Porsche a dezvoltat o versiune facelift a lui 911 Turbo, care dezvolta 500 CP si poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 3.4 secunde. Modelul va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt.
Porsche a lansat un facelift pentru modelul 911 Turbo, care ofera mai multi cai putere si o serie de elemente noi. Propulsorul de 3.6 litri a fost inlocuit de o unitate de 3.8 litri, care beneficiaza de tehnologia injectiei directe si are doua turbine cu geometrie variabila. Motorul lui Porsche 911 Turbo dezvolta acum 500 CP si este disponibil atat cu o transmisie manuala cu sase trepte, cat si cu o cutie de viteze PDK, care are sapte rapoarte si doua ambreiaje. Surplusul de putere il ajuta pe Porsche 911 Turbo sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 3.4 secunde, in timp ce viteza maxima a acestuia este de 312 km/h.
Sistemul de injectie directa a micsorat consumul de carburant cu aproape 10% in cazul transmisiei manuale si cu circa 15% in cazul transmisiei automate. Porsche a reprogramat sistemul de control al tractiunii si sistemul de control al stabilitatii pentru a oferi mai multa placere la condus si un control mai eficient al puterii dezvoltate de motorul supraalimentat de 3.8 litri.
Astfel, modelul are un
consum mediu situat intre 11.4 si 11.7 litri, in functie de configuratie. Emisiile de carbon au fost reduse cu 18% fata de versiunea precedenta a lui Porsche 911
Turbo.
Cuplul motor este distribuit intre puntea fata si puntea spate prin intermediul unui ambreiaj multi-disc, controlat electronic. Pe langa asta, sistemul de schimbare al treptelor de viteza a fost inlocuit cu un nou sistem de padele, inspirat din F1. Astfel, apasarea padelei din stanga volanului duce la schimbarea in treapta inferioara, pe cand apasarea padelei din dreapta volanului trece in treapta superioara de viteza. Modelul poate fi comandat si cu vechiul sistem de schimbare electronica al treptelor de viteza, care a fost foarte criticat de presa internationala.
Porsche 911 Turbo va fi disponibil spre vanzare in Europa incepand cu luna noiembrie a acestui an, iar dezvaluirea oficiala va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt. In Germania, pretul de pornire al acestui model este de 122.400 euro pentru versiunea Coupe, respectiv 131.800 euro pentru versiunea Cabrio a lui Porsche 911 Turbo.
Imbunatatirile operate lui Porsche 911 Turbo:
Istoria lui Porsche 911 Turbo:
Via | Porsche
Adica arata lafel (de bine) si merge si mai bine. Acu daor pretul mai e o problema :))
Pe de alta parte, masina arata bine, asa ca n-au nici un motiv sa schimbe prea multe la ea :)
Cel mai mult au de castigat din faptul ca este cel mai practic supercar, spre deosebire de concurenta lor....