OFICIAL: Primele imagini ale noului Mercedes SLS AMG
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cu o saptamana inainte de deschiderea oficiala a Salonului Auto de la Frankfurt primele imagini cu exteriorul noului supercar Mercedes SLS AMG au fost dezvaluite astazi de constructorul german..
Succesorul celebrului McLaren SLR preia o serie de linii traditionale Mercedes, cum ar fi deschiderea verticala a usilor, botul alungit si grila proeminenta cu un logo supradimensionat, asemeni legendarului 300SL Gullwing din 1950. In partea posterioara insa, Mercedes a incercat sa inoveze si sa aduca o fluiditate liniilor sportive. Modernitatea va fi subliniata prin luminile LED regasite si la nivelul stopurilor si la nivelul blocurilor optice. In plus caroseria poate fi vopsita in noua nuante diferite, dintre care doua sunt mate.
Portierele cu o deschidere de 70 de grade dezvaluie un interior inspirat din aeronautica, habitaclul fiind asemanator cu un cockpit. Tapiseria din piele Nappa, insertiile din metal si fibra de carbon din abundenta sunt detaliile care "condimenteaza" interiorul. Pentru cei mai pretentiosi, Mercedes pune la dispozitie si un program de personalizare care le permite clientilor sa aleaga dintr-o paleta de 5 culori interioare.
Noul SLS AMG va fi propulsat de un motor V8 de 6.3 litri, capabil sa dezvolte 571 de cai putere la 6700 de rotatii si un cuplu motor de 650 Nm incepand de la 4750 de rpm.
Resursele sunt directionate catre puntea spate cu ajutorul unei transmisii in sapte rapoarte cu ambreiaj dublu, botezata SpeedShift.Pentru a putea atinge performante demne de un adevarat supercar, SLS AMG a avut nevoie de o masa cat mai redusa. Inginerii germani au reusit sa ajunga la un total de 1620 de kilograme, ceea ce creeaza premizele perfecte pentru performante de invidiat: o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 3.8 secunde si o viteza maxima de 317 km/h. Cu toate acestea, nemtii pretind ca SLS AMG poate consuma in medie 13 litri/100 de kilometri.
Pentru a putea folosi cum se cuvine forta bruta, SLS AMG a primit o suspensie inspirata de cele existente in Formula 1, un set de frane din carbon ceramic, jante de 18 inch pe fata si de 20 de inch pe spate, incaltate cu pneuri speciale AMG.
Noul supercar Mercedes este asteptat pe piata anul viitor cu un pret de 177.310 euro.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
dar fundu :( ... lipsit de orice imaginatie, plictisitor, fara nici o noutate, nerv... dezamagitor de simplu. parca sunt 2 masini...
Interiorul e de vis
Lateral arata superb mai ales cu usile deschise (ceea ce face cam aiurea o parcare intre alte masini)
Spatele in schimb....WTF??? Nu se integreaza deloc cu masina, nu are nici o forma frumoasa si farurile sunt de-a dreptul hidoase. Pacat. Sper ca reactia publicului sa ii faca sa mai intarzie un pic procesul de fabricatie si sa modifice spatele.
performantele......nu prea - e putin peste un M5 mai vechi
au mai scos ei si Black Edition ala...care sa dovedit a fi...varza
asta e mai mult asa de fason, parerea mea (aspect + interior) f misto, da' atat - totusi costa 180 000 pretu lor :)))
daca ati avea banii....v-ati lua Mercedes????? - asa ziceam si eu
toate cele bune
@ BMW_CS - Mercedes are cela mai spectaculoase si mai placute interioare, in toate segmentele in care concureaza! Si nu o spun eu ci sunt teste facute!
De ce sa fim rai si sa nu dam Caesar-ului ce-i al lui!
singurele interioare reusite de la mercedes sunt de la CL, E(noul), si S-Klasse
2. spatele este absolut nepotrivit. Nu arata deloc rau, dimpotriva. Dar e prea fin, prea aerodinamic, prea simplu pentru fatza "complicata" si foarte retro. Bine zicea cineva de mai de sus, par sa fie doua masini intr-una.
In rest arata bine, dar farurile si fundu' arata ca un coor.
Fatze totusi e elaborata si complexa pe cand spatele intr-adevar aduce ca nota cu Porsche 928 amestecat cu Z4 si ceva din SLR. Nici asta nu ar fi grav, dar raportul dintre proportia fetei si a spatelui e ca la o femeie cu sani superbi, plini si cu forma apetisanta, dar care nu are fund deloc. Din fata e o femei matura de 30 de ani iar din spate e o pustoaica de 11 ani.
Pana una alta in afara de portierele si tema frontala de Gullwing (speculatie de marketing), avem un alt coupe Mercedes care nu vad cu ce ar fi mai deosebit in ceea ce ofera soferului. Probabil va avea o soarta asemenatoare cu SLR, poate usor mai buna din cauza parfumului retro.
Acelasi miros nasol , dar plasat intr-o padure de brazi semeti.
doar lotus a mers pe tema F1 dar motoarele lor sunt mult prea mici... astept sa apara urmasul lui enzo...