OFICIAL: Porsche va produce 918 Spyder

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 29.07.2010
Şefii mărcii Porsche au anunţat oficial că vor introduce o versiune de producţie a conceptului 918 Spyder prezentat în acest an la Salonul Auto de la Geneva. Modelul va fi extrem de apropiat de concept şi va costa 500.000 de euro.

Esential

2.000 de clienţi a atras noul Porsche 918 Spyder.
1.000 de cereri ferme erau necesare pentru introducerea în producţie a lui Porsche 918 Spyder.

Consiliul de administraţie al mărcii Porsche a aprobab intrarea în producţie a lui 918 Spyder. Modelul a fost primit cu braţele deschise de fanii mărcii încă de la debutul de la Salonul Auto de la Geneva. La vremea respectivă, modelul era prezentat în versiunea concept, dar cei de la Porsche promit că modelul de producţie va fi extrem de apropiat de ceea ce au prezentat la salonul auto elveţian în primăvara acestui an.

"Producţia lui 918 Spyder într-o serie limitată dovedeşte faptul că am ales abordarea potrivită pentru Porsche Intelligent Performane şi avem combinaţia perfectă de performanţe deosebite şi trenuri de propulsie eficiente. Vom dezvolta modelul 918 Spyder în Weissach şi asamblarea va avea loc la fabrica din Zuffenhausen. Pe lângă faptul că le răspundem clienţilor noştri prin producţia acestui model, ne reafirmăm încrederea în Germania ca loc de producţie.", a declarat Michael Macht, preşedintele mărcii Porsche şi şeful consiliului de administraţie al acestei companii.

Conceptul 918 Spyder promitea emisii CO2 de numai 70 grame pe kilometri şi un consum de carburant mediu de 3.0 litri la sută. Modelul este echipat cu un motor V8 de 500 CP şi cu trei motoare electrice care furnizează un total de 215 CP.

Toate cele patru motoare ale lui 918 Spyder ofereau 718 CP şi îi permiteau să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3.2 secunde. Viteza maximă a acestui model este de 320 km/h, iar bateriile sale pot fi încărcate şi de la priză. Preţul de pornire al lui 918 Spyder va fi situat în jurul sumei de 500.000 de euro.

Via | AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (3)

  • Andrei
    Sebastian Toma imi explici si mie o treaba te rog frumos.Stiu ca este OFFTOPIC dar nu stiu unde altundeva sa te intreb iar la intrebari si raspunsuri sunt multe raspunsuri la misto asa ca te intreb pe tine direct aici.De ce in ultimul timp noile masini par sa renunte la deschiderea portierelor prin sistemul clapeta si aleg cele cu maner? Ce motive ar fii? De exemplu Audi A4 vechiul model avea clapeta iar cel din prezent maner.Si sunt o gramada de alte exemple.
    2 0
  • @Andrei
    Posibil fiindcă sistemul clapetă a fost ales din considerente de design, dar sistemul mâner este mai uşor de folosit.
    Mai sunt şi situaţii în care îţi prinzi mâna în clapeta respectivă dacă te grabeşti sau aceasta îngheaţă iarna şi este dificil de folosit.

    Cu mânerul de deschidere parcă nu apar aşa de des problemele respective.

    Pe viitor, foloseşte cu încredere secţiunea de Întrebări şi Răspunsuri.
    1 2
  • Costin BARZON
    Raspuns la intrebare
    Motivul real este cel dat de noile norme de securitate.
    In caz de accident grav o usa deformata prevazuta cu maner este mai simplu de deschis decat o usa cu clapeta. Suportul manerului este element de rezistenta si astfel usa poate fi fortata cu o ranga, tarnacop sau alte scule din dotarea echipelor de interventie. Se face mai usor parghie.
    Pe scurt este vorba de felul in care poti aplica forta bruta, manerul jucand 2 roluri:
    - clanta deschidere usa
    - element de rezistenta pt deschidere fortata (carlig de
    tractiune)
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru