OFICIAL: Noul VW Polo se prezinta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a publicat in preziua Salonului Auto de la Geneva, asa cum obisnuieste de fiecare data inaintea marilor saloane, imaginile si informatiile oficiale cu cea mai noua aparitie din gama constructorului din Wolfsburg: a cincea generatie a modelului de clasa mica Polo. Modelul imprumuta foarte multe elemente stilistice de pe noul Golf, crescand in dimensiuni si in motorizari fata de generatia precedenta.
Noua generatie a lui Polo reuseste insa, in ciuda majorarii dimensiunilor (+3.6 centimetri in lungime), sa scada in greutate: masa proprie a noului Polo este cu 7.5% mai mica decat cea a modelului actual. In plus, capacitatea de incarcare a portbagajului creste pana la 280 de litri. Modelul este construit pe platforma care a dat nastere noilor Skoda Fabia si Seat Ibiza
Motorizarile pe care noul VW Polo le va avea in gama la debutul sau de piata vor fi reprezentate de "benzinele" aspirate de 1.2 (60 si 70 CP) si 1.4 litri (85 CP) si de un propulsor turbo de 1.2 litri (105 CP). Versiunile de 1.4 si 1.2 litri turbo vor primi, in premiera in gama Polo, o transmisie DSG cu sapte rapoarte.
Fanii motoarelor diesel vor putea conta pe trei versiuni ale unitatii de 1.6 litri (75, 90 sau 105 CP), in timp ce clientii pentru care mediul este o preocupare se vor putea baza din 2010 pe doua versiuni Bluemotion ale noului Polo, de 1.6 sau 1.2 litri diesel. Aceste doua propulsoare dezvolta 89, respectiv 74 de cai putere si promit cifre de consum extrem de coborate.
Noul Polo - principalul rival de piata al noilor Ford Fiesta si Mazda 2 - va intra oficial in productie in luna iunie a acestui an, urmand ca livrarile europene sa inceapa in octombrie. Polo va trece, in premiera, Oceanul Atlantic, pentru a se alatura gamei Volkswagen din SUA.
via / Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din GENEVA 2009
-
BMW a anuntat ca va lansa la Geneva versiunea hibrida a modelului Seria 5. Conceptul ActiveHybrid ar urma sa dea nastere unei versiuni de serie in lunile urmatoare. (25.01)
-
Porsche a parcat doua Panamera in parcarea din fata Salonului Auto de la Geneva. (06.03)
-
Wiesmann si-a lansat noul roadster la Salonul Auto de la Geneva. (06.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Sunteti simpatici si chiar va sunt un cititor fidel, pentru as am pretentia de la voi sa dati stirile corect.
Actuala noua Fabia este in continuare construita pe platforma veche cu ceva imbunatatiri : A04 (PQ24), acest nou Polo impreuna cu noua Ibizia si viitorul Audi A1 vor imparti platforma A05 (PQ25) care este un upgrade substantial (nu este noua 100% datorita costurilor pe care le-ar fi implicat) al platformei PQ25 astfel incat poate fi numita "noua".
Despre acest nou Polo, e la fel ca si cu Golful .. modifici un far, un stop .. mai pui o linie, alte scaune, interiorul schimbat si inca 2, 3 motoare noi si voilà ai o masina noua :) !
Ii doresc mult succes, in RO se va vinde intr-o veselie cu motorul 1.2 TDI common rail, prevad.
La interior incet, incet incep sa ii copieze pe cei care au mai modificat cite ceva inaintea lor,vezi Peugeot, Sandero, Fiat
design usor bmw seria1, parca lipsiti de inspiratie...
In privinta motorizarilor personal nu sunt adeptul motoarelor mici si supraalimentate, motiv pentru care as prefera mai bine un 1.4 de 85 CP in loc de 1.2 si 105 CP.
Sunt curios cum va arata si in realitate si mai ales astept un comparativ cu Peugeot 207, care mi se pare una dintre cele mai capabile masini de clasa mica.
Eu zic ca masina e super reusita, mai ales ca s a mers pe linii conservatoare, din partea mea nici un reprosh.....si... sa ajungi sa zici ca Sandero e mai frumoasa si ca pana la proba calitatea ar lasa de dorit...no comment
Cred ca nu va plac masiniile germane...asta e cu totul altceva, altfel nu se explica termenul de "de a dreptul hidos".....o zi buna.
in 2006(de care sunt destul de multumit),acest model VW este SUPERB! Nu stiu ce ti-ai mai putea dori,din punct de vedere al designului,pentru o masina din clasa ei.Este mult mai frumos decat Golf 6.Are o fata agresiva,un spate OK ,DAR CEL MAI BINE ARATA DIN LATERAL!Eu ma gandesc foarte serios sa cumpar acest model cu un motor TDI!
" De ce nu are forme rotunjite" -- pentru voi asta e singurul concept multumitor , masina sa arata ca un ou.
Gusturile nu se discuta dar se pierd. Continuam sa evoluam pe o scara descendenta, si lipsita de estetica.
Noul Polo este absolut superb !
Si cu toate astea interiorul noului polo ii simplu, elegant si echilibrat,...si cine vrea un interior cu "cerculete", "bulinute" si tot felul de briz-brizuri:) .... sa-si ia mazda 2 sau altele....
In concluzie, o masina care face toti banii.
mie chiar imi place, indraznesc sa spun ca imi place mai mult decat noul G6,pacat ca nu au fost ceva mai "pretentiosi" si cu blocurile optice spate
sper sa nu explodeze si pretul
Sper sa nu fie un mare fas ca si cu golful 5.
Mai ales in ceea ce priveste consumul dar si motorizarea.
Si, am vazut noul ,Polo care mi-a placut din prima secunda, atat exteriorul, interiorul, cat si pachetul de dotari standard pt siguranta. Nu mai spun pretul care e unul foarte atractiv pt o oferta care la alte marci costa mult mai mult!
Nu degeaba este masina anului in Europa!
Asa ca dupa doua saptamani am comandat una. Acum mai am de asteptat vreo doua luni pana vine.
eu zic ca merita ...........................mai ales cu noua oferta la 10677eur...............