW .
NEMTII NU AU RIVALI de la japonezi
AUDI vs BMW vs MERCEDES.
Lexus 600h: hibrid total
Sa spun mai multe???
As vrea sa va si niste cifre de consum la BMW...Ca pana la urma asta inseamna ecologie,nu?????
LS 600h: 9.3 litri/100
RX450H: 6.3 litri/100
Spre exemplu 120d,320d, 177 cp motorul de 1995 cm3 de la BMW consuma 4.6 litri la SUTA.
Si motorul de 123d seria tot 1994 cm 3 consuma 4.9 litri la suta si are 204 cp.
Cred ca Japonezii trebuie sa se invete a face motoare si masini.
Ca nici sub capota ca BMW nu stralucesc si nici luxul din Stuttgart de la Mercedes-Benz nu este amenintat de japonezi.
inteleg ca esti fan, dar totusi.
apropo de consum, la bmw 120d, care tu crezi ca e 4,6 la SUTA .
Prostii aia de la AUTO MOTOR und SPORT sustin in testul LOR ca ,,Testverbrauch" E DE NUMAI 7,7 litri la SUTA !
CU 67 % MAI MARE DE CREZI TU !
ASA CA LAS-O !
eu iti dau LINK de la BMW nu automarket.
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/1series/3door/2007/allfacts/engine/engine_data.html .
Intra si vezi cu ce se maninca performanta si nu mai buhai atata daca nu cunosti.
nu cumva vrei sa spui ca lexus e dumnezeul masinilor ?
daca crezi asa esti dus rau.
pana cand exista numai Stuttgart si Munchen, restul fug din urma.
AUTO MOTOR und SPORT din Germania zice asta, nu Automarket !!!!
nemtii au facut testul nu altii.tu te bazezi doar pe site lu bmw ???
esti indoctrinat rau amice !
by the way sint mai informat ca tine dobitocule, lucrez in domeniul auto.
intra pe sit-ul BMW si vezi ce scrie cat consuma un 320d are 4,6 .
www.bmw.de
Eu am BMW 318i E46 si in carte scrie 10 prin oras si eu scot 8 prin oras.
si mixt 7 litri , si vreau sa-ti zic ca eu scot valori sub ce e scris in CARTE.
ASA ca pe SITe e inca mult scris daca ar fi pe mana mea sunt sigur ca scot din 320d E90 vreo 4 litri curat .
Un stil normal , folosindu-te de cutie cat mai des si mai putin de pedala de acceleratie sau folosind multa inertie ca masinile mai au aerodinamica se poate de scos un consum sub carte m-am convins ,in carte e pus aproximativ pentru ca nu toti sunt profesionisti sa scoata consumuri foarte mici si nu ar fi normal ca in carte sa arate ca 320 d consuma 4,3 litri in oras si 3,8 la traseu 100Km/h si se urca un prost care tine masina permanent in viteza nu o mai scoate in Neutral niciodata clar ii iese 5-6 litri sigur ca asa nu va coincide cu cartea..
Pe net e scris inca mult eu te asigur asa e scris si cu 318i si iti zic inca odata ca scot cu 2 litri sub ce e scris pe net .
6-7 litri consuma la traseu mers normal 100-120Km si prin oras fara ambuteiaje in regim normal consuma 8 litri, cu TOATE ca IN CARTE E SCRIS 10.
Asa ca imi pare ca tu esti de la coada vacii nu lucrezi tu in nici un domeniu AUTO.
Conduceam pe drum de tara , nu prin orase semofoare si intersectii.
Eu va doresc la toti sa conduceti cel putin ca mine .
Te gasesc pe prosti.ro si ninormali.ro
De pupat nu te pup ca nu sunt gay.