OFICIAL: Opel Astra ecoFlex consumă doar 3.7 litri/100 km

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 28.06.2011
Opel anunţă introducerea unei versiuni economice a noului Astra, capabilă să consume doar 3.7 litri/100 de kilometri, deşi se bucură de serviciile unui motor de 130 de cai putere şi 300 de Nm.

Esential

3.7 litri/100 de kilometri este consumul noului Astra ecoFlex.
130 de cai putere dezvoltă dieselul oferit de Opel pe versiunea Astra ecoFlex.

Opel anunţă o revoluţie ecologică în segmentul compact. Constructorul din Russelsheim introduce astăzi versiunea ecoFLEX a modelului Astra, capabilă să ofere performanţe excelente în materie de consum, fără a face compromisuri la capitolul putere.

Echipat cu un propulsor diesel de 1.7 litri şi 130 de cai putere, cel mai nou membru al gamei de produse economice se laudă cu un consum de numai 3.7 litri la 100 de kilometri şi o rată a emisiilor de 99 g/km. În aceste condiţii, noul Astra ecoFlex este de departe cel mai economic compact din istoria Opel.

Pentru a putea ajunge la acest rezultat, Opel a pregătit intens un pachet de reducere a consumului energetic şi de carburant, care vine cu o serie de îmbunătăţiri mecanice, dar şi aerodinamice. Versiunea ecoFlex dispune de un sistem de recuperare a energiei la frânare, de senzori de presiune în cilindri, capabili să asigure un control precis al combustiei, de un ECU recalibrat, de un sistem start-stop care opreşte motorul în aglomerările urbane, de o transmisie cu rapoarte regândite, de un set de cauciucuri cu rezistenţă redusă la rulare şi de un obturator activ pentru aer, înglobat în grila radiatorului.

Mulţumită noilor îmbunătăţiri, Astra ecoFlex reuşeşte să îşi reducă consumul de carburant cu 17% adică echivalentul a 0.8 litri/100 de kilometri, comparativ cu versiunea standard.

Situaţie similară şi pentru emisii, care se reduc cu 20 de g/km.

via | Opel România

Comentarii (30)

  • Opel = caruta cocalarilor saraci
    Renault are deja de mult un motor si mai jmeker de 1.6 si 130 de cai. Asa ca nemtzii sa stea in banca lor ca sunt penibili deja.
    17 69
  • Astia declara Eco motorul de la Renault, ha ha aha!
    Super tare, astia declara Eco motorul 1.6 dCi Renault 130cp, 300Nm??!!
    Vai de capul alora de marketing!
    16 30
  • @dCi -
    Subiectul era consumul, nu dimensiune motorului. Si nu stiu de unde ai scos tu motorul asta. Oricum, ai o exprimare de infantil (sau de jmeker).
    30 6
  • cipales
    Ce dreaq are.?
    o sa aiba
    O sa-l lanseze la Paris in octombrie si probabil prin decembrie sau ianuarie o sa fie disponibil pe un anumit model.

    nemtii cu al lor 1.7 de vreo 10 ani dar continuu imbunatatit dau cu flit la reno cu al lor 1.6 de ultima generatie

    99 vs 105 g/km CO2
    18 36
  • Nemtzii care sunt americani cu piese din Korea
    Nici macar nu e motor nemtzesc mai Thor. E un motor rasuflat de pe Isuzu de cand era lupu catel. Pe viitor asteptam un motor preluat de la Husqvarna sau Makita pentru versiunile sport. :))
    Apropo, mie imi pare ca Astra este de fapt un Daewoo Nubira inbunatatit. :)
    18 34
  • asta scoate 99gCO2 "eco", arzand motorina "eco" si aruncand in aer particule "eco" si gaze de ardere "eco", care contin sulfiti "eco" si monoxid de carbon "eco" ... protejam natura cu astfel de masini si ar trebui sa ne indreptam toata atentia catre dezvoltarea lor ;)
    21 5
  • hahaha
    @Dodo te supara cand te gandesti la ce am scris eu si iti dai seama ca ai un cazan cu pret de masina? Ai cumva o Astra G Caravan cu folie si 1.7 trizel cu jenti de tabla si o tona de CDuri cu manele?
    6 29
  • greierasi
    mii de greierasi, si materiale ieftine
    perseverenti sunt fanii astia renault... nu se lasa neam...

    probabil ca au inebunit de la ratele pe 10 la symbol sau megane cu motor de logan (1.5)...sau poate o fi de la greierasi/materiale exfoliate dupa cateva mii de km/preturile scumpe la piese/senzatia de masina ieftina/senzatia de masina fragila etc....

    cert e, ca oameni mai P ... erseverenti in a-si sustine marca, ca fanii Reno-Dacia nu exista, nici macar aia cu skoda 1.6 si pachet de drumuri grele sau passat tdi nu ii intrece...
    26 39
  • @greierele
    Lasa ca e mai bun VW tau cu numere de bulgaria care a costat cat o rata de la un Logan
    12 25
  • soferul de utilaj agricol @eu
    Esti cam frustrat. Iar tre sa completezi uleiul? Ai si uitat ca a trecut o saptamana. :))
    7 22
  • dci ne-ai pupa pe toti in fund sa capeti o janta de pe astra j. au bagat si la voi pe ulita internet sau o arzi "uairles"? fuguta pe google sa vezi ce inseamna .
    Oircum astra e printre cele mai frumoase din clasa ,poate chiar pe primul loc.e la bataie cu inovatorul golf ,o minune a design-ului modern =)))))
    11 17
  • mars ma d-aici cu dci-ul tau...sa nu te mai aud cu reanault, fugi repede si te ascunde, se stie ca masinile frantuze sunt cele mai proaste, si cand zic proase ma refer la fiabilitate in primul rand. cunosc pe cineva care a luat un reno megan 2 1,6 16v cu 15.800E nou si a avut o grozavenie de probleme, cutie, motor, senzori abs, punte spate, lumini. etc.,,,si multe altele. o suspensie rigida de ziceai ca-i tractor. peste un an l-a vandut cu 8000E. fain, nu???
    9 34
  • @dCi -
    Chiar nu am nici o frustrare. Am o Alfa GT (cu jenti aliaj, fara folie si nu imi plac manelele).
    Dar vorbim de un articol in care se prezinta consumul, probabil cel mai mic din clasa sa, in conditiile in care are un nivel de putere ridicat. Nu vad ce este penibil in a avea un consum extrem de mic chiar comparabil cu a unui Smart sau un hibrid.
    Tu pari mai degraba un frustrat care nu isi permite o masina nemteasca si in binecunoscutul stil romanesc, daca nu ajungem la struguri, atunci sunt acri.
    20 3
  • @so
    Ce minti ma!
    9 7
  • 1.7
    Mai oameni, eu am avut si 1.7 dti pe astra si 1.5 dci pe megane, ambele fara nici o problema. Cu exceptia consumabilelor nu a trebuit sa schimb mare lucru(o bucsa, o bieleta, samd), dar voi toti aveti prieteni care au probleme cu nush' ce masini, dar nimeni nu spune ce le faceau la masinile alea, cum plecau cu scartaituri cu motorul rece, cum dadeau in toate gropile la 150 la ora si altele. Asa stiu si eu pe cineva care a topit capetele la pistoane la 1.9 tdi, dar asta nu inseamna ca e prost motorul ...
    21 1
  • Semtex82
    @dCI
    @dCI
    nu stiu, dar ceva imi spune ca esti un copil cu chef de mistouri... si in mod clar ai alte preferinte decat Renault... in fine, 1.6 dCI este intr-adevar superior motorului de Opel (cel putin pe hartie, nimeni nu l-a testat) , insa nu asta-i modul corect de a-ti expune punctul de vedere... daca vrei sa schimbi ceva, pune mana pe carte!

    @vlad

    1.6 dCI are 320 Nm la 1500 rpm ( nu 300 cum ai scris tu)
    21 2
  • in fata cu realitatea
    "dCi" e un fan VAG de 13-14 ani ce vrea sa instige Renault contra Opel
    13 4
  • @dCi
    daca Opel este caruta cocalarilor saraci atunci Renault ce naiba mai este.....:)))))))
    Mai bine lasai titlul si numai ziceai de Renault ca te faci de ras:)))))
    7 10
  • in fata cu realitatea
    @aaa > "numai"?!
    de ras se face Opel cu semi-analfabeti ca tine... macar "dCi" care-i fan VAG e un copil necopt la minte, dar la tine prostia nu-i scuzabila
    10 7
  • GREIERASH
    cum ma sa te dai mare ca ai ..."renou"? tu chiar nu ai pic de respect pentru tine. nici macar tu daca noi nu avem decat un sentiment de mila pentru tine. esti atat de ratat incat devii amuzant. renault megane sau mai bine zis renault cazan este jos de tot si pe deasupra asa si arata a ieftin. masina e buna pentru oameni modesti intelectual ca tine. compara el renault cu opel.
    8 9
  • in fata cu realitatea
    @GREIERASH
    Doar mascaricii si afonii lumii auto folosesc grafica asta si scriu in termeni atat de generali: "renou" - fara alta referire. De ce te feresti sa zici Renault Megane 3? Ti-e teama ca oamenii s-ar gandi ca e masina buna? Pentru ca indiferent cat te scremi tu sa para altceva, asta-i impresia generala: ca Megane 3 e masina fiabila cu interior de calitate, consum mic si motor diesel silentios (spre deosebire de tractorul 1.7cdti)

    ps: rog minorii care exporta scrierea tip "messenger" sa se abtina
    8 5
  • in fata cu m_ata
    in fata cu mata ---lasa-ne tata cu povestile tale despre renault. stim e foarte bun ,e cel mai tare ,pentru papagalii ca tine care abia au bani de o gogoasa. cauta-ne pe alt site,ia vezi poate ne gasesti. mai tu asta cu greierasii din dotare =))) auzi renault....renault cazan 3...sandero e o masina fara mai pretentii si totusi e peste renault-ul tau cu aspect de masina sub 4 mii de euro. asa ca lasa-ne cu povestile tale ca nu ne convingi decat de frustrarea ta legata de aceasta marca . bine pa !
    5 6
  • in fata cu realitatea
    hahahha ... cineva e foarte frustrat ... si se tot chinuie sa arunce pisica.. nu incearca nimeni sa te convinga, stai linistit, esti mult prea distrus ca sa poti recupera retardul psihic
    4 4
  • dCi = distrus Cretin idiot
    VARA GREIERII SE AUD MAI TARE IN DCI
    haha - ce se mai screm posesorii de tractorase si greierase sa regurgiteze ceva inteligent . RENOU'CUM ITI PLACE TIE ESTE O MARCA JENIBILA,CARE ABIA RIDICA UN PIC CAPUL PESTE SANDERO SI LOGAN. Vezi de greierasii tai si lasa comentariile inteligente,ca nu te prind deloc . Poate intr-o zi o sa ajungi fata in fata cu realitatea si o sa vezi ce petarda de marca este RENOU' in loc sa suferi cu bordul ala de mickey mouse =))))
    4 4
  • este frumoasa astra si banuiesc ca ecoflex-ul reduce mult consumul,poate nu ca in carte dar diferenta se va simti.
    @automarket - daca s-ar putea afce ceva cu fani ai altor marci cum e cel de mai sus cu unghia-n gat cu meganul lui ar fi mai bine pentru toata lumea. opel este cu 3 clase peste renault din orice punct de vedere. e incredibil cum de fiecare data cand e un articol despre o alta marca vin fanii prapaditi ai renault si gasesc ei ceva mai tare la renault.=))))
    6 3
  • opel contra renault
    eu nu sunt fan nici opel si nici renault!dar am impresiia ca multi dintre voi ati uitat ca atunci cand erati mici majoritatea parintilor vostrii care detineau masini aveau batranele "dacii"(reno') iar acum ca ati crescut criticati aspru marca renault.Am condus masini reno' si pot sa spun ca imi plac si din auzite stiu ca sunt si fiabile...cu mici exceptii pentru fiecare marca auto.Despre opel astra cel nou nu am condus acest model dar...vechiul astra nu mi-a placut si am prieteni care detin acest model si au avut destule probleme la motor.
    Eu zic sa nu uitam de unde am plecat!! :)
    2 4
  • auto vero
    ...
    Sunt fost posesor de Renault Clio Symbol 1,5 dCi ... si pot sa spun acum ca este o eroare de masina ... Lucrez in Franta de 5 ani si chiar francezii care sunt foarte nationalisti si mandri de produsele lor recunosc ca renault este o masina foarte slaba mai ales din punct de vedere al fiabilitatii ... Ca sa fie si mai clar : dupa ce m-a chinuit in toate felurile si cu tot felul de probleme, al meu Renault Clio, acum 2 ani s-a defectat in Italia pe drumul de intoarcere spre casa ... acolo a si ramas ... sa-si mai ia Renault cine o vrea , eu nu , nici macar gratis ... imi cer scuze ca am scris acestea intr-un articol despre Opel dar vad ca unii fani Renault chiar exagereaza ...
    6 1
  • adevar si provocare
    @auto vero
    E cam suspect ce scrii tu... in primul rand Clio Symbol nu se comercializeaza in Franta fiind o masina destinata pietelor emergente. In a 2-lea rand daca spui Clio Symbol, spui vechea generatie, adica o masina iesita din fabricatie. In al 3-lea rand Symbol e o masina recunoscuta pentru fiabilitate si sunt cu atat mai multe motive sa fii banuit ca inventezi cu cat combustibilul din Franta e CALITATEA INTAI. Iar Symbol e doar un model de intrarea in gama Renault. Nu reprezinta marca in sine.

    Imi dau seama ca-i rea-vointa prin frazele care le folosesti. Sunt anumite lucruri de care iti dai seama la achizitie, sa critici dupa ce ai dat banii e suspect... nu cred ca ai renault... s-o spunem direct: esti un fan opel f frustrat
    1 5
  • Super masinuta si super tehnologie.bv !
    3 0
  • auto vero
    @ adevar si provocare
    ia citeste mai bine ce am scris : nu am spus ca am luat masina din Franta ... masina era deja cumparata din Romania inainte de a pleca sa lucrez in Franta ... Clio Symbol este o masina iesita din fabricatie dar este totusi un Renault propulsat de "fantasticul" 1.5 dCi care chiar daca a trecut de la euro 3 la euro 4 in esenta nu s-a schimbat , e practic acelasi K9 ... nu e rea vointa de loc , e adevarul gol golut: Renault este o masina foarte slaba , calitate reflectata direct de pretul foarte mic (atat la achizitie cat si la revanzare) pe toate pietele din lume ... si spre instiintarea ta actualmente sunt un mandru posesor de Audi A4 ... iti dai seama ca nu exista comparatie intre Renault si Audi ... asa ca nu sunt frustrat de loc ...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru