Esential
200 | de cai putere dezvolta sistemul de prupulsie hibrid al conceptului "5 by Peugeot". |
3.16 | litri la 100 de km este consumul anuntat pentru conceptul "5 by Peugeot". |
200 | de cai putere dezvolta sistemul de prupulsie hibrid al conceptului "5 by Peugeot". |
3.16 | litri la 100 de km este consumul anuntat pentru conceptul "5 by Peugeot". |
Peugeot a publicat astazi primele imagini si informatii oficiale ale conceptului care prefigureaza viitorul 508 de serie. Cu un nume ciudat, "5 by Peugeot", conceptul introduce o serie de linii complet noi, care, potrivit oficialilor marcii, traseaza viitoarea filosofie de design a modelelor "Leului" si tradeaza totodata "fata" proiectelor viitoare. Atentia cade in principal asupra noii grile, care se inspira din conceptul SR1, dar si asupra blocurilor optice fata, cu tehnologie LED.
"5 by Peugeot" este caracterizat de o lungime totala de 4860 mm, de o latime de 1880 mm si de un ampatament de 2815 mm. La toate acestea se adauga o masa totala de 1880 de kilograme, care ar putea insa sa scada in versiunea de serie.
Conceput ca un rival pentru Ford Mondeo, Opel Insignia si Renault Laguna, viitorul 508 va incerca sa castige clienti cu ajutorul noului sistem de propulsie, care are la baza tehnologia Hybrid4, asteptata in productie de serie cel mai devreme in 2011 pe monovolumul 3008. Asadar, conceptul este animat de un motor diesel de 2.0 litri si 163 de cai putere, ajutat de un motor electric capabil sa ofere si el 37 de cai putere.
Combinatia celor doua unitati livreaza un total de 200 de cai putere, o tractiune integrala si un mod de operare pur electric in situatii de trafic urban, la viteze reduse. In aceste conditii, consumul mediu se opreste la 3.16 litri/100 de km, in timp ce valoarea emisiilor nu sare de 99 de g/km.
Peugeot sustine ca tehnologia Hybrid4 va putea fi regasita in viitor pe mai toate modelele din gama, trenul de rulare fiind usor de adaptat la platforme diferite. Mai mult decat atat, in functie de nevoile pietei pe care va fi vandut, Hybrid4 va putea fi regasit in versiuni de motorizare diferite, fie diesel, fie benzina.
via | Peugeot
Ma bucur ca peugeot a renuntat la tendinta de a da o agresivitate fortata unor modele copilaroase.
Spatele este chiar original, fata arata ca o combinatie intre XF si Volvo.
Si numai fiti gica-contra, ca numai suntem comunisti, chiar daca fiecare dintre noi avem o marca preferata nu trebuie sa avem o atitudine de dispret fata de alte marci fara argumente. Eu apreciez aceasta masina, si realist vorbind vad ca Peugeot isi cam revine, a scos 308 cc care este un model absolut superb, apoi rc-z care a fost declarata cea mai frumoasa masina a anului 2009, acum daca noul 508 va semana cu acest concept, cu siguranta va fi inca un model reusit. De motorizari numai are rost sa vorbesc ca sunt de ultima generatie, la diesel toti stim ce inseamna hdi iar mai nou au inceput sa faca si motorizari pe benzina foarte bune cu Bmw.
Oricum tare masina.
Arata bine conceptul asta si oricum e bine ca peugeot s-a razgandit si o sa aduca 508-ul mai devreme. In primul rand sper sa fie mai fiabil, pentru ca fosta generatie avea ceva probleme in privinta asta.
P.S.: Acum led-urile nu mai sunt sorcova, tiganie etc. Ce patetici sunt unii si aici ma refer la cei care isi dau des cu parerea pe aici.
Totusi, sa mai lucreze naibii la fiabilitatea aia, pt ca 8/10 persoane cand aud de Peugeot incep cu clasica propozitie: "sunt slabute rau la piese si la fiabilitate".
Bafta pt leul francez!
Era normal sa fie asa.
Va urma un motor de 80cp cu ardere interna si doua de 60 electrice.
Luata pe bucati e normal sa semene cu cate ceva, important e ca per total sa aduca un suflu nou, si personal cred ca o face...