Porsche a publicat astazi primele informatii ale noului GT2 RS, derivat de performanta catalogat ca fiind cel mai puternic si mai rapid Porsche din istorie omologat pentru strada.
Porsche rupe tacerea si ofera publicului primele informatii si imagini ale derivatului de performanta 911 GT2 RS, care promite resurse impresionante si o masa totala redusa.
Ecuatia succesului incepe inca de sub capota, unde motorul boxer cu sase cilindri, de 3.6 litri, reuseste sa livreze o putere totala de 620 de cai, obtinuti prin instalarea a doua noi tubocompresoare. Resursele sunt transmise puntii spate prin intermediul unei cutii manuale cu sase rapoarte.
Pentru ca rezultatul ecuatiei sa fie insa unul cu adevarat impresionant, Porsche a supus modelul unui intens "proces de slabire", reusind sa scada masa totala cu 70 de kilograme, pana la un total de 1370 de kg. In aceste conditii, raportul cal putere pe kilogram este unul foarte promitator: 1 C.P / 2.2 kilograme.
Germanii sustin ca noul GT2 RS poate accelera de la 0 la 100 de km/h in 3.4 secunde, pana la o viteza maxima de 325 de km/h, suficient pentru ca noul Porsche sa scoata un timp de 7 minute si 18 secunde pe Nurburgring.
Performantele celui "mai puternic si mai rapid Porsche omologat pentru sosea din istorie", asa cum a fost el catalogat de oficialii din Stuttgart, sunt completate si de o reducere a consumului mediu cu 5 procente.
Pentru a putea tine sub control resursele de sub capota, soferul are la dispozitie un set de frane din carbon ceramic (PCCB), patru jante de 19 inch cu pneuri de 245/35 ZR19 pe fata si 325/30 ZR19 pe spate, suspensii adaptive Porsche Adaptive Suspension Management, bare anti-ruliu si bineinteles un Porsche Stability Management recalibrat.
La exterior, noul GT2 RS se individualizeaza prin abundenta fibrei de carbon, prin bosajele largi, prin jantele din aliaj, prin logo-urile speciale si prin eleronul inaltat cu 10 mm. Interiorul a fost simplificat pentru a reduce simtitor masa si a fost finisat in culoarea rosie. Elemente ca scaunele de tip scoica si panourile usilor, construite din material usor, precum si schimbatorul si levierul franei de mana, finisate in alcantara de culoare rosie, dau o nota de originalitate habitaclului.
Porsche nu se vinde insa asa usor, noul GT2 RS urmand sa fie produs in doar 500 de unitati la nivel global, fiecare cu un pret de pornire estimat la 245.000 de dolari. Debutul noului model in fata publicului va avea loc in cadrul Salonului Auto de la Moscova, asteptat sa isi deschida portile in 25 august.
via | Porsche
GTR-ul (Nissan) din cate auzisem reusea 3.2 pe 0-100 cu launch contol, iar dupa cateva folosiri mai suparate parca mai ceda cate o transmisie pe ici pe colo... dar oricum ramane o masina f buna mai ales prin prisma pret/performante.
Nu inteleg insa ce are puntea si tractiunea fata cu cea spate (primul comentariu e... foarte tare, mai are si 6 thumbs up VS 3 down) , ce treaba are Ferrari in articolul asta si, in general, de ce exista si formularul de comentarii aici pe automarket... desi recunosc ca, de cele mai multe ori, sar peste articole direct la comentarii si imi iau portia zilnica de ras...
Bine pa...
@alex
Numai prostii spui pe tot forumul si niciodata legate de subiect.
@CM
Total de acord cu commentul tau, mai putin prima parte...never say never :)
in al doilea rand, poate sa fie ce turbina vrei tu, cu orice geometrie vrei tu. cuvantu TURBINA insa automat turbo lag, daca e cu geometrie variabila inseamna k se reduce "turbo lagu", dar in niciuncaz si sub nicio forma timpu ala nu se reduce la 0. cand o sa apara asa ceva probabil o sa-i zica turbina lu dumnezeu ... ca sa stie toata lumea ce e aia
Daca un M3 sau un M5 cu fara mari probleme ating 320 Km/h nu cred ca un GT2 nu ar trece peste 350km/h
Cutia de viteze de pe gt2 este optimizata pentru acceleratie nu pentru viteza maxima. la fel si noul gt3 rs care are 15 cai mai mult decat gt3 dar are viteza maxima mai mica pentru ca treptele sunt mai scurte. plus ca masinile astea produc mai mult "downforce" decat M3 sau M5
admiratori care sunt din bucuresti si vor ceva poze ducetiva pe acolo
eu zic ca merita tunata cu ceva peste 750 cai asa usor
si peste 1000 cai pt doritori de hp