La jumătatea lunii decembrie, Dacia a anunțat că listele de comenzi pentru noul Jogger Hybrid vor fi deschise în luna ianuarie, fără să ofere o dată exactă.
Acum, foarte discret, constructorul de la Mioveni a adăugat noul Jogger Hybrid în configuratorul oficial, astfel că am aflat de la cât pornește mașina în România. În plus, apar și o serie de informații tehnice, necunoscute până acum.
Spre exemplu, știam că sistemul de propulsie hibrid (format dintr-un motor de 1.6 litri, pe benzină, și două unități electrice) dezvoltă în total 140 de cai putere. Dar acum am aflat și că viteza maximă declarată de producător este de 167 km/h.
În plus, consumul mixt de combustibil anunțat este de 4.8/4.9 litri/100 de km.
Revenind, însă, la prețuri, noua Dacia Jogger Hybrid este disponibilă alături de nivelurile de echipare Expression și Extreme, cu 5 sau 7 locuri.
La noi în țară, cea mai accesibilă Dacia Jogger Hybrid pornește de la 23.750 de euro. LED și aer condiționat cu reglare manuală.
Vine în standard, printre altele, cu jante de 16 inch, faruri eco-LED, tapițerie din material textil, ecran central de 8 inch (Media Display), faruri de ziMOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Dacia Jogger Hybrid (5 locuri) |
NOUA Dacia Jogger Hybrid (7 locuri) |
PREŢ (€ cu TVA) |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Expression | |||
Hybrid 140 |
140 CP 148 Nm |
23.750 | 24.650 |
ECHIPARE Extreme | |||
Hybrid 140 |
140 CP 148 Nm |
24.600 | 25.500 |
Lista cu sisteme de siguranță oferite în standard include frânare de urgență automată (interurban), asistență la frânarea de urgență, cruise control și asistență la parcarea cu spatele (senzori).
via Dacia
Oricum: Bravo Dacia!
Sa traiasca samsarii care golesc Germania de Passaturi TDI. Ma astept sa infloreasca "afacerea" cu caratul de masini vechi in romania. Bravo guvernanti! Bravo UE! Halal sa ne fie.
Daca nu te duci in Germania un Passat la noi
18000-23000€ pentru 127 000-195000km fabricație 2019-2020?!
Acum daca vrei la 6000€ este fabricație 2009-2010 si garantat peste 350 000km
Daca te duci Germania mai scazi 2500€.
Îți garantez ca nu prea mai au ce sa care si ei țin cat pot de masinile lor!
Dar dacă vrei una cu 5 locuri, atunci nu e nicio afacere. La 25000 € se găsesc destul de multe alte mașini cu mai multă prestanță și cu un raport preț/calitate mult mai avantajos.
Faptul că au publicat prețurile „la oră târzie și în mare secret” ar putea indica jena celor de la Dacia de a se prezenta în mod public cu ele.
va fi o raritate pe strazi ca lodgy
Fabia pe la 23000.
Ceva Jeep mititel cu motor de 1,3 l la peste 40000 Euro.
La preturile astea aberante s-a ajuns din pacate. Display-uri cat mai multe, motorase tot mai mici, cica salvam planeta. Insa cand citesti consumurile din test, te prinzi de cap, pocnitori de 1l se apropie de 10 l in oras.
Intr-un fel, parca constructorii auto generalisti sunt intr-o bezna totala.
Deci? Romanii tot pe la coada Europei. Din păcate sh urile s au scumpit enorm. A ajuns un audi a4 de zece ani sa coste 17000 de euro. Cu sute de mii de km? E posibil așa ceva?
Deci Dacia asta nu i neapărat scumpă, dar se apropie tare la preț de Toyota corolla hybrid. Și aia e pe platforma tnga. O sa i tragă un șut în bippp la Dacia. Aia va fi.
Ca sa-ti iei un jogger in Ro ai nevoie de 30 salarii medii (apx 800 euro/luna). In Germania, la care ne tot uitam cand vine vorba de masini, un jogger nou costa intre 24500 si 26900€ (7 locuri). Adica +3-5%. Asta desi neamtul castiga in medie +4000 €, dealerii au costuri mai mari si masinile noi sunt cu 15-30% mai scumpe ca in Ro.