OFICIAL: Noul Volkswagen Eos
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Salonul Auto de la Los Angeles din acest an va marca debutul noului Volkswagen Eos. Modelul este bazat pe platforma lui Volkswagen Golf VI şi urmăreşte noul limbaj estetic al modelelor din Wolfsburg. În ceea ce priveşte schimbările estetice, Eos se remarcă prin noile blocuri optice, noua grilă faţă, noua capotă şi noua bară faţă. Practic, întreaga parte frontală a fost schimbată şi seamănă acum cu cea a lui Touareg. Blocurile optice au fost echipate cu LED-uri de poziţie de zi, iar fundalul acestora este închis.
Posteriorul lui Eos pare să fie preluat direct de la Golf cu modificările de rigoare. Bara de protecţie faţă a fost şi ea redesenată, iar stopurile au fost aplatizate. Spre deosebire de rivalii de la Peugeot, cei de la Volkswagen nu au integrat un difuzor de aer în bara de protecţie spate. În schimb, bara de protecţie faţă a primit o fantă de aerisire mai mare, pentru a îmbunătăţi răcirea noilor propulsoare 1.4 TSI de 122 CP, 1.4 TSI de 170 CP şi 2.0 TSI de 210 CP (cel din urmă fiind motorul lui VW Golf VI GTI).Modelul Eos este oferit şi în compania unui propulsor 2.0 TDI de 140 CP, care prezintă un consum de carburant redus cu 0.7 litri, atingând o medie de 4.8 litri la sută.
Printre modificările operate la interior, Eos a primit un nou afişaj color multifuncţional, sistem de pornire şi acces fără cheie, cea de-a doua generaţie a sistemului Park Assist şi multe altele. Sistemul opţional Light Assist preia comanda blocurilor optice şi reglează intensitatea cu care acestea luminează în funcţie de necesităţile şoferului şi de celelalte vehicule de pe şosea. Cei de la Volkswagen au dezvoltat şi o nouă tapiţerie din piele pentru acest model, intitulată Cool Leather, care reflectă lumina soarelui şi reduce dramatic temperatura scaunelor când vehiculul a fost parcat în soare.
Via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Legat de modelele VW, ar trebui sa se faca un sondaj cu pozele modelelor din fata, dar doar fata si sa ceara lumii sa recunoasca fiecare model in parte: Golf VI, Toureg, Polo, acum Eos, si cu siguranta sunt mai multe modele :)
VW au dus la extrem reutilizarea componentelor intre marci, Este foarte mare presiune pentru un profit urias, cred....
VW Golf Passat, VW Golf Eos, VW Golf Touran, VW Golf Polo, etc.
Inteleg ca este criza si toti cauta sa maximizeze profitul, dar parca astia de la VW prea fac economie de design. Acelasi look&feel, aceleasi motoare, aceleasi interioare, practic aceleasi masini dar la dimensiuni diferite.
Si sa nu pierzi unul din cei multi astfel de clienti adaptezi faceliftul la cerintele pietei...
bafta
VAG vinde de rupe au masina anului , au motorul anului au scos cele mai multe modele pe timp de criza asta inseamna Firma de Succes, firma pe profit cu un mamagement beton....
Cu design-ul asta urat .. sunt Nr1
Dar cum de spre exemplu celor de la HONDA le ies masini care sa nu semene.....Jazz, Civic, Accord, CR-V, CR-Z, FR-V.......pana nici macar Civic Sedan nu seamana la exterior cu Civic-ul hatchback?
Deci, se pare ca se poate....
Oricum, EOS nu e o masina de masa, e un produs de nisa, ceea ce s-a facut acum e doar un facelift minor. Intr-un fel, mi se pare normal sa existe o anume unitate de design in interiorul produselor acelei marci, daca discutam de masini. Eu zic ca EOS are destule elemente care il diferentiaza de Golf, in plus la un cabrio se investesc destul de multi bani in dezvoltare si siguranta, avand in vedere ranforsarile suplimentare la nivelul usilor si a stalpilor parbrizului.
Stiu ca toti ati vrea sa vedeti modele noi la fiecare 2 ani, insa din punct de vedere al costurilor de dezvoltare, acest lucru este imposibil.