OFICIAL: Noul Opel Corsa facelift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel a prezentat noul facelift al lui Corsa. Deşi modelul a primit un "facelift pe dedesubt" în prima parte a acestui an, care a implicat modificări la suspensie, şasiu, direcţie, motorizări şi chiar la interior, facelift-ul din ultima parte a acestui an include modificări estetice la exterior şi alte modificări la interior. Scopul acestui facelift a fost adaptarea la noul look al gamei Opel şi a transforma modelul Corsa într-un membru uşor de recunoscut al acestei familii.
Odată cu facelift-ul cei de la Opel au introdus şi un motor nou, un CDTI de 1.3 litri şi 95 CP, care pune în mişcare versiunea ecoFLEX a lui Corsa. De data aceasta, motorul vine cu sistemul Start/Stop în standard şi promite un consum mediu de 3.5 litri la suta de kilometri. Emisiile de CO2 au fost reduse şi ele, atingând 94 de grame per kilometru. Unitatea beneficiază de un turbocompresor cu geometrie variabilă şi oferă 190 Nm între 1.750 rpm şi 3.250 rpm. Propulsorul beneficiază de un filtru de particule în standard şi de un sistem de control al emisiilor cu "buclă închisă", nemaintâlnit pe un model de clasă mică până în prezent.
Cei de la Opel au introdus şi tehnologia AFL pe Corsa facelift, care oferă un plus de vizibilitate în toate condiţiile întâlnite pe şosea. Pe lângă asta, modelul este oferit în continuare cu un volan încălzit, iar sistemul de asistenţă la pornirea din rampă a fost implementat şi pe Corsa.
Sistemul FlexFix este oferit în continuare şi pentru Corsa Facelift, iar clienţii pot opta şi pentru un plafon panoramic.Interiorul a primit materiale noi şi un bord texturat. Nivelul de echipare Enjoy este disponibil în două culori diferite, iar bordul şi panoul de instrumente oferă un efect în două tonuri care îi oferă şoferului un sentiment de armonie. Opţional, cei de la Opel oferă sistemul Touch&Connect pentru Corsa, care oferă un ecran touchscreen de 5 inch, conexiune Bluetooth, iPod şi USB, GPS pentru 27 de ţări şi şapte difuzoare de 4x20 wati. Paleta de culori a fost mărită, iar Opel a adăugat pachetul Linea, care oferă jante din aliaj de 17 inch vopsite în culori asortate cu caroseria şi echipează modelul de clasă mică din Ruesselsheim cu două dungi laterale de dimensiuni mari. Debutul în România va avea loc în 2011, iar preţul nu a fost încă anunţat.
Via | Opel
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
cel mai mare cotet cu care am mers in viata mea.
nu vad rostul unei masini mai puternica sau de cilindree mai mare daca in 90% din timp merg doar in oras si taxele cresc de la an la an
Cat despre MIhai acum am aflat ca cotet este lucul tau de nastere
Nu e chiar un motor nou este finantat de GM si produs de Fiat, intr-o colaborare mai veche, este un multijet...bun motoras...