- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Noul VW Golf R: 265 de cai si tractiune integrala
nu m-am referit la toate comentariile, unele sunt la obiect si pline de continut cine s-a simtit lezat...sa se adapteze , dar sun tsatul de comentarii puse de pustani de 19 ani care nu au habar ce inseamna O MASINA , nu zic cum sa o conduca !
ce are in plus meganul?e mai usor ..si...cam atat
golful are 4x4 , are putere mai mare plus un pedigree mai bun pe plan sportiv.
sa nu mai zic de cum arata..pai ce imi e logan ce imi e megane....la interior is la fel..iar exteriorul megane 3, pe mine ma lasa rece.
nu mai vb prostii ca rad copii de voi...
auzi la asta de mai sus..cica plasticele si bordul meganului sunt peste golf..
eu cred ca n ai urcat nici in golf nici in megane, sincer..
generatia asta a 6-a ar trebui sa fie mai usoara, si cu 15 cai in plus, ar trebui sa scoata suta in 6 secunde, daca nu chiar undeva 5,9, si asta fara launch control!
www.topgear.com
performantele date de voi nu coincid cu cele postate pe site-ul britanic.
Audi S3 are 5.7s timpul 0 - 100 Km/h. iar acest Golf are acelasi motor, acelasi sistem de tractiune integrala, aceiasi cutie de viteze si un sasiu cel putin asemanator, Nu are cum sa fie o diferenta de 0.8 secunde intre ele.
nu e acelasi motor de pe s3, e o generatie mai noua dar cu aceeasi putere. doar sistemul 4x4 e acelasi ca pe s3 - electronic.
Valori legate de consum și emisii:
Audi S3 2.0 TFSI
Consum mixt de carburant de 8,5 l/100 km; emisii de CO2 în ciclu mixt 199 g/km
GOLF R:
manuala 5.7sec 0-100
DSg 5.5 0-100
lasati prostile laoparte va rog eu
apropo tractiunea nu e lafel ca pe S3 este mai buna mai noua din punct de vedere tehnologic nu este Haldex!!!
Consum 8.5 mediu
pret intre 30.000-32.000 cu TVa in 4 usi si DSG in Romania restu sunt chiar mai ieftine!are dotari standard xenon senzor de ploaie scaune sport si altele.
Spor la comentarii de rahat
Multumesc de atentie