Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Renault Koleos facelift 2.0 dCi 175 |
Lungime (mm) | 4.520 |
Latime (mm) | 1.850 |
Capacitate (cc) | 1.995 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 175/3.750 |
Marca/Model/Versiune | Renault Koleos facelift 2.0 dCi 175 |
Lungime (mm) | 4.520 |
Latime (mm) | 1.850 |
Capacitate (cc) | 1.995 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 175/3.750 |
65 | la sută este creşterea vânzărilor de Koleos în primele patru luni ale acestui an pe piaţa din Europa. |
148 | de grame de CO2 emite cea mai economică versiune a lui Koleos, cu tracţiune faţă. |
166 | de grame de CO2 emite per kilometru versiunea de 175 CP a lui Koleos. |
Renault a prezentat primele imagini oficiale ale lui Koleos facelift. Acesta este cel de-al doilea facelift pe care îl primeşte SUV-ul de la Renault, dar modificările estetice sunt mai evidente de data aceasta. Mai precis, grila faţă are o nouă formă, inspirată din cea a lui Latitude, iar celebra formă pe care stătea sigla Renault a dispărut în favoarea unei grile faţă tradiţionale. Blocurile optice au renunţat la accentele de culoare albastră şi au devenit mai rotunjite, amintind de cele prezente pe Qashqai, crossoverul compact al colegilor de alianţă de la Nissan. Bara faţă a fost şi ea restilizată, în timp ce aripile faţă au o formă diferită, pentru a se adapta cu noile blocuri optice. Posteriorul nu este schimbat faţă de actuala generaţie, în timp ce interiorul primeşte şi el mici modificări.
Emisiile de CO2 ale lui Koleos au fost reduse semnificativ, cea mai puţin poluantă versiune – 4x2 dCi 150 emiţând doar 148 de grame de CO2 per kilometru.
În funcţie de piaţă, clienţii pot comanda Koleos facelift fie cu un motor diesel de 150 CP, fie cu un diesel de 175 CP şi chiar cu un motor pe benzină de 170 CP. Inginerii renault au lucrat la transmisie şi la motorizări, toate versiunile prezentând un consum mai scăzut de carburant şi emisii de CO2 mai mici. Cei de la Renault se mândesc şi cu faptul că vânzările lui Koleos au crescut cu 65% în primele patru luni ale anului pe piaţa din Europa în comparaţie cu aceeaşi perioadă a lui 2010.Cel mai probabil, noul Renault Koleos facelif va debuta în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, care va avea loc în luna septembrie. Modelul urmează să intre pe piaţă în versiune restilizată în toamna acestui an.Producţia este asigurată de fabrica Renault Samsung Motors din Busan, Coreea de Sud, aclamată pentru calitatea de fabricaţie a modelelor pe care le asamblează. Primele poze ale noului Koleos facelift au fost publicate ieri, în urma unei apariţii neaşteptate a acestora la o conferinţă din India.
Via | Renault
dar si ieri a fost prezentat "noul koleos"
E o diferenţă.
@antonny
Stai linistit, vand binisor si acum. La vanzari sunt udeva pe la mijlocul clasamentului pe segmentul SUV-uilor compacte. Koleos e masina buna.
In ce priveste masina asta,nu am condus-o sa vad daca e buna sau nu,o fi buna,nu stiu ce sa zic,dar parerea mea e ca designul nu este unul foarte reusit,facand comparatie cu ceea ce ofera concurenta.Adica ma gandesc ca,oricat de fan renault ai fi nu poti afirma vreodata ca ii mai frumos Koleos decat un Hyundai ix 35 sau Kia Sportage(care l-am vazut live si e aproape spectaculos de frumos)
era/este o recomandare adresata producatorului, de care cu siguranta o sa tina cont pe viitor ;)
http://www.automarket.ro/stiri/dacia-duster-printre-cele-mai-dezamagitoare-frane-din-segment-32511.html
Koleos - 77m
Duster - 75m
....
X1 64m
Tiguan 63m
tot in acel test se poate observa cum Dusterul cu sasiu de logan franeaza muuult mai bine decat Dusterul cu sasiul DACIA/Nissan ;).. problema este la Nissan, acolo unde se gaseste gandirea de baza ;)
... ce-mi place de ei cum au apasat ei repede pe manuta aia rosie... ca renou' lor are frane belea ... in comparatie cu papucu' de la munca ... BAAAA sunteti tampiti, a-ti pus vre-o data frana cu o masina .. "cu frane" ??
sunt maxim cativa trolleri daca nu unul singur care voteaza de pe mai multe ip-uri. si binenteles e un fan renault. (nimic gresit in asta) doar ca aste e un dobitoc si jumatate
koleos ca si Longitude si Fluence sunt Samsung la origine si se vand ca Renault pe anumite piete unde Daca le-ar comercializa ca Samsung nu ar vinde nimic (perceptia cumparatorilor)
Asa se aplica si logica la Logan, care e vandut sub sigla Renault, Mahindra, Nissan. Ce parere credeti ca au respectivii de noul Nissan Logan. "S-a prostit lupul. de la GTR au cazut la dulapul pe roti"
Deci produselea acestea de la Renault, care nu respecta sub nici o forma designul si liniile stilistice ale "batranului continent" sunt coreenisme. Iarasi, nimic rau in asta, dar as vrea sa nu va mai mirati de designul complet varza, si outdated.
Cat despre Koleos. Daca are un raport pret calitate bun sgur se va vinde.
La exterior nu arata prea grozav, recunosc.......mai ales dupa ce am vazut modelel noi gen ix35 etc.
Magia e cand il conduci, parca plutesti pe un nor, am mai spus-o si o mai spun. Asta nu inteleg berbecii care critica modelul.
Legat de condus, ai dreptate: Koleos are o tinuta de drum excelenta intre crossovere
Si daca cineva prin "mai rai si agresivi", ar intelege de fapt ca fanii Renault sunt mai inteligenti si mai percutanti decat fanii Hyundai/Kia (la ce s-a ajuns!) sau vw, atunci ar insemna sa faca dreptate la ce se intampla aici..