- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Noul Volkswagen Eos
Legat de modelele VW, ar trebui sa se faca un sondaj cu pozele modelelor din fata, dar doar fata si sa ceara lumii sa recunoasca fiecare model in parte: Golf VI, Toureg, Polo, acum Eos, si cu siguranta sunt mai multe modele :)
VW au dus la extrem reutilizarea componentelor intre marci, Este foarte mare presiune pentru un profit urias, cred....
VW Golf Passat, VW Golf Eos, VW Golf Touran, VW Golf Polo, etc.
Inteleg ca este criza si toti cauta sa maximizeze profitul, dar parca astia de la VW prea fac economie de design. Acelasi look&feel, aceleasi motoare, aceleasi interioare, practic aceleasi masini dar la dimensiuni diferite.
Si sa nu pierzi unul din cei multi astfel de clienti adaptezi faceliftul la cerintele pietei...
bafta
VAG vinde de rupe au masina anului , au motorul anului au scos cele mai multe modele pe timp de criza asta inseamna Firma de Succes, firma pe profit cu un mamagement beton....
Cu design-ul asta urat .. sunt Nr1
Dar cum de spre exemplu celor de la HONDA le ies masini care sa nu semene.....Jazz, Civic, Accord, CR-V, CR-Z, FR-V.......pana nici macar Civic Sedan nu seamana la exterior cu Civic-ul hatchback?
Deci, se pare ca se poate....
Oricum, EOS nu e o masina de masa, e un produs de nisa, ceea ce s-a facut acum e doar un facelift minor. Intr-un fel, mi se pare normal sa existe o anume unitate de design in interiorul produselor acelei marci, daca discutam de masini. Eu zic ca EOS are destule elemente care il diferentiaza de Golf, in plus la un cabrio se investesc destul de multi bani in dezvoltare si siguranta, avand in vedere ranforsarile suplimentare la nivelul usilor si a stalpilor parbrizului.
Stiu ca toti ati vrea sa vedeti modele noi la fiecare 2 ani, insa din punct de vedere al costurilor de dezvoltare, acest lucru este imposibil.