Esential
144 | CP dezvoltă versiunea 2.5 D-4D a lui Toyota Hilux. Puterea maximă este atinsă la 3.600 rpm. |
7.3 | litri la sută consumă motorul D-4D 2.5 al lui Hilux în regim mixt. |
323 | Nm furnizează propulsorul 2.5 D-4D la 2.000 rpm. |
144 | CP dezvoltă versiunea 2.5 D-4D a lui Toyota Hilux. Puterea maximă este atinsă la 3.600 rpm. |
7.3 | litri la sută consumă motorul D-4D 2.5 al lui Hilux în regim mixt. |
323 | Nm furnizează propulsorul 2.5 D-4D la 2.000 rpm. |
Generaţia 2012 a lui Toyota Hilux a primit un interior nou, destinat să le ofere pasagerilor un nivel sporit de confort. Exteriorul a fost şi el restilizat, modelul având acum un aspect mai sofisticat, păstrând totuşi calităţile lui Hilux în teren accidentat. Toyota a lansat şi o versiune cu emisii mai scăzut a motorului D-4D de 2.5 litri, menită să furnizeze o economie semnificativă de carburant. Toyota Hilux este, totodată, liderul segmentului său în materie de vânzări la nivel european, deţinând o cotă de 25% din segment cu 21.866 de unităţi vândute în 2010. Graţie acestor rezultate, Hilux este cel mai bine vândut model din segment pentru cel de-al treilea an consecutiv.
Hilux este oferit în trei versiuni de caroserie – Cabină simplă, Cabină Extinsă şi Cabină dublă. Clienţilor li se pun la dispoziţie două motoare D-4D, transmisie manuală sau automată şi tracţiune pe două sau pe patru roţi, cea din urmă având atât un reductor, cât şi un sistem de decuplare a tracţiunii integrale.
Ambele motoare respectă normele Euro 5 şi sunt mai eficiente decât unităţile pe care le înlocuiesc, iar acestea sunt echipate în standard cu filtru de particule. În vederea diferenţierii vehiculelor de lucru de vehiculele de recreaţie, cei de la Toyota pun la dispoziţie patru niveluri de echipare, cel mai ieftin fiind destinat celor care au nevoie de duritatea lui Hilux, în timp ce nivelul de top este destinat celor care vor un vehicul recreaţional cu capacităţie off-road deosebite.Clienţii Toyota din România vor putea comanda acest model din toamnă. Producţia este asigurată de fabricile Toyota din Thailanda şi Africa de Sud. Preţul lui Hilux facelift nu a fost încă dezvăluit. Toyota Hilux are acum un bord cu un design nou, care integrează un ecran multimedia de 6.1 inch, dotat cu sistemul Toyota Touch. Calitatea percepută a fost îmbunătăţită semnificativ, iar aspectul modelului are o notă de eleganţă nemaiîntâlnită pe Hilux până acum.
Via | Toyota
de cand cu Amarok, Toyota o sa si-o ia in barba si in segmentul asta.
Adio, hilux!!
Poate n-o fi Hilux ca si Amarok, poate, dar n-a ajuns VW unde a ajuns Toyota, totusi, si nici n-are Amarok-ul experienta pe care o are Hilux intre utilizatorii acestui segment de ani de zile. Nu se bucura (inca) Amarok de increderea de care se bucura Hilux si celelalte Pick-up-urile Toyota in toate colturile lumii...
Deci las-o balta cu asemenea afirmatii pripite...
Cum sa denigrezi o masina ca Hilux-ul? care a facut istorie in segmentul utilitar.
Puneti intai mana pe un Hilux sau Landcruiser si bagati-le offroad...apoi luati o jucarie dinaia gen Amarok si faceti diferenta.Nu va mai dati cu parerea pe aici doar ca sa scrieti ceva negativ despre un anumit model ca asta nu va face mai destepti ci doar mai penibili.
Toyota in segmentul 4x4 are un cuvant de spus.
Asa a si fost:
Au facut un comparativ Amarok cu Hilux si Navara si au fost impresionati de Amarok. doar cu confortul pe teren accidentat sunt probleme.
Ram,Silverado,F-150,Sierra,acestea sunt camionete adevarate.
Un Hilux cu cei 5 metri si ceva, cu arcurile de foi si cu interior cel putin spartan este o masina de nise, nu este o masina de toata ziua.Hilux este o masina pe care sa o folosesti daca ai nevoie de ea, robusta si usor de intretinut, cu un motor tinut in limitele de performante firesti unei utilizari grele si de durata.
Cred ca de asta Toyota nu incurca lucrurile si bine face - parerea mea !!
http://www.youtube.com/watch?v=0Uc4Ksz3nHM
http://www.youtube.com/watch?v=YfZDtC9kjVk
......iar pentru pretentiosi din sept.2011 pot lua 3.0 diesel V6 ,231 CP, cuplu 550 Nm fix la 2000 de rotatii, transmisie 7AT ,pacat ca trage tot 3000 kg...dar sunetul motorului e special la 2200-2300 de ture !!!!!!