Esential
5.3 | litri de motorina consuma Opel Insignia Sports Tourer ecoFLEX la 100 kilometri parcursi. |
380 | Nm este valoarea cuplului motor maxim oferit de propulsorul CDTI de 2.0 litri al lui Opel Insignia Sports Tourer. |
5.3 | litri de motorina consuma Opel Insignia Sports Tourer ecoFLEX la 100 kilometri parcursi. |
380 | Nm este valoarea cuplului motor maxim oferit de propulsorul CDTI de 2.0 litri al lui Opel Insignia Sports Tourer. |
Opel Insignia Sports Tourer va fi oferit si in versiunea ecoFLEX. Versiunea economica a Masinii Anului in Europa in 2009 este echipata cu un motor CDTI de 2.0 litri, care ofera 160 CP si un cuplu motor de 380 Nm. Consumul de carburant al acestui model este anuntat la 5.3 litri la 100 kilometri, in timp de emisiile de CO2 sunt situate la 139 de grame per kilometru. In comparatie cu acesta, Opel Insignia ecoFLEX sedan consuma 5.2 litri la 100 km si emite 136 de grame de CO2 per kilometru. Capacitatea de incarcare a lui Insignia ecoFLEX Sports Tourer se ridica la 1.530 de litri – in cazul in care bancheta din spate a fost rabatata complet.
Desi este un model orientat catre un consum de carburant scazut, Insignia Sports Tourer ecoFLEX poate sa atinga 215 km/h – cu 3km/h mai mult decat Insignia ST 2.0 CDTI si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9.9 secunde. Aceste performante sunt posibile deoarece Insignia Sports Tourer ecoFLEX a primit o serie de optimizari aerodinamice, o transmisie cu un raport final mai lung si un set de anvelope Michelin 225/55 R17, cu rezistenta scazuta la rulare.
Modelul este disponibil in Germania pentru 28.690 euro si ar trebui sa fie lansat in restul Europei pana la sfarsitul acestui an.Via | Opel
@Automarket: e ultima oara cand mai semnalez asta, ca sa nu ziceti ca sunt un carcotas aiurit (dar fiti si voi mai atenti): prima poza e a noului Astra, apoi e o poza a motorului V6 turbo, iar tema articolului e Insignia ecoFLEX (2.0 CDTI, 4 cilindri). O seara buna!
S-a corectat.
Cred ca nu s-a consultat o lista de preturi la concurenta traditionala Insignia ptr a se vedea ca acestia sunt la pret mult mai scumpi; oricum in afara de zgomotul la motor la rece si la acceleratii altceva nu i se poate reprosa masinii.
Am calatorit cu Insignia si masina e grozava. Spatiul e suficient pentru oameni de talie normala (pana in 1.85 inaltime), suspensie ferma dar confortabila in acelasi timp, directie precisa, etc.