Peugeot a dezvaluit astazi primele informatii complete, precum si o galerie de imagini, a noului model RCZ. Sportiva tinteste segmentul premium si ameninta clientela lui Audi TT.
Febra premierelor pregatite pentru Salonul de la Frankfurt continua si astazi cu un nou model dezvaluit oficial. Este vorba despre mult asteptatul Peugeot RCZ, versiunea de serie a conceptului sportiv cu acelasi nume, care isi propune sa atace segmentul dominat in prezent de Audi TT.
Sportiva francezilor vine cu un design care se inscrie in filosofia marcii dar se apropie foarte mult de cel al conceptului prezentat in 2007 la Frankfurt. Modelul va oferi patru locuri insa inaltimea sa de numai 1.36 metri anunta un spatiu relativ mic pe bancheta din spate.
Sub capota vor exista trei motorizari, doua pe benzina si un diesel. Entry-level-ul va fi asigurat de un motor de 1.6 litri pe benzina, turbo, capabil sa ofere o putere de 156 de cai si un cuplu motor total de 240 Nm. Unitatea va fi conectata la o transmisie cu sase rapoarte, fie manuala, fie automata si va putea oferi un consum mediu de 6.9 litri/100 de kilometri si o rata a emisiilor de numai 159 g/km. Motorul este in prezent folosit de fratii de alianta Citroen, pe modelul C4.
Varful de gama va fi asigurat de un propulsor 1.6i THP, capabil sa livreze pana la 200 de cai putere si 255 Nm. La aceste cifre se mai adauga inca 20 de Nm atunci cand este activata functia overboost. Resursele versiunii de top ii vor permite acesteia sa atinga 100 de km/h in doar 7.6 secunde.
Pentru fanii dieselului va exista un HDi de 2.0 litri, conectat la o transmisie manuala cu sase rapoarte, care va livra 163 de cai putere si un cuplu motor de 340 Nm, resimtit inca de la 2000 de turatii. Valorile consumului mediu se vor opri in jurul valorii de 5.4 litri, iar emisiile vor fi de numai 139 g/km.
Motorizarile vor fi completate de o serie de echipamente de siguranta foarte importante, cum ar fi ESP-ul decuplabil, sistemul Hill Assist si sistemul de franare performant. Suspensia va fi de tipul McPhearson pe fata, in timp ce pe spate modelul francez va adopta bare de torsiune.
Comunicatul de presa al francezilor pune mare accent pe calitatea noului model, resimtita la interior, pentru a putea sa se inscrie in segmentul premium.
Materialele si finisajele de calitate sunt completate de un sistem multimedia Peugeot Connect 3D, de un sistem hi-fi JBL, de o conexiune USB si de un pachet de tapiteria din piele Nappa. La exterior, un important element de personalizare il vor constitui jantele din aliaj, cu dimensiuni de 18 sau 19 inch.
Vanzarile lui Peugeot RCZ vor demara oficial in primavara lui 2010.
Dar masca aia de sub faruri parca nu se potriveste cu ansamblul. Au cam exagerat, prea mare nu inseamna neaparat si mai bun. Despre interior, numai de bine, se vede designul francez....
a fost 206cc acu e asta..
fitze itze fitze..
Motorizarile insa lasa de dorit., mai ales cea de 1.6 THP 200 cp, la performante doar 7.6 secunde pt 100km/h, fata de 207RC care are tot 1.6 THP dar cu 175 cp = 7.1 secunde pt 100km/h
Sa vedem cat timp trebuie sa asteptam sa scoata un motor cu performante de top
Ceva mai original nu puteau face???
Singurul lucru bun este plafonul a la Koenigsegg.
Bravo Peugeot si felicitari celor de la Citroen care au introdus in productie motorul 1.6 de 136 cai.
Sa spuna fiecare ce vrea dar oricum Peugeot-urile sunt masini bune!daca as avea atatia bani eu as lua una!:D Oricum e mai ieftina ca TT-ul!
?eu cred ca nu!
Dar peste tot sunt lingai...hahah...