- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
-
Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. (19.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noua Elantra N TCR Edition. Aceasta este o ediție specială inspirată din cursele de turisme și aduce o serie de modificări estetice. (18.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noutăți pentru Mazda CX-60: suspensie revizuită
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Peugeot prezintă noul iOn, primul său vehicul electric
Peugeot 107, Citroen C1 şi Toyota Aygo îţi spun ceva?
La fel şi Peugeot 4007, Citroen C-Crosser şi Mitsubishi Outlander.
@LOL/ION
Timpul necesar pentru o încărcare completă este de 6 ore, nu 14.
2. Nu arata ca un Peugeot. Mie imi da impresia unui Tata Nano restilizat. Adaug la asta si interiorul inestetic care lasa impresia de ieftin.
3. In principiu trebuie sa locuiesti la curte sau la parter. Nu cred ca daca ai sta la etajul 10 ai fi dispus sa innadesti zeci de prelungitoare ca sa-ti incarci masina. Nu mai spun de situatia in care parcarea este pe partea opusa vederii apartamentului.
4. Garantia foarte mica pentru acumulator. Nu stiu de ce am impresia ca acumulatorul costa cel putin 10% din valoarea masinii, iar ca sa investesti o asemenea suma la fiecare 5-6 ani nu cred ca este tocmai un aspect placut.
5. Foarte putine statii de incarcare in statele cu adevarat dezvoltate din UE si inexistente in statele mai putin dezvoltate (ex. Romania). In aceste conditii masina este una strict urbana.
Si ar mai fi multe: cu aceeasi bani iti poti lua doua masini decente din aceeasi clasa sau iti poti cumpara un Mercedes C-Classe, pregatirea service-urilor in cazul aparitiei unei defectiuni la sistemul de propulsie care la noi spre exemplu cred ca este inexistenta, la un asemenea pret de achizitie banuiesc ca eventualele consumabile au pret semnificativ mai mare decat la o masina normala etc. Cred ca pana vor fi gata in adevaratul sens al cuvantului masinile elctrice (autonomie de cel putin 500 km, incarcare in max 3-4 ore, un sistem de statii de incarcare, un cost decent de achzitie etc etc) putem fi ecologici mai eficient prin folosirea pe distante scurte a mijloacelor de transport in comun sau al bicicletelor, prin a inceta sa mai aruncam pe jos sau sa lasam la gratare gramezi de gunoi etc etc etc.
Calmati-va copilasi. In cativa ani, o dracie din asta de masina va fi la pret de Matiz.
Voi de ex, daca ati fi presedinti de corporatii, nu ati vrea sa le luati banii la bogatasi cu "chilipiruri electrice verzi", care costa o gramada de bani? Si mai apoi, nu ati vrea sa le luati banii la prostime care cumpara aceste masini second hand, dar care va trebui sa mai scoata din buzunar mai apoi 1/4 din pretul initial al acestei masinute pt a inlocui bateria uzata? :P
Nimic nu este intamplator. Nota bene.
pretul acumulatorului este mult.. MULT mai mare de 10% din valoarea masinii ... poate 50% din valoare ... bine.. din valoarea de productie nu de vanzare ... dar nu cred ca scade sub 10000E
Apropo, fiti siguri ca bateriile costa ENORM, avand in vedere ca o banala cutie de viteze de 107 costa 4500 euro la reprezentanta, in conditiile in care un 107 costa sub 7000 euro in varianta de baza.
Ce mai ziceti de asta?
Si are mai multe dezavantaje decat avantaje dar asa se intampla cu orice produs nou, vezi iPhone.
Ce nu inteleg este ca arata mai urat decat Toyota Prius sau cum zice un coleg mai sus - seamana cu Tata Nano.
1. Este o masina urbana - deci consideratii de tipul test interurban nu se pun
2. Romania nu este tara - deci consideratiile pe aceasta baza nu se pun.
3. Occidentalii care dau 30000 de euro pe o masina electrica nu stau la etajul 10. Numai Romanii stupizi isi iau BMW de 50k si stau cu mama, sotia, tata si bunicul bolnav in apartament de 2 camere la etajul 10.
4. garantia nu este egala cu durata de viata in cazul acestui tip de produs.
5. cu 20000 de euro (diferenta fata de o masina normala) faci in oras (comparatie urbana!) 150000 de km considerand exclusiv costurile dependente de motorul clasic, combustibil, etc. Asta este traficul mediu al occidentalului pentru 6 ani. Deci masina nu este muuult mai scumpa. Este poate cu 20% mai scumpa decat ar trebui ca sa merite pentru orice occidental. Pretul este orientat catre "early adopters" nu catre capsomani mioritici.
6. off topic: sunt niste domni pe aici care in 1910 nu ar fi renuntat la caruta pe acelasi principiu: "Merg pana la Crevedia... si dupa aia pe ce camp gasesc benzina? Asa... cu caii, alta treaba! Ii dau pe marginea drumului, mananca, dorm, plec mai departe!".
Si daca insisti... poti gasi pe afara un Peugeot 106 electric pana in 10000 de euro.
Ce parere aveti ???
Cum se face ca Tesla Roadster poate sa prinda 100 in 3.5s si are si o autonomie in jur de 390km la o incarcare(recordul a fost de 520) si este si mai grea, si cutia asta de la Peugeot care este aproape la jumatate de pret fata de o Tesla are autonomie de 100km, prinde 100 intr-un an si este mai mica si mai usoara???
Chiar nu puteau sa faca ceva mai bun la banii astia?
Sa fim seriosi.
Masina asta este praf in ochi pentru fraieri ecologisti care au bani si n-au ce face cu ei. E o cale de a-si maximiza profitul. Sigur ar putea sa faca ceva mult mai bun poate chiar la un pret mai mic, dar nu vor. Vor doar sa scoata bani.
Oricum pana o sa apara masini electrice care sa se poata compara cu masinile cu motoare cu petrol ca performante si autonomie, raman la ce am. Iar daca intre timp se termina petrolul, imi iau bicicleta Ferrari cu atas. Oricum prinde 100 mai repede decat trinchetul asta :))
Toate cele bune.