Esential
150 | de cai putere dezvolta cel mai potent motor din gama 308. Este vorba de propulsorul turbo de 1.6 litri. |
20 | de secunde este timpul necesar capotarii/decapotarii modelului francez. |
150 | de cai putere dezvolta cel mai potent motor din gama 308. Este vorba de propulsorul turbo de 1.6 litri. |
20 | de secunde este timpul necesar capotarii/decapotarii modelului francez. |
La doar cateva ore de la "scaparea" primelor imagini oficiale pe internet, Peugeot prezinta comunicatul oficial si intreaga galerie foto a celui mai nou model din gama sa: versiunea CC a lui 308. Peugeot sunt experti in acest tip de caroserie, cu o istorie inceputa acum mai mult de 70 de ani cu celebrele 401, 601 si 402 Eclipse si continuata fericit cu cel mai cunoscut Coupe-Cabriolet lansat vreodata de francezi, 206 CC. In aceste conditii, urmasul lui 307 CC era asteptat de ceva vreme cu bratele deschise atat de fanii marcii, cat si de cei pentru care aceasta vara poate insemna mai mult decat un anotimp la volanul unei masini.
308 CC dispune de un design elegant, distins evident prin liniile fluide vizibile atat in versiune Coupe cat si in varianta decopertata, Cabrio. 308 CC este modelul care aduce sportivitate in acest segment la Peugeot, profilul sau dinamic si stopurile bazate pe deja celebra si indelung utilizata tehnologie LED fiind garantii acestui tip de abordare. Interior se distinge prin patru locuri confortabile, despre care Peugeot sustine in comunicatul de presa ca se simt altfel decat in varianta hatchback si ca dau impresia unei rulari cu un Grand Touring.
Primele indicii sunt vizibile inca inainte de primul test drive: tetierele incluse in linia scaunelor frontale au integrate difuzoare de aer care degajeaza curentul spre gatul ocupantilor pentru un masaj inedit la mers indelungat. Sistemul se numeste oficial "Airwave" si, spun cei de la Peugeot, actioneaza asemenea unei esarfe. Foarte interesant este ca francezii includ optiunea imbracarii intregului habitaclu in piele, nu doar a scaunelor, un element care a lipsit pana acum in acest segment de piata si de pret.
Plafonul retractabil se inchide/deschide in doar 20 de secunde, arcurile care au rolul de securizare a habitaclului in cazul unei rasturnari iesind din "teci" in cateva milisecunde. Apropo de siguranta, Peugeot isi declara deja o tinta clara in ceea ce il priveste pe 308 CC la testele EuroNCAP: cinci stele.
In momentul lansarii de piata a lui 308 CC, modelul francez va dispune de doua versiuni de motorizare, cate una pentru fanii benzina/diesel: 1.6 THP de 150 CP (cu turbocompresor si injectie directa pe benzina) si 2.0 HDi FAP de 140 CP, ultimul beneificiind de avantajul incadrarii in clasa de poluare Euro 5.
via | Peugeot
Da de pret nu spuneti numic?:-?
Astept si alte pareri