OFICIAL: Noul VW Polo Bluemotion consuma 3.3 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a anuntat astazi oficial faptul ca standul propriu de la Salonul de la Frankfurt (15-27 septembrie) va iesi in evidenta prin trei versiuni ecologice ale modelelor deja existente pe piata. Reunite sub umbrela Bluemotion, acestea sunt noul Golf, noul Polo si vechiul Passat. Desi Passat avea deja o versiune Bluemotion in gama, Volkswagen a decis sa innoiasca sistemul de propulsie, schimband motorul de care dispunea pana acum versiunea ecologica a sedanului german.
Polo Bluemotion este cea mai interesanta dintre cele trei versiuni de la Frankfurt. A fost prezentata deja sub forma de concept de pre-productie la Geneva, iar acum vine in varianta finala, gata pentru atacul pietei. Polo Bluemotion anunta un consum mediu mixt foarte bun (3.3 litri/100 km), in timp ce emisiile de CO2 se rezuma la doar 87 de grame de dioxid de carbon per kilometru parcurs. Polo devine astfel una dintre cele mai "curate" masini de pe piata. Motorul de sub capota este un inedit TDI de 1.2 litri care are aceeasi putere ca actualul 1.4 TDI de 75 de cai din oferta lui Polo.
Noul Golf 6 Bluemotion a fost si el prezentat sub forma de prototip la Geneva, cifrele sale fiind mai bune decat principalul rival hibrid compact de pe piata, Toyota Prius: 3.8 litri/100 km.
Emisiile se cifreaza la 99 de grame CO2/km. Sub capota lui Golf se va afla un TDI de 1.6 litri si 105 CP.In sfarsit, noul Passat Bluemotion va fi prezentat si el in premiera la Frankfurt, noul motor TDI de 1.6 litri - acelasi ca in cazul lui Golf Bluemotion - reusind sa coboare consumul mediu mixt pana la 4.4 litri/100 km. Emisiile de CO2/km se situeaza la 114 grame.
Toate cele trei modele din gama Bluemotion dispun in standard de un sistem Start&Stop, de pneuri cu rezistenta minima la inaintare, de un filtru de particule si de o cutie de viteze cu trepte lungi, optimizate pentru un consum cat mai coborat.
via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Iar pt tine ursus invata si tu odata ca se scrie Fii cu 2 de i.
dar la manelisti nu conteaza.