OFICIAL: Panda, Up, Evoque, DS5, Focus, Yaris şi Ampera/Volt sunt finaliştii Car of the Year 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Juriul Car of the Year a stabilit cei şapte finalişti ai celei mai importante competiţii de acest tip care are loc anual în Europa.
Organizatorii Car of the Year au anunţat oficial finaliştii ediţiei 2012 a celui mai important concurs de acest tip organizat anual în Europa. Cele şapte modele dintre care va fi ales câştigătorul prestigiosului titlu vin din toate zonele industriei auto şi din segmente foarte diferite. Conform calendarului Car of the Year 2012, câştigătorul ediţiei din acest an va fi anunţat oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în 6 martie.
CITROEN DS5
FIAT PANDA
VW UP!
RANGE ROVER EVOQUE
FORD FOCUS
TOYOTA YARIS
OPEL AMPERA / CHEVROLET VOLT
|
|
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
-
Ford a anunțat că a reușit să stabilească un nou record pe o distanță de un sfert de milă. Dragster-ul electric Mustang Cobra Jet 1800 a reușit să parcurgă peste 400 de metri în 7.7 secunde. (26.03)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
1.3 GC 92CP 7800 €
Chevrolet Spark (2005)
0.8 S (1MK48A152) 7893 €
Citroen C1 3 usi (2006)
1.0i X 8099 €
si sa nu uitam de gama dacia!!
dar tu probabil te-ai referit la cea mai ieftina masina din clasament!!
oricum up la 8300 e o parjoala la interior si dotari!!
cred k masina anului va fi castigata de focus!!
Iar o masina mica poate fi si desteapta, cand a aparut prima generatie de Panda a castigat titlul de Masina Anului.
Si la focus cand a aparut prima generatie a castigat Car of the Year 1999.
Astfel de masini au destul de multe avantaje, mai ales in oras (motor mic, taxe mici, consum mic, mai usor de parcat, spatiu suficient pentru cumparaturi de la hipermarket sau iesiri scurte de weekend- sa nu uitam ca Up! are un portbagaj de 250 de litri, o valoare care acum cativa ani era media la clasa mica (!)). Si nici in afara orasului nu se fac de ras, chiar si 60 de cai pe o asemenea caroserie nu ridica probleme chiar asa de mari pe autostrada. Normal ca nu poti avea pretentii de sportivitate, dar se descurca acceptabil. Nu e de mirare ca astfel de masini au cautare tot mai mare.
Si iata argumentele mele pentru care consider ca Up! merita sa castige. Sau Panda. :)
Sau trabantu.
Dintre toate doar Evoqu,Ds5-u si Focusul arata a ce sunt, adica masini.
Au amanat lansarea (spunea producatorul) din cauza crizei economice, sau poate au urmarit sa lanseze noul model intr-un moment favorabil, cand multi s-ar orienta spre asa ceva (tocmai din cauza crizei economice).
Am votat pentru Fiat Panda.
Ideea e ca sansele sa iti poti cumpara o masina care sa iti satisfaca o parte considerabila din nevoile zilnice (a se intelge si urbane) le au masinile mici. Un Evouque te va usca de bani la cumparare, la combustibil (mai ales in oras-apropo, Up! am inteles ca vine in standard si cu sistem start-stop!) si la intretinere. Ca sa nu mai spunem ca dupa 3 ani se devalorizeaza vreo 10000 de euro. Ori o masina mini de 3 ani vechime are un prag sub care nu prea mai ai cum sa mai cobori, ca oricum a fost destul de ieftina si noua.
Si referitor la Lastun si Trabant mai citeste o data cu atentie al doilea comentariu postat de mine si incearca sa intelegi ideea. ;)
Un alt model care va fi hit.
2. evoque care arata fabulos pentru un suv
3. ds 5
4. focus
5.yaris
6.panda
7.up care nu prea are ce cauta pe sosele daramite intr-o competite , e incununarea a ceea ce ii descrie cel mai bine pe vw in ultimii ani PENIBILITATEA HILARA DEOARECE MERGE LA FRAIERI INCREDIBIL DE BINE. prefer cu arma la tampla sandero decat japca asta cu volan
DE DEPARTE DS5 ARE TOTUL DE PARTEA EI
Fiecare cu gusturile sale, insa nu sunt de acord cu motivul exclusiv al pretului,pt desmnarea castigatoarei.
PS.
Eu nu-i prea inteleg pe cei de la VW ,aveau Polo,o masina beton pt oras.
Evident ca e vorba de gusturi si pentru categoria lui un Evoque nu e tocmai scump. Dar asa cum am mai zis de data asta e vorba de o masina care sa potriveasca nevoilor a cat mai multor oameni. Si iti pun o intrebare simpla: care crezi ca e mai practic in oras, un Evoque sau un Up!? E adevarat insa ca pe autostrada comparatia nu isi are rostul. Dar daca tinem cont ca vorbim de o masina care poate merge omeneste cu 130-140km/h nu cred ca "dracu' e atat de negru" daca mergi fie si cu un Up! sa o Panda. Bine, "dracu' " nu mai e la fel de placut. :p
Si inca ceva: eu nu cred ca Evoque se va vinde mai bine ca Up!, din simplul motiv ca cei care-si permit un Evouque sunt mai putini decat cei care isi permit un Up!. Daaar, daca tragi linie si calculezi veniturile din vanzari s-ar putea sa ai o surpriza, pentru ca un Evouque costa cat 3 VW-uri Up!
UP!
Focus
2. Citroén DS5
3. Range Rover Evoqué
4. Toyota Yaris
5. Opel Ampera
6. VW Up
7. Fiat Panda
2)"nu te da ce nu poti fi!kiar daca nu ai curajul" nu discut cu "baitzashi" de cartier"
3) bine ca ai testat-o tu si p'asta :))
citatul respectiv vine ca un argument impotriva afirmatiei tale " sa nu mai zicem k dam la manivela sa dam geamu jos" si bineinteles ka tu ai facut deja test drive-ul
"k e o conserva in 2 portiere care sare k o broasca si zdrangane de o iau dracii!"
1.CITROEN
2.RANGE ROVER
3.VOLT
4.FORD
restul, hai sa fim seriosi..daca ati avea detalii despre citroen,ati vota mai multi, masina asta e super tare!
in lipsa de argumente ai apelat la jigniri dar ... heiii aplaudati fanii ficat care se vor ceva mai iesteti decat plesu si ceva mai stilati decat ... bote :D