OFICIAL: Panda, Up, Evoque, DS5, Focus, Yaris şi Ampera/Volt sunt finaliştii Car of the Year 2012

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 10.01.2012
Juriul Car of the Year a stabilit cei şapte finalişti ai celei mai importante competiţii de acest tip care are loc anual în Europa.

Organizatorii Car of the Year au anunţat oficial finaliştii ediţiei 2012 a celui mai important concurs de acest tip organizat anual în Europa. Cele şapte modele dintre care va fi ales câştigătorul prestigiosului titlu vin din toate zonele industriei auto şi din segmente foarte diferite. Conform calendarului Car of the Year 2012, câştigătorul ediţiei din acest an va fi anunţat oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în 6 martie.

CITROEN DS5

FIAT PANDA

VW UP!

RANGE ROVER EVOQUE

FORD FOCUS

TOYOTA YARIS

OPEL AMPERA / CHEVROLET VOLT

Cine câştigă Car of the Year 2012?


 20%
 6%
 8%
 25%
 22%
 4%
Opel Ampera/Chevrolet Volt
 16%
Total Votes : 819
See Dashboard »
  Post Comments

 
Cine câştigă Car of the Year 2012?


   20%
   6%
   8%
   25%
   22%
   4%
Opel Ampera/Chevrolet Volt
   16%
Total Votes : 819
See Dashboard »
  Post Comments

 
  

Comentarii (39)

  • Heristide
    Nici una nu merita acolo!
    16 16
  • cred ca ar fi foarte interesant sa spuna fiecare ce a votat si ma ales de ce.Eu am votat Up!. De ce, vedeti la categoria Drive-test.
    17 19
  • Up
    am votat Up. cea mai ieftina
    11 28
  • up pt Evoque
    In SUA a castigat,alaturi de noua Elantra.
    5 13
  • deci
    DS5
    17 10
  • nenea esti cam urmaaaaaaa
    Suzuki Swift (2007)
    1.3 GC 92CP 7800 €
    Chevrolet Spark (2005)
    0.8 S (1MK48A152) 7893 €
    Citroen C1 3 usi (2006)
    1.0i X 8099 €
    si sa nu uitam de gama dacia!!
    dar tu probabil te-ai referit la cea mai ieftina masina din clasament!!
    oricum up la 8300 e o parjoala la interior si dotari!!


    cred k masina anului va fi castigata de focus!!
    13 13
  • niciuna nu merita premiul
    Nu va mai agitati... din sondaj reiese castigator Range Rover Evoque.
    8 10
  • am votat
    Range Rover Evoque
    6 8
  • @edi80
    atunci sa castige ficatul ca e plin de dotari si materiale de calitate superioara! pfff din fericire ura ta fata de grupul vag nu este luata in seama de arbitri
    12 5
  • @
    Oricare, doar sa fie eliminat Focusul si Panda.
    11 18
  • grigore
    Hm...
    Desi as vrea sa fie Evoque... totusi pe Focus il vad cu cele mai mari sanse. Doar daca se incapataneaza cativa din juriu sa fie "patrioti" si sa incununeze vreo europeana.
    4 9
  • Eu nu inteleg cum poate iesi Car of the Year cea mai scumpa sau una din cele mai scumpe masini. Daca ne referim la nivel continental sau mondial (gen Masina Anului in lume) inseamna ca trebuie sa fie o masina buna, practica, cu dotari bune pentru cat mai multi locuitori de pe continentul respectiv sau la nivel mondial. Ori si-o permite un neamt de exemplu (si nu orice neamt) o Ampera sau un Range Evouque, insa sunt multmai multi cei care isi permit o Panda, un Up! sau un Focus cam peste tot in Europa.
    Iar o masina mica poate fi si desteapta, cand a aparut prima generatie de Panda a castigat titlul de Masina Anului.
    13 5
  • mircea
    Eu pariez pe focus.
    Si la focus cand a aparut prima generatie a castigat Car of the Year 1999.
    9 9
  • mda..
    nu te da ce nu poti fi!kiar daca nu ai curajul sa te loghezi si sa scrii lumea tre sa stie cine esti!! nu e ura deloc..e realitatea! k e o conserva in 2 portiere care sare k o broasca si zdrangane de o iau dracii! sa nu mai zicem k dam la manivela sa dam geamu jos plus multe alte minusuri pe caare evident ni le ofera la pretul de 8300...dar tu nu ai puterea sa intelegi toate astea!! asa k sa ai ce iti doresti!!
    8 8
  • dragonu
    Am votat Focus si sper sa iasa castigator pt ca chiar merita.
    3 4
  • @edi80
    Este vorba de unul dintre cele mai mici preturi dintre partipipanti, nu fata de concurenta. Si nu spun cel mai mic pret pentru ca e posibil ca Panda sa fie mai ieftin decat Up!.
    Astfel de masini au destul de multe avantaje, mai ales in oras (motor mic, taxe mici, consum mic, mai usor de parcat, spatiu suficient pentru cumparaturi de la hipermarket sau iesiri scurte de weekend- sa nu uitam ca Up! are un portbagaj de 250 de litri, o valoare care acum cativa ani era media la clasa mica (!)). Si nici in afara orasului nu se fac de ras, chiar si 60 de cai pe o asemenea caroserie nu ridica probleme chiar asa de mari pe autostrada. Normal ca nu poti avea pretentii de sportivitate, dar se descurca acceptabil. Nu e de mirare ca astfel de masini au cautare tot mai mare.
    Si iata argumentele mele pentru care consider ca Up! merita sa castige. Sau Panda. :)
    10 7
  • ds5
    1 3
  • @LauCalin
    Si daca participa lastunu..l atunci dupa logica ta-el era masina anului.
    Sau trabantu.

    Dintre toate doar Evoqu,Ds5-u si Focusul arata a ce sunt, adica masini.
    9 11
  • Motorasul lor in doi cilindri a fost premiat anul trecut. Inseamna taxe mici si consum rezonabil de combustibil. Ca o paranteza, producatorul sustine ca motorizarea diesel de pe generatia ce se apropie de finalul carierei, poate sa reziste 250000 km fara interventii la motor, daca acesta este intretinut corespunzator. Vine cu un spatiu interior mai bun decat ce ofera modelul actual si materiale ce asigura un progres calitativ. O masina necesara in aglomeratiile din marile orase, care cred ca se va descurca ok si in extraurban. Este oferita in 5 usi, un aspect important.
    Au amanat lansarea (spunea producatorul) din cauza crizei economice, sau poate au urmarit sa lanseze noul model intr-un moment favorabil, cand multi s-ar orienta spre asa ceva (tocmai din cauza crizei economice).
    Am votat pentru Fiat Panda.
    9 3
  • @Eu2
    Sa-ti raspund, sa nu-ti raspund?!
    Ideea e ca sansele sa iti poti cumpara o masina care sa iti satisfaca o parte considerabila din nevoile zilnice (a se intelge si urbane) le au masinile mici. Un Evouque te va usca de bani la cumparare, la combustibil (mai ales in oras-apropo, Up! am inteles ca vine in standard si cu sistem start-stop!) si la intretinere. Ca sa nu mai spunem ca dupa 3 ani se devalorizeaza vreo 10000 de euro. Ori o masina mini de 3 ani vechime are un prag sub care nu prea mai ai cum sa mai cobori, ca oricum a fost destul de ieftina si noua.
    Si referitor la Lastun si Trabant mai citeste o data cu atentie al doilea comentariu postat de mine si incearca sa intelegi ideea. ;)
    11 5
  • Car of the year
    Eu votez DS5. Merg pe Citroen sau Panda.
    Un alt model care va fi hit.
    5 6
  • Bundea
    1. opel ampera de departe cea mai sofisticata si cea mai eco
    2. evoque care arata fabulos pentru un suv
    3. ds 5
    4. focus
    5.yaris
    6.panda
    7.up care nu prea are ce cauta pe sosele daramite intr-o competite , e incununarea a ceea ce ii descrie cel mai bine pe vw in ultimii ani PENIBILITATEA HILARA DEOARECE MERGE LA FRAIERI INCREDIBIL DE BINE. prefer cu arma la tampla sandero decat japca asta cu volan
    9 8
  • Car of the year
    Observ ca lumea a votat cam ce masina si'ar dori.
    6 0
  • OVIDIU
    MASINA ANULUI 2011
    IN MOD NORMAL AR TREBUI SA SE TINA CONT DE PREA MULTE ASPECTE TEHNICE, PRACTICE, ESTETICE, ETC. PENTRU UN ASTFEL DE VOT
    DE DEPARTE DS5 ARE TOTUL DE PARTEA EI
    0 4
  • @LauCalin
    Inclin sa cred ca-i mai usor sa faci un motor in doi cilindri si o caroserie gen UP decat o masina fenomenla si ORIGINALA la design (da,ai dreptate,scumpa),cum este Evoque, dar care cred ca o sa vanda mai bine ca UP-ul-si culmea(!) nu chiar foarte scumpa in echiparea de baza! (29.000 fata tva)

    Fiecare cu gusturile sale, insa nu sunt de acord cu motivul exclusiv al pretului,pt desmnarea castigatoarei.
    PS.
    Eu nu-i prea inteleg pe cei de la VW ,aveau Polo,o masina beton pt oras.
    5 3
  • @Bundea
    Eu cred ca tu esti penibil. E ok asa?
    3 4
  • @Eu2
    :)
    Evident ca e vorba de gusturi si pentru categoria lui un Evoque nu e tocmai scump. Dar asa cum am mai zis de data asta e vorba de o masina care sa potriveasca nevoilor a cat mai multor oameni. Si iti pun o intrebare simpla: care crezi ca e mai practic in oras, un Evoque sau un Up!? E adevarat insa ca pe autostrada comparatia nu isi are rostul. Dar daca tinem cont ca vorbim de o masina care poate merge omeneste cu 130-140km/h nu cred ca "dracu' e atat de negru" daca mergi fie si cu un Up! sa o Panda. Bine, "dracu' " nu mai e la fel de placut. :p
    Si inca ceva: eu nu cred ca Evoque se va vinde mai bine ca Up!, din simplul motiv ca cei care-si permit un Evouque sunt mai putini decat cei care isi permit un Up!. Daaar, daca tragi linie si calculezi veniturile din vanzari s-ar putea sa ai o surpriza, pentru ca un Evouque costa cat 3 VW-uri Up!
    6 2
  • VOTUL MEU: Range Rover Evoque
    Favoritii mei: Ampera
    UP!
    Focus
    1 0
  • Adica...
    ... am votat Evoque, dar daca nu castiga RR-ul, sa castige Ampera sau Up!, sau Focus!
    1 0
  • angelo
    yes
    1. Ford Focus
    2. Citroén DS5
    3. Range Rover Evoqué
    4. Toyota Yaris
    5. Opel Ampera
    6. VW Up
    7. Fiat Panda
    0 4
  • @edi80 jiji cocalarul
    1)nu am cont
    2)"nu te da ce nu poti fi!kiar daca nu ai curajul" nu discut cu "baitzashi" de cartier"
    3) bine ca ai testat-o tu si p'asta :))
    4 2
  • @edi80 jiji cocalarul
    si asta spune tot despre afirmatiile tale :"Pachetul tehnologic este unul extrem de generos pentru acest segment. Dacă pe alte modele vârful de echipare este reprezentat de un set de geamuri şi oglinzi electrice, Up! şi-a propus să revoluţioneze segmentul. Pe lângă aceste dotări de bun simţ, la care adăugăm aerul condiţionat, scaunele încălzite, luminile de ceaţă, pilotul automat şi senzorii de parcare, Up! vine şi cu un sistem de navigaţie mobil."
    4 2
  • bai jiji cocalarul...
    adevarul k e o adevrata inovatie sistenul mobil de navigatie ce sa spun...cumpara-ti tu k sa poti sa-l pui si pe bicicleta!! ma lasi cu lista asta de dotari....e nada pt fraierii care cad in nas cand aud de ceva mobil!!!
    5 5
  • @edi80 jiji cocalarul
    "K"a sa vorbesc pe limba ta de "beietzash" k vad ca esti kam neatent, observatiile respective au fost facute de oameni care au ceva mai multe cunostinte/test-driveuri samd decat tine si nu spun decat un lucru simplu , kam greu de inteles :"Pachetul tehnologic este unul extrem de generos pentru acest segment"
    citatul respectiv vine ca un argument impotriva afirmatiei tale " sa nu mai zicem k dam la manivela sa dam geamu jos" si bineinteles ka tu ai facut deja test drive-ul
    "k e o conserva in 2 portiere care sare k o broasca si zdrangane de o iau dracii!"
    5 2
  • UNELE SUNT MISTO..
    VOT:
    1.CITROEN
    2.RANGE ROVER
    3.VOLT
    4.FORD
    restul, hai sa fim seriosi..daca ati avea detalii despre citroen,ati vota mai multi, masina asta e super tare!
    3 3
  • DS5 si Range Rover
    As alege intre DS5 si Range Rover
    2 1
  • esti roman autentic se vede!!!
    iti doresc multe 'succesuri' cu upul tau cu tot!! esti slab motorizat vad!!
    4 6
  • @edi80 jiji cocalarul
    cat de penibil poti sa fi ? :) te-ai gasit tocmai tu sa imi urezi "succesuri"??:) asta-i culmea ! totusi nu accept sa le primesc gratuit de la un tip care foloseste numai "k", "tz", "sh" !
    in lipsa de argumente ai apelat la jigniri dar ... heiii aplaudati fanii ficat care se vor ceva mai iesteti decat plesu si ceva mai stilati decat ... bote :D
    4 3
  • @@Bundea
    Ce te agiti ma ca mentosana ? e cumva mamica ta jucaria celor de la vw ? uite ca pentru mine vw e cea mai jepcara marca posibila si o consider ultima de preferat cam pe orice segment. de fapt nu m-as vedea niciodata conducand un golf sau passat daramite un up. nu , nu am fite pur si simplu am motive intemeiate sa clasific marca asta drept "RUBISH" vb lui Jeremy.. iar up e mai penibila pana si decat vw golf cabrio care e un eos cu carpe in loc de acoperis hard top. :)) PENIBILI !
    3 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru