OFICIAL: Prima imagine cu noul Audi A5 Sportback
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a dezvaluit prima imagine teaser cu noul sau A5 Sportback. Imaginea surprinde o parte insemnata a posteriorului lui A5 Sportback, care este cel mai important element al noului model. Putem observa ca stopurile si-au pastrat in mare parte design-ul, iar linia portbagajului a ramas in acelasi ton cu cea a modelelor A5 Coupe si A5 Cabrio.
Principala schimbare se afla la nivelul montantului C si a aripilor posterioare, care au o forma diferita si contureaza o silueta puternica. Liniile posteriorului lui A5 Sportback sunt similare cu liniile conceptului Sportback, ceea ce inseamna ca partea frontala ar putea sa aiba un aspect foarte apropiat de cel al conceptului mentionat mai sus. Diferentele dintre cele doua modele pot fi motivate si prin faptul ca Sportback Concept prefigura modelul Audi A7. Modelul A5 Sportback este un coupe cu cinci usi, care promite sa imbine eleganta unui coupe cu spiritul practic al unui model Avant.
Noul A5 Sportback este cu 36 de milimetri mai jos decat Audi A4 Sedan si are un ampatament de 2.810 milimetri, care este cu 2 milimetri mai mare decat cel al modelului A4 Sedan. Capacitatea portbagajului atinge 480 de litri, ceea ce il face sa fie aproape la fel de spatios ca al lui Audi A4 Avant.
In cazul in care bancheta din spate este pliata complet, volumul portbagajului creste la 980 de litri.Versiunea de baza este echipata cu un motor TDI de 2.0 litri, care ofera 170 CP si 350 Nm, care este cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte si beneficiaza de un sistem start/stop. Cel de-al doilea propulsor diesel disponibil in gama A5 Sportback este o unitate V6 de 2.7 litri, care dezvolta 190 CP si 400 Nm, pe cand varful gamei de motorizari diesel este un V6 de 3.0 litri, care ofera 240 CP si un cuplu motor de 500 Nm.
Audi A5 Sportback poate fi echipat si cu doua motorizari pe benzina, versiunea entry-level fiind echipata cu un TFSI de 2.0 litri, care dezvolta 211CP si 350 Nm. Cel mai puternic motor pe benzina oferit alaturi de A5 Sportback este un V6 FSI, care dezvolta 265 CP dintr-o cilindree de 3.2 litri. Propulsorul V6 FSI de 3.2 litri si unitatea TDI de 3.0 litri beneficiaza de tractiune integrala prin intermediul sistemului quattro.
Noul A5 Sportback va fi disponibil in showroom-urile Audi din Europa incepand cu luna septembrie. In Germania, versiunea A5 Sportback echipata cu un motor TDI de 2.0 litri are un pret de pornire de 36.050 euro.
Ulterior, producatorul din Ingolstadt va oferi o versiune mai ieftina a lui A5 Sportback, care va fi lansata abia in anul 2010.Interviu cu Wolfgang Egger, designerul lui Audi A5 Sportback:
Wolfgang Egger desenand schita lui Audi A5 Sportback:
Via | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
P.S. Meserias tipu...nu degeaba ii sefu departamentului de design;)
scoate BMW ceva, repede si Audi
Masina este frumoasa, pretul este bun ce sa mai bv audi, e bine ca se mentine competitia, oricum ne dam cu parerea aici....dar nu stiu cati ne putem permite asa ceva :) (masina ca masina dar intretinerea........e alta mancare de peste).
toate cele bune
de aia imi place mie merc si bmw.....ca ei nu freaca acelashi shasiu ca shi vw group. Nici macar ca si design nu se imprumuta una de la alta cu asemenea nesimtzire....
asta ca samai muscati de cur putin vw
După patru ani de dominaţie, BMW pierde premiul International Engine of the Year. Câştigătorul? Volkswagen, cu al său 1.4 TSI. Mai mult de atât, motorul supraalimentat al celor din Wolfsburg a câştigat şi la categoria Green Engine of the Year. Juriul competiţiei a fost format din 65 jurnalişti din 32 de ţări. Să vedem însă toţi câştigătorii:
- Motorul Anului 2009: Volkswagen 1.4 litri TSI Twincharger (Golf, Eos, Scirocco, Touran, Tiguan, Jetta, Seat Ibiza Cupra)
- Cel mai bun motor nou al anului: Porsche 3.8 litri flat-six (911)
- Cel mai ecologic motor al anului: Volkswagen 1.4 litri TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta)
- Cel mai performant motor al anului: Mercedes-AMG 6.2 litri (CLK, S, SL, CL, CLS, ML)
- Sub 1 litru: Toyota 1 litru (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroën C1, Subaru Justy)
- De la 1 la 1.4 litri: Volkswagen 1.4 litri TSI Twincharger (Golf, Eos, Scirocco, Touran, Tiguan, Jetta, Seat Ibiza Cupra)
- De la 1.4 litri la 1.8 litri: BMW-PSA 1.6 litri Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308 )
- De la 1.8 la 2 litri: Audi 2 litri TFSI (A4, A5, Q5, VW Scirocco, Golf GTI)
- De la 2 la 2.5 litri: Mercedes-Benz Diesel 2.1 litri (BlueEffieciency C-Class, BlueEffieciency E-Class)
- De la 2.5 la 3 litri: BMW 3 litri DI Twin-Turbo (135, 335, X6, Z4, 730)
- De la 3 la 4 litri: BMW 4 litri V8 (M3)
- Peste 4 litri: Mercedes-AMG 6.2 litri (CLK, S, SL, CL, CLS, ML)
unde-s japonezele alea "jmechere" cu interioarele lor de rahat cu si desigul de 2 lei???????
cum de nu a aparut stirea pe automarket?
@automarket:va rog daca se poate sa dati daca se poate si punctajele cumulate de fiecare producator, sa vedem care a obtinut mai multe puncte in total.
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger
. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Golf Variant, Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra)
354
2. BMW 3-litre DI Twin Turbo (135, 335, X6, Z4, 730) 350
3. Audi 2-litre TFSI (Audi A4, A5, Q5, VW Scirocco, Golf GTI)
220
tot acelasi motor a castigat si in clasa sa
. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Golf Variant,
Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra)
293
2. Volkswagen 1.4-litre TSI Turbo (Golf, Golf Plus, Golf Variant,
Scirocco, Eos, Jetta, Passat, Skoda Octavia, Audi A3,
Seat Leon, Altea, Škoda Superb)
154
3. Fiat 1.4-litre Turbo (Fiat Abarth 500, Abarth Grande Punto,
Linea, Bravo, Lancia Delta, Alfa Romeo Mito) 147
si la clasa green tot ei
1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Golf Variant, Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 205
2. Honda Hybrid 1.3-litre (Insight Civic) 203
3. BMW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d) 147
mowgli cred ca sunt plictisit de cate x te-am corectat de-a lungul timpului ..era atat de simplu sa cauti pe gogele asta sau cum ii spune vanghelie idolul tau!