Esential
3.3 | secunde ii sunt necesare noului Turbo S pentru a atinge 100 de km/h. |
9.4 | litri/100 de km este consumul mediu oficial al versiunii Turbo S |
523 | de cai putere dezvolta Porsche 911 Turbo S. |
3.3 | secunde ii sunt necesare noului Turbo S pentru a atinge 100 de km/h. |
9.4 | litri/100 de km este consumul mediu oficial al versiunii Turbo S |
523 | de cai putere dezvolta Porsche 911 Turbo S. |
Porsche a dezvaluit astazi cel mai rapid 911 Turbo din istorie, recunoscut dupa indicativul S, care tradeaza legaturile de sange cu alte doua modele foarte rapide din istoria constructorului german: editii limitate ale modelelor 993 si 996. Varful de gama se adreseaza celor care isi doresc un 911 extrem, care poate fi insa usor personalizat cu lista de optionale a modelului standard.
Diferentele apar atunci cand de sub capota se aude sunetul unui motor bi-turbo cu sase cilindri in linie, de 3.8 litri, capabil sa dezvolte pana la 523 de cai putere si un cuplu motor de 700 Nm, cu 50 de Nm mai mare decat versiunea de baza. Puterea este transmisa ambelor axe prin intermediul unei cutii automate cu dublu ambreiaj PDK, cu sapte rapoarte, conectata la un sistem botezat Posche Traction Management.
Pentru a imbunatati rigiditatea caroseriei, nemtii au adaugat un pachet Sport Chrono, care ajuta modelul sportiv sa isi imbunatateasca performantele la accelerare si viteza. In aceste conditii, pragul 0-100 de km/h este trecut in doar 3.3 secunde, cu 0.3 secunde mai repede decat timpul versiunii standard. Bineinteles, sprintul de la 0 la 160 de km/h se face in 10.8 secunde, iar viteza maxima urca pana la 315 km/h. Toate acestea cu un consum mediu de numai 9.4 litri/100 de km.
Pentru a putea tine in frau cei peste 500 de cai, inginerii din Stuttgart au echipat modelul si cu un diferential mecanic anti-alunecare, Porsche Torque Vectoring, dar si cu un set nou de frane din carbon ceramic.
La interior, soferii se vor putea bucura de scaune sport cu o mai buna susinere, de o tapiterie din piele in doua tonuri si un set de lumini adaptive, Dynamic Cornering Lights. Nu lipsesc nici padelele montate in spatele volanului, pentru prima data ca dotare standard pe 911,
Oricum masina e super.
Mai rapid decat Lambo Gallardo LP560, Ferrari F430 ,R8 V10, GT-R.
Si acum tre sa apara si fanii bmw cu ale lor comentarii inteligente de genul eu cu ursuletu meu de n sute cp il facem dar, totusi sper sa nu apara sa strice totul.
BOXER! BOXER! BOXER! BOXER! BOXER! BOXER!
"de o tapiterie din piele in doua tonuri"
Scaune cu tapiserie din piele. "Tapiţerie" este meseria tapiţerului.
In ritmul asta asteptati-va baieti la o Octavia III cu mptot de Lambo (Special edition) :))) sau de ce nu la un Swift,ha ha ha !!!
Buna treaba asta cu familia VW,s-ar putea in ritmul asta sa ajunga Nr.1 dar numai sa mai i-a vreo 3-4 marci de volum,nu de alta,dat vor sa fie pana in 2018 Nr 1 (la volum ca la altceva,NEVER)
PS: Aveti idee,mananca ulei? :)