OFICIAL: Porsche a lansat cel mai rapid 911 Turbo

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 08.02.2010
Porsche a lansat astazi cel mai rapid 911 Turbo, recunoscut dupa indicativul S, capabil sa dezvolte 523 de cai putere si sa atinga 100 km/h in doar 3.3 secunde.

Esential

3.3 secunde ii sunt necesare noului Turbo S pentru a atinge 100 de km/h.
9.4 litri/100 de km este consumul mediu oficial al versiunii Turbo S
523 de cai putere dezvolta Porsche 911 Turbo S.

Porsche a dezvaluit astazi cel mai rapid 911 Turbo din istorie, recunoscut dupa indicativul S, care tradeaza legaturile de sange cu alte doua modele foarte rapide din istoria constructorului german: editii limitate ale modelelor 993 si 996. Varful de gama se adreseaza celor care isi doresc un 911 extrem, care poate fi insa usor personalizat cu lista de optionale a modelului standard.

Diferentele apar atunci cand de sub capota se aude sunetul unui motor bi-turbo cu sase cilindri in linie, de 3.8 litri, capabil sa dezvolte pana la 523 de cai putere si un cuplu motor de 700 Nm, cu 50 de Nm mai mare decat versiunea de baza. Puterea este transmisa ambelor axe prin intermediul unei cutii automate cu dublu ambreiaj PDK, cu sapte rapoarte, conectata la un sistem botezat Posche Traction Management.

Pentru a imbunatati rigiditatea caroseriei, nemtii au adaugat un pachet Sport Chrono, care ajuta modelul sportiv sa isi imbunatateasca performantele la accelerare si viteza. In aceste conditii, pragul 0-100 de km/h este trecut in doar 3.3 secunde, cu 0.3 secunde mai repede decat timpul versiunii standard.

Bineinteles, sprintul de la 0 la 160 de km/h se face in 10.8 secunde, iar viteza maxima urca pana la 315 km/h. Toate acestea cu un consum mediu de numai 9.4 litri/100 de km.

Pentru a putea tine in frau cei peste 500 de cai, inginerii din Stuttgart au echipat modelul si cu un diferential mecanic anti-alunecare, Porsche Torque Vectoring, dar si cu un set nou de frane din carbon ceramic.

La interior, soferii se vor putea bucura de scaune sport cu o mai buna susinere, de o tapiterie din piele in doua tonuri si un set de lumini adaptive, Dynamic Cornering Lights. Nu lipsesc nici padelele montate in spatele volanului, pentru prima data ca dotare standard pe 911,

Comentarii (14)

  • Masini adevarate!
    11 0
  • ...
    0-200km/h in 10,8 sec nu 0-160km/h.Si vechiul 996 turbo atingea 160km/h in mai putin de 10sec.
    5 2
  • porsche
    asa, si cui ii trebuie masinile astea in romania? ce sa faci cu ele? sa te superi cand dai in fiecare groapa?
    4 12
  • @sandman
    Fara suparare, dar e vorba de ce trairi ai la bordul unei asemenea masini. Recunosc ca nu imi permit nici macar pe aproape asa ceva, dar simplul fapt ca ele exista e ceva. Numai pt. ca nu avem drumuri pt. asa ceva (desi nu sunt in totalitate de acord) si ca eu nu imi permit, nu vreau "sa moara si capra vecinului".
    Oricum masina e super.
    11 0
  • .marius.
    Porsche
    "Mercedesul" supercarurilor. Superb !
    Mai rapid decat Lambo Gallardo LP560, Ferrari F430 ,R8 V10, GT-R.
    5 5
  • Andrei.P
    Cred ca urmeaza un test 911 Turbo S vs 458 Italia, sper ca de la britanici.
    5 1
  • Porsche
    Superba masina.
    Si acum tre sa apara si fanii bmw cu ale lor comentarii inteligente de genul eu cu ursuletu meu de n sute cp il facem dar, totusi sper sa nu apara sa strice totul.
    7 2
  • @.marius.
    De unde stii?
    Pe ce circuit ai condus-o pana acum? Cum de esti asa de informat? Ma cam indoiesc ca va fi peste LP560-4....
    1 5
  • @ odin
    mare dreptate ai.
    3 3
  • Ienăchiţă Văcărescu
    "de sub capota se aude sunetul unui motor bi-turbo cu sase cilindri in linie,"
    BOXER! BOXER! BOXER! BOXER! BOXER! BOXER!

    "de o tapiterie din piele in doua tonuri"
    Scaune cu tapiserie din piele. "Tapiţerie" este meseria tapiţerului.
    2 3
  • @ bernd & marius
    0-200 in 11.6 sec dat de producator nu 10.8; decat GT-R nu e mai rapid; si GT-R cu Launch Control face 0-100 in 3.2 sec si pe NUR inca mai au pana depasesc recordul GT-R de 7min 26' 7
    0 1
  • Florin Ivan
    VW - Bad Influence
    La capitolul tehnica,nimic "Made by Porsche",pacat...
    In ritmul asta asteptati-va baieti la o Octavia III cu mptot de Lambo (Special edition) :))) sau de ce nu la un Swift,ha ha ha !!!
    Buna treaba asta cu familia VW,s-ar putea in ritmul asta sa ajunga Nr.1 dar numai sa mai i-a vreo 3-4 marci de volum,nu de alta,dat vor sa fie pana in 2018 Nr 1 (la volum ca la altceva,NEVER)
    PS: Aveti idee,mananca ulei? :)
    0 3
  • @steli
    Ai dreptate,masina e superba,si pretzul e superb.Trairile pe care la ai la bordul unei asemena masini,la peste 200 de km/h,le simtzi la ....Facem pe noi de frica.La 250km/h senzatzie este de a te da jos cat mai repede din masina,si sa te intorci la un motor pt.oameni normali.Nu suntem pilotzi de curse.
    0 1
  • mariuselo
    gtr e o masina care e dusa la limita.. e controlata de sisteme electronice nu mai e lasat nimic la voia pilotului.. sincer cand cineva isi cumpara un porsche nu se gandeste bai gtr e mai rapid cu 0,1 sec la 100 , ce poti face cu ea e uimitor si in acelasi timp o poti folosi ca o masina de zi cu zi... si ca idee uitati-va ce preturi au modele porsche turbo mai vechi...un 993 din 95 pleaca de la 60000 de euro si ajunge si la 175000 , e o investitie pe termen lung.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru