Începând de astăzi, pasajul Doamna Ghica din București este deschis circulației rutiere. Anunțul oficial a fost făcut chiar de către Nicușor Dan, primarul general al Capitalei. Inițial, pasajul trebuia să fie inaugurat în 2020, însă lucrările, care au început în septembrie 2019, nu au fost terminate la timp.
În cadrul ceremoniei de inaugurare, la care a mai participat și Radu Mihaiu, primarul sectorului 2 din București, Nicușor Dan a declarat: „Sunt bucuros să deschidem azi circulația pe podul Doamna Ghica. E un calendar pe care ni l-am asumat acum 1 an și jumătate și pe care l-am respectat. În calendar am spus că dăm drumul înainte de începerea școlii, ne-am ținut de cuvânt. Asta înseamnă exact că atunci când primăria este serioasă și plătește, există în România firme serioase care se țin de cuvânt. Podul e parte din inelul median și marea lui utilitate se va vedea atunci.”
Valoarea totală a lucrărilor de proiectare și de execuție a pasajului depășesc 110 miliarde de lei.
Alături de acestea, pasajul încorporează și un sistem de senzori care detectează vibrațiile pasajului. Aceste vibrații vor fi monitorizate de către Facultatea de Construcții, aflată în apropiere, iar studenții din cadrul facultății vor putea vedea cum se comportă o asemenea structură în timp.Pasajul Doamna Ghica va fi deschis circulației rutiere pentru un an și jumătate. După această perioadă, pasajul va fi închis pentru a se putea construi o linie de tramvai pe ambele sensuri. Lucrările pentru noua linie de tramvai vor mai dura încă 2 sau 3 ani.
via Hotnews
La intrarea de pe A1, iesirea catre centura la Hornbach e dezastru, omoara traficul.
Acolo trebuie create 2 benzi NUMAI pentru iesirea de pe centura dupa ce se coboara de pe podul ala rupt (de zici ca e din ucraina). AU spatiu destul sa creeze 2 benzi, si sa fie separate cu despartitoare de beton, a.i. sa nu mai fie depasitori smecheri pe benzile de autostrada sa se bage ei in fata.
Zice pe pod limitare la 100km/h, si masinile stau ca in oras, merg cativa metri, mai stau, merg cativa metri mai stau.
Licitația a refăcut-o Nicușor Dan și-n loc de turcismele ministresei famigliei din Voluntari, acum deja putem circula cu tramvaie românești, achitate prin fonduri europene.
Cât despre pasaj, pentru traficul auto este util parțial, utilitatea maximă o va avea când cu alți bani actualul primar va termina conexiunea liniei de tramvai între platforma Pipera și sectorul 3 (piața Delfinului).
De ce tramvaiul lipsește și în 2020 nu erau fonduri pentru pasaj, întrebați-o tot pe duamna.
normal ca nu stii spagile, doar ti se dicteaza.
ND tocmai a anunțat reabilitarea a 12 km de linie de tramvai, urmează ceilalți. Țevile Radet se înlocuiesc de ceva timp, tot pe fonduri europene. Din 100 de tramvaie deja au venit jumătate, de la anul vor veni 100 de troleibuze noi.
Cine are interese de construit haotic nu mai poate, și nici să se risipească banii pe iepurași monstruoși, vouchere biciclete sau excursii în Grecia.
Evident că votez pentru infrastructură importantă pe fonduri europene, cui i-e dor de turcisme și șpăgi sau vrea să doarmă la vreo companie municipală înțeleg că o regretă sinistra anterioară, vedea-o-aș la ”brutărie”.