OFICIAL: Porsche confirmă lansarea unui crossover de lux
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lansarea noii generaţii a modelului Cayenne şi debutul lui Panamera au alimentat în trecut zvonurile privind extinderea gamei Porsche cu un nou model, un crossover de lux. Oficialii din Stuttgart au infirmat însă zvonurile de mai multe ori. Atunci când speculaţiile fuseseră îngropate şi nimeni nu se mai aştepta la o răsturnare de situaţie, Martin Winterkorn, preşedintele executiv Volkswagen, revine cu o declaraţie spectaculoasă.
Într-un interviu acordat celor de la Automotive News, Winterkorn a recunoscut oficial că Porsche lucrează în prezent la un frate mai mic al lui Cayenne, aşteptat pe piaţă la finele lui 2014 sau începutul lui 2015. Deşi în trecut presa a făcut referire la modelul german sub numele Roxster, publicaţia lansează o nouă ipoteză, potrivit căreia crossoverul ar putea să se numească Cajun.
Modelul Porsche va folosi platforma şi mai multe componente ale viitoarei generaţii Audi Q5, costurile dezvoltării şi producţiei urmând să fie astfel împărţite.
Viitorul Cajun va ajuta constructorul din Stuttgart să îşi atingă obiectivul ambiţios de a vinde 150.000 de exemplare pe an, la nivel global.via | automotive news
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Hai sa gandim un pic.
1. la mana este o firma ca oricare alta al carei scop este profitul. Nu altceva.
2. Cu ce e rau ca largaste gama de produse ?
3. BAg mana in foc ca nu o sa fie mai ieftin decat gama cayman sau boxter, decu nu poti spune ca au scazut stacheta si fac masini ieftine.
4. NU stiu daca stiti dar intr o alianta din asta nu dicteaza vw tot ce se face, aliantele sunt facute pt a imparti materiale tehnologii e.t.c.
"The Porsche Automobile Holding SE is responsible for the stock of the operating subsidiary, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, and for the investments in Volkswagen AG. With the new structure, Porsche ensures that the autonomy and independence of the traditional Stuttgart-based company remain fully protected. This is the main purpose of separating holding and operating activities. At the same time, the holding also represents a single company responsible for the management of stock."
Si nu in ultimul rand 5, nu stiu in ce popor traiesti tu insa pe aici pe la mine nu are toata lumea porsche.
Apoi repet, apartin aceluias grup dar sunt separate ca identitati juridice. Sunt firme separate cu patroni separati cu sedii separate cu designeri diferiti e.t.c. Sunt mai de graba parteneri daca vrei.
Situatiile in grupurile mari sunt mult mai complicate. Am dat un citat mai sus care explica mai bine situatia juridica porsche.
Porsche este mai renumit ca un constructor de masini sport de lux. Exclusivism inseamna sa vinzi cateva sute de modele.Porsche vinde zeci de mii. Toate firmele au ca scop banii, asta inseamna o firma. Toata diferenta este la strategie. Cand pornesti o firma te gandesti ce produse faci si cui le vinzi.
Asadar faci 1 masina pe an si o vinzi cu 1 mil sau faci un mil de masini si le vinzi cu un euro ?
Ca brand de imagine vw a cumparat bugatti.
Cat despre RR a avut profit pe 2009 inainte de taxe 915 mil lire. NU este cel mai profitabil dar aduce bani macar. Daca RR era pe pierdere 2 ani sa stea pe carca bmw iti garantez ca ori lichidau firma ori o vindeau.
una peste alta tehnologia si concurenta evolueaza iar clientul va beneficia din plin.
Mi-au venit in minte, imaginile cu fundurile care se misca pe tot parcursul reclamei de la Megane.