- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial o nouă ediție specială de adio pentru modelul Jimny. Noua ediție se anunță a fi cea care va duce la sfârșit actuala generație a modelului pe piața europeană. Noul model va fi limitat la 150 de exemplare. (05.11)
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Peugeot a lansat noul 408... in China
Dar eu nu inteleg un lucru: cei mai mari constructori ofera si versiuni berlina a hatchbackurilor compacte (de ex. VW Jetta, Renault Fluente, Opel Astra Sedan, Focus Sedan, Corolla Sedan etc.), iar Peugeot pierde teren pentru ca nu aduce masina asta in Europa. La fel s-a intamplat si cu 206 Sedan, care a venit in Europa mult mai tarziu decat pe alte piete. Si sa fiu sincer nu cred ca problema ar fi fiabilitatea, 308 e destul de bine construit. Eu cred ca ar fi o masina destul de buna. Sunt masini mai proaste si totusi se vand bine.
Faruri de felina si stopuri bine proportionate, cu o capota bine desenata si integrata in aspectul general al masinii.
Arata bine si linia laterala a masinii, desi nu sunt fan Peugeot cred ca s-a reusit un model unitar, cu un aspect nu foarte incarcat si care exprima robustete si destul rafinament.
Daca va amintiti voi bine si 206 "sedan" era facut doar in Turcia si se vindea doar in Turcia.
Nu mai faceti confuzie intre masini cu fundul taiat (hatchback) si berline. E o chestie de utilitate dar si de gusturi astfel ca regulile stabilite de voi ("nu da bine la design ca e hatchback') nu functioneaza. Masina e desenat destul de frumos, ii lipseste asprimea formelor de la masinile germane dar, se poate spune, este o masina placuta. Problema la peugeot e alta: calitatea materialelor la interior si fiabilitatea sistemului de suspensii care in Romania "cad" repede. Astfel ca un 407 daca e condusa mai abitir pe soselele romanesti incepe prematur sa troncane si, intr-un final relativ rapid, intra in service pentru reparatii. Care reparatii (exact la suspensii!!) costa destul de mult la Peugeot-Romania. Chiar si la fiabilitatea directiei ar fi ceva de comentat la aceasta masina.