OFICIAL: Noul Subaru Outback - offroad, familie si stil

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 10.04.2009
Subaru a adus la Salonul de la New York a patra generatie a lui Outback, un model care poate multe pe orice suprafata de rulare.

Subaru a prezentat la Salonul Auto de la New York cea de-a patra generatie a modelului Outback, un model care este caracterizat de niponi ca fiind un "Sport Utility Wagon", adica un break cu o garda la sol mai ridicata si cu un look propriu modelelor eficiente in off-road.

Noul Outback are o lungime de 4.78 de metri, o latime de 1.82 metri si o inaltime de 1.67 de metri. Fata de generatia pe care o inlocuieste, modelul nipon este mai scurt cu doi centimetri si mai lat cu cinci. Iubitorii de off-road se vor bucura de faptul ca Subaru a ales sa creasca garda la sol pana la 22 de centimetri, inaltimea urcand si ea cu 10.5 centimetri din aceasta cauza. Pe de alta parte, spatiul pentru pasageri a fost imbunatatit datorita cresterii in dimensiuni, ampatamentul urcand cu nu mai putin de 70 de milimetri.

La capitolul mtoroizari si tehnologie, Outback nu vine la prima vedere cu surprize importante: modelul dispune de o gama de motoare boxer acompaniate de sistemul de tractiune integrala semnat de Subaru.

Insa, la o privire mai atenta, descoperim transmisia Lineartronic CVT, prima cutie care dispune de rapoarte cu variatie continua montata pe un model cu tractiune integrala si motor amplasat longitudinal. Aceasta este cuplata cu motorul cu patru cilindri de 2.5 litri care dezvolta 170 CP. Alegerea japonezilor este interesanta in conditiile in care cel mai puternic motor de pe noul Outback, cel cu sase cilindri de 3.6 litri este cuplat cu o transmisie automata cu cinci trepte. Ultima noutate din gama motoarelor Subaru, propulsorul boxer diesel de 2.0 litri, va reprezenta si el o optiune interesanta, puterea maxima a acestuia fiind ridicata pana la 150 de cai.

Pentru a dovedi ca poate multe in materie de AWD, Subaru anunta ca versiunea manuala a motorului de 2.5 litri va dispune de un sistem cu tractiune integrala cu diferential central autoblocant, in timp ce varianta automata Lineartronic CVT dispune de un pachet 4x4 cu frictiune multidisc si control electronic. Mai mult, pentru motorul de  3.6 litri Subaru anunta un alt tip de tractiune integrala, aceasta fiind capabila sa acorde pana la 55% din tractiune puntii spate, in functie de nevoi si aderenta. Un alt element interesant din dotarea noului Outback este prezenta suspensiilor de tip MacPherson pe fata si de tip multilink pe spate.

In habitaclu, noul Outback se prezinta mult mai curat decat generatia anterioara, nivelul calitativ al materialelor crescand evident. Apara ca optiune un monitor multimedia care gazduieste sistemul de navigatie, camera posterioara care intra in functiune la manevrele de parcare si comenzile Bluetooth.

Sistemul audio poate fi upgradat de viitorii posesori pana la un pachet de inalta fidelitate Harman/Kardon. In ceea ce priveste spatiul pentru bagaje, acesta poate fi dus pana la 2018 litri daca bancheta spate este rabatata.

Noua generatie Subaru Outback va aparea in Europa abia la sfarsitul acestui an, dupa ce modelul va fi prezent la Salonul Auto de la Frankfurt.

via | Subaru

Comentarii (4)

  • fara legatura
    Nu are legatura cu subiectul in sine dar vroiam sa va semnalez ca imaginile nu sunt afisate corect de browser FIREFOX pe sisteme apple.
    0 0
  • apple
    sunt multe probleme de compatibilitate ge genul asta pe sisteme apple...stai linistit
    0 0
  • stiu
    sunt probleme pt ca site-urile nu sunt optimizate pt toate browserele si eu am avut probleme cu un site al meu apoi am bagat mana in buzunar am mai platit niste bani iar acum totul e ok

    sper ca si automarket sa dea posibilitatea tuturor cititorilor sa se bucure din plin ....
    0 0
  • ...
    aduce mult a tribeca si fata si spatele(au imprumutat design),sistemul audio seamana cu cel din anumite modele toyota,navi ii de la tribeca,volanul parca ii copiat putin dupa audi cu amplasarea butoanelor.oricum is fan subaru :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru