Esential
130 | CP ofera motorul 1.7 CDTI al lui Opel Corsa facelift, alaturi de un cuplu motor maxim de 300 Nm. Consumul mediu de carburant al acestui model este de 4.5 litri la 100 kilometri. |
130 | CP ofera motorul 1.7 CDTI al lui Opel Corsa facelift, alaturi de un cuplu motor maxim de 300 Nm. Consumul mediu de carburant al acestui model este de 4.5 litri la 100 kilometri. |
Germanii de la Opel au dezvaluit datele tehnice si primele imagini ale lui Corsa facelift. Inginerii din Russelsheim spun ca au reusit sa imbunatateasca trenul de propulsie al acestei subcompacte pentru a reduce consumul de carburant cu 13% la nivelul intregii game. Totodata, directia a fost recalibrata iar sasiul a fost imbunatatit semnificativ pentru a obtine un plus de agilitate si un nivel sporit de confort, in timp ce motoarele ofera un plus de forta. Versiunile Essentia, Enjoy si Cosmo ale lui Corsa au primit amortizoare, arcuri si bare antiruliu noi, alaturi de o punte spate modificata. Modelele echipate cu sasiul sport, GSI sau ecoFLEX primesc modificari suplimentare la nivelul puntii spate si al directiei, iar OPC a primit modificari suplimentare la directie.
CORSA VA FI DISPONIBIL SI IN CATEVA EDITII LIMITATE
Opel va oferi o serie de editii limitate ale lui Corsa in Germania. Acestea fac parte din seria Color Line si poarta denumirile Color Race, Color Edition si Color Wave. Fiecare dintre aceste editii speciale poarta finisaje distinctive la nivelul caroseriei si jante de aliaj de 17 inch. Odata cu sarbatorirea a 111 ani de existenta ai companiei, cei de la Opel vor lansa o editie limitata a lui Corsa pe piata din Europa, intitulata 111 Limited Edition. Corsa este oferita in doua versiuni distincte de caroserie, cu trei si cu cinci usi, iar interiorul acestui model este unul dintre cele mai spatioase si atractive din clasa sa.
Printre elementele tehnologice disponibile pe noul Opel Corsa facelift putem enumera iluminarea adaptiva AFL, volanul incalzit, tetiere fata active, asistenta la pornirea in rampa, parbrizul panoramic si sistemul FlexFix de montare al bicicletelor.
Corsa este responsabil pentru 30% din vanzarile Opel si este modelul cu cele mai putine defectiuni inregistrate de catre organizatia DEKRA din Germania, avand o rata de defectare de 2.4%, cea mai scazuta dintre toate modelele testate.NOUTATI IN GAMA DE MOTORIZARI
Gama de motorizari pe benzina pentru Corsa pleaca de la o unitate de 1 litru cu trei cilindri care ofera 65 CP pana la versiunea OPC echipata cu un motor de 1.6 litri supraalimentat cu o turbina, care dezvolta 192 CP. Versiunile diesel ale lui Corsa ofera intre 75 si 130 CP, toate avand un consum mai mic de 5 litri de motorina la 100 de kilometri. Corsa ecoFLEX 1.3 CDTI ofera un nivel extrem de scazut al emisiilor de CO2, acesta atingand doar 98 de grame per kilometru pentru versiunea cu trei usi si 99 grame per kilometru pentru versiunea cu cinci usi. Toate motoarele pe benzina ale lui Corsa respecta normele Euro 5, iar motorul diesel de 1.7 litri respecta si el aceasta norma de mediu.
Motoarele otto de 1.0, 1.2 si 1.3 litri oferite cu transmisii manuale sau Easytronic ofera un consum combinat de carburant situat intre 5.0 si 5.5 litri la 100 kilometri, in timp ce emit intre 117 si 129 grame de CO2 per kilometru. Corsa 1.0 este cel mai ecologic model pe benzina din segmentul B. Cu toate acestea, modelul are cu 27% mai multa putere decat versiunea precedenta si consuma cu 10% mai putin carburant.
MOTOARELE DIESEL AU FOST SI ELE OPTIMIZATE
Varful gamei diesel, motorul 1.7 CDTI, ofera 130 CP si 300 Nm in timp ce emisiile de CO2 a scazut cu 9 procente pana la pragul de 118 grame per kilometru, iar consumul de carburant a scazut la 4.5 litri la 100 kilometri. Totodata, motorul de 1.4 litri este oferit in doua versuni - una de 87 CP si alta de 100 CP, cea de 100 CP fiind disponibila si cu o transmisie automata Easytronic. Motoarele Twinport de 1.2 si 1.4 litri sunt echipate cu un sistem de distributie variabila atat pentru supapele de admisie, cat si pentru supapele de evacuare pentru a obtine o performanta optima a acestora. Pompa de ulei a fost imbunatatita pentru a reduce frecarea, termostatul motorului functioneaza diferit, iar soferul are la dispozitie un indicator in turometru care ii spune cand sa schimbe treapta de viteza pentru o economie sporita de carburant.
Via | Opel
Ce imi place este ca au adus si pe Corsa parbrizul panoramic cum am eu acum pe Astra GTC.
Deja sotia mea vrea si ea Corsa cu panorama.
In fine, ideea este ca Opel trebuia sa fie cumva in atentia lumii, in ultimul timp se vorbeste numai de Polo, cum ca ar fi bun, ca a castigat niste premii etc. Fiesta e si ea tot mai apreciata si se vinde foarte bine. Deci eu cred ca Opel a lansat stirea asta pentru a reatrage atentia asupa masinii lor, e o chestie de marketing mai mult.
Cred ca arata foarte tare galbena, cu jante negre si plafonul ala panoramic. Personal cred ca este una dintre cele mai bune masini de clasa mica la ora actuala.
In plus la ceea ce a zis Jondaniel, sistemul FlexFix a fost oferit inca de la lansarea masinii si a fost unul dintre atractiile principale ale ei :)
Ar fi bine sa aduca imbunatatiri mecanice, pentru ca pana acum directia modelului era necomunicativa si cam inerta, iar motoarele pe benzina pareau a fi mai mereu in vacanta. Chiar si motorul de 1.4 benzina 90 cp nu parea deloc vioi ci mai degraba cam stors de vlaga, poate vor monta motorul 1.4 benzina 100 cp de pe Astra J si se mai schimba un pic lucrurile.
Este de asemenea o masina care nu ofera o buna vizibilitate, Corsa fiind devansata la acest capitol chiar si de generatia anterioara a lui Ford Fiesta.
Deocamdata, in clasa din care face parte Corsa, pe primele locuri se gasesc VW Polo, urmat de Ford Fiesta si Skoda Fabia. Conform unei reviste anume, Corsa se situeaza pana acum pe un dezamagitor loc 10 in clasa sa. Desi la lansarea sa in 2006 a inregistrat perioade de asteptare de cateva luni pana la reglementarea situatiei, Corsa nu a dovedit calitati care sa merite asteptarea, singurul atu fiind cel legat, probabil, de rata mica de defectiuni aparute in timp. Cu toate ca, destul de repede dupa lansare, acest model avea rechemari legate de posibilitatea lipsei unor puncte de sudura la basculele fata ... Poate acum, spre sfarsit de cariera, se mai invioreaza ca si model in gama ... :)
Are si calitati, desigur, de exemplu filtreaza bine denivelarile si are frane bune, dar in rest nu straluceste, nimic deosebit legat de acest model. Bordul are imbinari ciudate, spatiul dintre el si capitonajul usilor fiind mai mare intr-o parte decat in cealalta. Este o masina la care lipseste indicatorul pentru temperatura apei, lucru mai rar intalnit ... Motorizarile sunt anemice, poate 1.3 cdti sa fie mai vioi.
O fi responsabil de 30% din vanzarile Opel, dar nu l-am vazut prea sus in niciun clasament la categoria sa, dimpotriva. Daca aduceau modificari de ordin estetic de la Astra J, care pare ca va fi un succes, altfel am fi discutat acum. Bine ca vor exista ceva modificari mecanice, poate ele vor ajuta, poate nu, vom vedea. Competitia in acest segment este foarte puternica.
nu mai zic ca GP a venit cu un facelift.. sau o noua versiune Punto Evo care cu siguranta e mult peste Polo , Fabia si chiar Corsa