- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Primele imagini ale lui Renault Fluence Z.E. in versiunea de productie
Urmeaza sa vedem preturile, dar in urmatorul deceniu vor scadea in mod sigur.
Abia astept sa avem cat mai multe asemenea masini prin orase (indiferent de producator), ca deja am uitat ce inseamna aer curat in orase.
Nu are cumva si niste pedale ca dai curent la un dinam ceva :) :)
"Vecineee baga-mi si mie la matale cablu' asta in priza, ca stai la parter. Sarumana !"
Pentru cei care merg zilnic la munca cu masina (si acestia in general nu fac mai mult de 100km/zi) este o investitie buna, daca si pretul masinii va fi undeva sub 20.000 euro... insa am mari indoieli ca se va intampla asta :|
A doua problema. Cine ar da 30.000 euro pe o mașina cu o autonomie de 200km? ca sa nu fiu rautacios sa întreb cine ar da 30.000 euro pe un Renault dacă nici măcar nu are RS in coada?
Trei. Cat de mare va fi factura la energie electrica? Cat de mult este poluata atmosfera in procesul de producție? Cat de mult este poluata atmosfera pentru asigurarea necesarului de energie electrica? Cat de mult este poluat mediul in urma casarii unui astfel de autovehicul?
Merg pe mana hidrogenului ca si combustibil de viitor.
Din cate se vede deja vor exista 2 alternative ambele cu emisii 0:
1. Hidrogen care pentru inceput va avea pretul la pompa foarte mare, cam ca si al benzinei (stati linistit voi inventa accize si pe el), dupa care va scadea o data cu intrarea mai multor firme gigant pe piata. Consumul pentru inceput un pic peste benzinare ca in timp sa scada (cine stie pana unde). Metode de a produce hidrogen lichid fara poluare momentan nu este.
2.Curent care daca un ciclu de incarca dureaza 30min la 400V (banuiesca ca 12A) = 2.4KW cu care se circula sa zicem 150km. calculati si voi cat va consuma masina la 100km si cat va costa. Am o vaga impresie ca pe curent e mult mai ieftin. Daca vor intra mai multi producatori pe piata posibil ca pretul curentului sa se scumpeasca si el (asta nu se poate anticipa exact). Iar poluarea? sa fim seriosi la cata energie solara si eoliana exista nu ar mai fi nevoie de alte surse, doar sa fim cu cap.
Numai bine
2. energia electrica, cu toate modurile de productie cunoscute pana in ziua de azi [carbuni la greu] dar si metodele alternative ar face foarte greu fata cererii. productia alternativa de energie electrica, necesita tehnologii foarte scumpe, foarte. probabil vor trece multi ani pana vom spune cu adevarat ca am imbunatatit calitatea aerului, binenteles daca se vrea.
Salutare!
In articolul de mai sus scrie:
"Constructorul francez va comercializa primele vehicule electrice la scara larga pe piata din Europa in 2011, fiind primul producator care face o asemenea miscare la nivel european."
Adica Renault.
In articolul asta http://www.automarket.ro/stiri/mitsubishi-va-construi-100000-de-vehicule-electrice-pentru-peugeot-si-citroen-28944.html, scrie:
"Jean-Marc Gales, directorul de brand al PSA Peugeot Citroen, a anuntat ca marcile pe care le reprezinta vor fi primele care vor comercializa publicului european vehicule electrice."
Adica PSA
Deci......cum ramane?
Stimati domni, daca nu intelegeti, dati-va la o parte!
Ar trebuii sa aiba si un mic motor co combustie interna fie el si pe vodka dar sa te duca la o staie de incarcare .