Esential
200 | CP oferă trenul de propulsie al lui Peugeot 508 RXH HYbrid4. |
4.2 | litri la sută consumă în regim mixt această versiune a lui Peugeot 508. |
200 | CP oferă trenul de propulsie al lui Peugeot 508 RXH HYbrid4. |
4.2 | litri la sută consumă în regim mixt această versiune a lui Peugeot 508. |
Peugeot a dezvăluit primele informaţii oficiale ale noului 508 RXH, versiunea diesel-hibrid a lui 508 SW. Modelul integrează trenul de propulsie Hybrid4 şi oferă tracţiune integrală, iar emisiile sale sunt de numai 109 grame de CO2 per kilometru. Modelul are şi un mod 100% electric, ce îi permite parcurgerea unui număr de kilometri cu zero emisii de carbon, fiind pus în mişcare doar de motorul electric de la bord.
Noul Peugeot 508 RXH este cel de-al doilea purtător al trenului de propulsie diesel electric HYbrid4. Acesta promite un consum mediu de 4.2 litri la sută în ciclul mixt şi dezvoltă o putere maximă de 200 CP şi un cuplu maxim de 450 Nm. În standard, modelul are acces fără cheie, scaune faţă electrice, afişaj head-up display, jante de 18 inch, plafon panoramic din sticlă, geamuri laterale laminate şi cu tentă fumurie, sistem audio de ultimă generaţie şi sistem de navigaţie integrat.
Debutul lui Peugeot 508 RXH are loc la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie, în timp ce lansarea comercială are loc în primăvara anului 2012. Pentru a-i pune în valoare calităţile premium, modelul 508 RXH a fost echipat cu o gamă de culori specială, materiale de calitate superioară şi finisaje de top, spun cei de la Peugeot.
Noul 508 RXH intră pe segmentul lui Audi A4 Allroad, deci are de atins o ştachetă înaltă din punctul de vedere al calităţii materialelor şi al specificaţiilor tehnice. Cea mai ieftină versiune a lui Audi A4 Allroad costă 40.014 euro cu TVA inclus pe piaţa din România şi este echipată cu tracţiune integrală şi un motor 2.0 TDI de 143 CP şi 350 Nm. Cea mai scumpă versiune a lui Peugeot 508 SW costă 38.907 euro pe piaţa din România şi vine compania unui motor HDi de 2.2 litri, care dezvoltă 204 CP şi 450 Nm.Via | Peugeot
acum 20 de ani.........o masina cu motor de 1.5 si 100hp consuma undeva la 7-8 litri la suta de kilometri.......
in ziua de azi avem moroare de 200 de cai la un consum de 4-5-6 litri lka suta...
Sunt un fan Volvo,char daca apartine chinezilor si sunt absolut sigur ca Peugeot e peste Renault din toate punctele de vedere!
atat timp cat marcile din segmenul mediu al pietei, ofera varfuri de gama care sunt cel putin la fel de bune ca cele din segmentul premium. Vezi VW Phaeton, Citroen C6 si in cazul de fata Peugeot 508 RXH
@mog nu are de ce sa isi faca griji a6 allroad din f multe motive.in primul rand o sa apara model nou de a6 allroad.2 trebuie sa fi fan inrait peugeot sa iti pplaca mai mult 508 decat a6 allroad.3 sunt la alta categorie de pret.4 arata mai bine.5 intotdeauna o sa arati mai bine intr-un a6 allroad decat intru-un 508....asa ca poate sa stea fara griji
P.S.: Eu spun ca cel putin teoretic 508RXH poate fi comparat cu A4 Allroad, fiind masini din aceeasi clasa (adevarat, cu pozitionari diferite). Mai ramane de vazut si daca practic Peugeot-ul se va ridica la nivelul concurentului german. O comparatie A8 vs.C6 este inutila, in conditiile in care C6 face parte din segmentul E, acolo unde nu stiu daca poate fi mai bun ca un A6, E sau 5.
pana acum allroadurile de la audi nu prea aveau rival - mai era un volvo (nush exact um ii spune) si cam atat.
concurenta, chiar si pe nisa asta, e binevenita.
Nu am cuvinte.....continua......esti inteligent