OFICIAL: Peugeot a lansat noul 408... in China
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chiar daca fanii Peugeot au tresarit probabil la auzul indicativului 408, crezand ca este vorba despre un urmas al actualului sedan de clasa medie, vorbim despre un model care nu are legatura cu Europa, ci mai degraba cu publicul asiatic. Va reamintim ca, pentru 407-le european, urmasul este 508, model asteptat sa debuteze in toamna acestui an.
Modelul botezat astfel de francezi se vrea a fi inlocuitorul actualului 307 sedan, vandut in ultimii ani cu precadere pe piata din China. Desi inlocuieste o berlina compacta, noul 408 se vrea a fi un sedan de clasa medie, masurand in total 4.68 metri si promitand in acelasi timp un spatiu interior de invidiat.
Modelul a luat nastere in urma unui joint-venture creat intre Peugeot si grupul chinez DFM, designul fiind trasat de echipe europene si asiatice. Productia va fi asigurata de uzina din Wuhan, Hubei, unde vor lua nastere aproximativ 100.000 de unitati pe an.
Noul 408 va fi pus in vanzare pe piata din China cu motorizari pe benzina de 1.6 litri si 2.0 litri pe benzina, completate de cutii automate sau manuale.
via | chinacartimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Dar eu nu inteleg un lucru: cei mai mari constructori ofera si versiuni berlina a hatchbackurilor compacte (de ex. VW Jetta, Renault Fluente, Opel Astra Sedan, Focus Sedan, Corolla Sedan etc.), iar Peugeot pierde teren pentru ca nu aduce masina asta in Europa. La fel s-a intamplat si cu 206 Sedan, care a venit in Europa mult mai tarziu decat pe alte piete. Si sa fiu sincer nu cred ca problema ar fi fiabilitatea, 308 e destul de bine construit. Eu cred ca ar fi o masina destul de buna. Sunt masini mai proaste si totusi se vand bine.
Faruri de felina si stopuri bine proportionate, cu o capota bine desenata si integrata in aspectul general al masinii.
Arata bine si linia laterala a masinii, desi nu sunt fan Peugeot cred ca s-a reusit un model unitar, cu un aspect nu foarte incarcat si care exprima robustete si destul rafinament.
Daca va amintiti voi bine si 206 "sedan" era facut doar in Turcia si se vindea doar in Turcia.
Nu mai faceti confuzie intre masini cu fundul taiat (hatchback) si berline. E o chestie de utilitate dar si de gusturi astfel ca regulile stabilite de voi ("nu da bine la design ca e hatchback') nu functioneaza. Masina e desenat destul de frumos, ii lipseste asprimea formelor de la masinile germane dar, se poate spune, este o masina placuta. Problema la peugeot e alta: calitatea materialelor la interior si fiabilitatea sistemului de suspensii care in Romania "cad" repede. Astfel ca un 407 daca e condusa mai abitir pe soselele romanesti incepe prematur sa troncane si, intr-un final relativ rapid, intra in service pentru reparatii. Care reparatii (exact la suspensii!!) costa destul de mult la Peugeot-Romania. Chiar si la fiabilitatea directiei ar fi ceva de comentat la aceasta masina.